ooh vakantie...pas de 2e week van september...maar heb nu ook vakantie....zit toch thuis... Zal ff lijstje aanpassen met mijn gegevens....
AFSPRAKEN: Anja89: 29 juni 2e FM tante Mars: 3 juli 1e FM (zonder medicijnen) Duchess: 9 juli 1e FM Mgwc: 10 juli 1e FM 8:35u. Suusje23: 5 augustus 2e afspraak Gynaecoloog om 13.30u. Zethu: .... Bloedtest voor eisprong NOD: tummetje: 07/07 Vliegje: 08/07 Zethu: 09/07 (op z'n laatst) Naomie: 17/07 Duchess: 29/07 (denk ik..) MyPrecious: 30/07 Mgwc: 10/08 (langste cyclus 40 dagen genomen) NOD afwachten: Suusje23: Laatste cyclus 60 dagen MEDICIJNEN: tummetje; 9 juni gestart met clomid 100mg Anja89: 13 juni starten met Clomid 100mg Zethu: 23 juni gestart met provera Myprecious: 30 juni gestart met Clomid 50mg Duchess: Gestart met Clomid 150mg Mgwc: 3 juli starten met Clomid 50mg Zethu: Op z' n laatst 12 juli starten met Clomid 50 mg ZWANGER: Melek42: 19/02/2010 uitgeteld!! G E B O R E N Alyssa - 24/03/2008 - eerste kindje van Mgwc Samuel - 07/04/2007 - eerste kindje van Naomie77 JARIG: Anja89: 06/03/1989 - wordt 21 jaar Melek42: 08/06/1986 - wordt 23 jaar Vliegje: 29/07/1984 - wordt 25 jaar Tante Mars : 09/08/1987 - wordt 22 jaar momhair: 15/08/1981 - wordt 28 jaar Duchess : 24/08/1987 - wordt 22 jaar Zethu : 31/08/1976 - wordt 33 jaar Naomie77: 12/09/1977- wordt 32 jaar Suusje23 : 09/10/1984 - word 25 jaar Mgwc : 08/11/1980 - wordt 29 jaar
Duchess we lopen bijna gelijk op! Ik mag morgen beginnen met clomid 50mg!! En moet 1 dag later op FM...
Hier ook CD10 maar dan echo...snap nog steeds niet waarom jij bloedtesten moet doen....op een echo toch veel sneller te zien en makkelijker..maja...iedere dokter is weer anders!!
tja schijnbaar zou het met prikken op oestradiol te zien of er reactie is op de clomid Is wel handig: moet dan wel tussen 8 en 9 (het drukste moment op het priklab) maar omdat er cito (spoed) op staat ben ik vrijwel gelijk aan de beurt Ze bedtijd, moest ff nog wat uitzoeken en kreeg ik net ineens de energie voor.
Heeey meiden! Alles goed hier? Temp is weer gestegen, en FF heeft het kruis weer verplaatst, want ik denk toch echt dat mn ei 2 dagen later was, waardoor ik nu op 10dpo zit ipv 12dpo, tenzij ik morgen ongi wordt, dan klopte het wel.. mja.. we zien wel. FF is trouwens weer normaal he!!!! niet meer zo'n schommelkaartje!!
Blegh.. voel me toch een partij beroerd Mn hele buikje is van streek, mn darmen rommelen, mn maag doet gek Liefst neem ik een ubootje ofzo.. mja.. kan niet he
Lekker Tante! Mijn temp was vandaag weer hoog! Ik ben net gemaild door een stel die zwanger is van hun 3e kindje en het geboortekaartje door mij willen laten maken. Hartstikke leuk! Ben wel heel benieuwd wat ze precies willen enzo, dus heb wat meer info gevraagd en ook omdat ik het zo druk heb. Maar wil dit er eigenlijk wel bij doen. Zo leuk
Ohooh wat een spannende dagen dit!!! Ik word er helemaal nerveus van hahaha. Tummetje ik hoop op heel goed nieuws van jou kant! Het klinkt allemaal wel erg goed hoor.... !!!! @ Miranda, leuk dan kunnen we elkaar een beetje steunen als er een NOD mag komen! Hopelijk hebben we allebei een héél mooi eitje! @Zethu, ik vind dat bloedprikken ook maar vaag en zou niks voor mij zijn! Ben panisch voor spuiten dus liever niet!!! Zon echo is zo makkelijk, ik sta vaak in 5 minuten alweer buiten. @Vliegje, leuk zeg!!! Lijkt me erg leuk om te doen ook! Ohoh wat is het warm!!!! Ik heb de hond maar bij ons op bed laten slapen bij de airco want in de woonkamer is het echt niet vol te houden... Ik ben gek op warm weer maar het mag nu toch wel een klein beetje afkoelen (gelukkig gaat dat ook gebeuren zeggen ze!) Het is hier ook zo bloedheet binnen... Koop nooit een penthouse. Toen we het gekocht hadden en er wat mensen kwamen kijken zeiden ze ook al jeetje hier wordt het denk ik wel goed warm in de zomer! Maar ik dacht ach ik kan heel goed tegen de warmte.. Maar nu? nu is t wel genoeg geweest hahaha Wat ben ik ook blij met die airco trouwens, kunnen we gelukkig nog een beetje slapen! Oeh ik ben zo blij dat we EINDELIJK geboekt hebben... Ik was elke dag bezig met vakanties zoeken! Vriendlief wilde graag naar dit hotel maar ik vond t duur, nu dus toch maar gedaan.. Ach wordt wel een erg leuke vakantie denk ik zo! Ik wil NU!
@ tummetje: alweer verschoven? Dus nu ligt je NOD weer 2 dagen na je verjaardag. Is wel fijn dat de waardes weer normaal staan bij FF. Nu ziet mijn kaartje er iets normaler uit. Kinderaspirientje mss? @ vliegje: wat leuk dat je het kaartje mag maken. @ duchess: morgen zou het minder warm zijn. Wel regen, maar minder warm. Ik ben iig blij dat ik nog 4 verdiepingen boven me heb zitten, maar hier op de 8ste is het ook behoorlijk warm hoor. Heb de hele dag de gordijnen dicht. En nu op dit uur is het niet uit te houden in de keuken en logeerkamer. Zit me de laatste dagen te bedenken hoe dat moet als het kleintje op de logeerkamer ligt. Maar we hebben dan iig wel iets anders voor het raam daar (ik heb nu lamellen)
hallo dames @tummetje het gaat de goede kant op met jou........ @vliegje geboorte kaartjes maken is idd leuk ja......... @duchess ja het is echt te warm ook voor de honden ja onze hond ligt de hele dag met zijn tong op de grond haha.... @ all hier gaat het verder goed ik heb alleen sinds gister een hele harde lijn boven mijn schaambeen @vliegje ik zei toch dat het net was of ik een steen had ingeslikt.....ik werd vanmorgen wakker en heel mijn onderbuik voelt hard aan is best een irri gevoel verder is mijn temp sinds gister 37.1 vandaag 37.0,,kan ook door de warmte komen he... vanmiddag ga ik bloed laten prikken en dan wachten tot ik ongi wordt of niet,,,, anders de eerste dag bellen en dan krijg ik te horen 50 mg of 100mg spannend!!! ik hoop wel dat het niet zo warm blijft bah bah t`is een beetje te gek in een keer ... maar weet iemand want het zal zijn dat rare gevoel in me buik....ik dacht mischien heb ik wel de hele nacht op me buik gelegen maar dat doe ik normaal ook haha en gepoept heb ik ook al dus dat is het ook niet hahahahaha sorry dat zat gewoon even in me hoofd hihi xxxxx cindy
Hey meiden, @tummetje: ziet er wel goed uit meid. we duimen verder........ @zethu: ga je nog wat leuks doen vandaag?? @miranda: hopen dat de clomid ook bij jou goed aanslaat! @all: rest ff vergeten sorry. hier alles goed. meisje van de bank gister geweest. ze gaat er nog even over nadenken en als ze het doet wilt ze ook waarschijnlijk de salontafel meenemen. neem mee neem mee denk ik dan. liefs suus
oja en ik was vergeten te zeggen dat ik vanaf afgelopen dinsdag 1 kilo kwijt ben!! joepie de poepie!! ben zo blij!! ben vanaf afgelopen dinsdag begonnen met mn nieuwe dieetje en ik heb op vrijdag mijn weegdag. echt precies een kilo eraf ben zo blij ben zo blij. (en heb gister zelfs frietjes gegeten ook nog)
@ babyhope: ik weet niet wat dat gevoel in je buik kan zijn. @ suusje: niet echt leuke dingen vanmorgen. Ik ga eerst ff wat was vouwen en vanmiddag ga ik sporten en boodschappen doen. Ik probeer vandaag wat bij te komen van gisteren. Ik had gisteren enorme ruzie aan de telefoon met de energie-maatschappij. Ik wil er niet te veel over praten vandaag, maar het komt er op neer dat ze mijn voorstel van afbetalen niet accepteren, maar ze willen meer dan 3 keer zoveel. Als ik mijn voorstel aanhoudt houdt ik per maand 2 euro over en dat schijnt hun niets te interesseren.
Zethu, ze zullen dat wel moeten accepteren...want iets anders kun je niet missen. het moet duidelijk zijn voor hun..als ze het niet accepteren dan word er ook niets betaald. Had je een hogere persoon aan de telefoon, want als je gewoon met iemand van de helpdesk in conclaaf gaat dan krijg je niets gedaan hoor....die doen enkel wat ze word gezegd... Maar genoeg erover, gisteren al genoeg gedaan hiermee...succes in ieders geval ermee! Dat gevoel in de buik...geeeen idee...misschien ben je wel zwanger! Ooeh 1 kilo eraf!!! geweldig dus je nieuwe dieet helpt!! Groetjes, Mrianda
@ miranda: heb bewust om een meerdere gevraagd, maar die wilde die trut me niet geven. Ze wilde me perse de schuldhulp inpraten. Terwijl ik had gezegd dat de schuldhulp mij in deze ellende geholpen heeft. Zometeen de brief op de post doen en dan is het klaar voor mij. Hoe is het met jou miranda?