PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

* kijkt boos en spreekt de Goden aan: vind dat Tante Mars nu wel eens een keer veel geluk mag gaan krijgen!!
    Het moet gewoon goed gaan komen meis. Duim voor je hoor.

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @vliegje coll man dat je die geboortekaartjes gaat maken echt heel leuk meid,,,donkere streep ja normaal zie je die bij zwangere vrouwen ik hoop het voor je....

@ all nou ik ben gister met spoed naar de kliniek gegaan voor een echo,want ik kon bijna niet meer lopen,van de pijn in me onderbuik(doordat mijn lichaam clomid nog niet gewent was heb ik rechts eisprong gehad en nu was heel me eileider gevoelig niks ernstigs gelukkig maar mocht gewoon een flinke dosis paracetamol slikken en veel rust nemen,dat heb ik ook gedaan,

en kijk nu ben ik weer wakker maar het is nog wel gevoelig,,
    nou bloed geprikt ,,en woensdag avond na 8 uur gaat dr ruis me bellen,met de uitslag van mijn progestron...en dan zien we verder...

ohh dames het is wel lekker afgekoeld he lekker windje komt er naar binnen maar ja wat wil je om 07.27 hahaha

xxx cindy

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ mp: ik ben het met je eens hoor! Het moet eens goed komen met tante Mars!

@ babyhope: lijkt me nogal schrikken als je zoiets meemaakt. Ik hoop voor je dat het vandaag allemaal meevalt.
    Hier is het ook lekker afgekoelt. In de slaapkamer is het nog wel broeierig en warm ondanks dat ik de hele nacht het raam open heb gehad.

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Babyhope, dan heb je flink last gehad van je ei! Je hebt hem dus wel goed benut?! Ben heeeel benieuwd naar de uitslag van je prog!!

Mijn temp was nog netjes hoog vandaag :)
    Hopelijk blijft dat zo...
    Verder voel ik helemaal niks, dus heb niet het gevoel dat het raak kan zijn.

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @zethu ja pijnlijk was het wel,nu heb ik alleen nog zo`n dof gevoel maar het trekt wel een beetje bij gelukkig....

@vliegje ja zeker heb ik het goed benut haha ,,ja woensdag na 20.00 uur bellen ze me ik ben benieuwd,,, nu zijn het echt wachtweken hahaha verder is mijn temp vandaag 36.9 hij blijft wel hoog haha.. we zullen alleen nog maar kunnen afwachten nu...

maar ben wel benieuwd wie er deze maand zwanger zijn.....

@tummetje hoe is het met jou vandaag meid...is je temp nog hoogg..

hier net alles gepoetst lekkker nu is het niet zo heel erg warm dus gaat dat wel lekker....

xxx cindy

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Babyhope: Ben je niet gewaarschuwd voor een zeer pijnlijke eisprong???
    Bij werd van te voren gemeld dat je er erg veel last bij kon krijgen, ik ben de eerste keer dubbel gegaan van de pijn de tweede keer viel het mee.

Gelukkig is alles in ieder geval goed :D Nu hopen op de || test :D

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    ahhhh, mij hebben ze ook niet gewaarschuwd voor een pijnlijke eisprong. Mss zegt ze dat nog wel. Is wel fijn dat je het kan voelen, dan weet je tenminste ook dat je hem gehad hebt.

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @ tante mars dat is het hem nou juist ik heb afgelopen zondag een eisprong gehad kan dat dan later pijn gaan doen..?

xxcindy

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    De 1e ongie na de LEO ging ik kapot van de pijn! Was ook 3 dagen overtijd, soms denk ik wel eens dat ik toen een vmk heb gehad ofzo. Ik liep helemaal leeg en lag krom van de pijn. 2e ronde al veel minder, was toen ook netjes op tijd.
    En nu? Geen idee....

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ow ja dat kan zeker wel, me gyn vertelde er bij dat een vrouwtje is geopereerd aan een blinde darm ontsteking, maar het bleek dus indd ook een paar dagen na de eisprong te wezen, dus hadden ze het niet verwacht dat te zijn. Maar goed de blinde darm was intakt ;) ..

Uhm Vliegje: Ik heb nergens last van gehad na de LEO. Maar door clomid word je volgens mij wel erger ongesteld, want ik heb nu 1 ronde primo en 2 clomids gehad en bij allen bijna dood gebloed nu weer 1 ronde zonder meds. en heb een normale ongi, vreemd

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @all hebben jullie trouwens gehoord van dat vrouwtje die is bevallen van een tweeling..hahaha ze heeft een donkere baby en een witte babygekregen,,,nu blijkt het dat ze s`ochtends met haar man heeft geslapen en s`avonds vreemd is gegaan haha dat zal je maar gebeuren he hahahaha......

xxx cindy

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ach ja dan ben je in 1 woord Dom :D .
    Maar goed t gebeurt vaker dan wij denken :D

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja maar kan dat dan 2 keer per dag zwanger raken,,

ik vond het wel een grappig verhaaltje

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    als jij twee keer seks heb op 1 dag en je eisprong is in zicht dan kan je zwanger raken, maar ja is het bekend of het een 1 eiig of 2 eiige tweeling ?

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    2 eiig haha

ik dacht dat als het sperma de eicel heeft bereikt de andere niet meer toegankelijk waren hahaha cool

die man van haar is ook direct weggelopen zeiden ze..

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    dan heb je twee eitjes ;) dan is de een bevrucht door de blanke man de andere door de donkere :D .Ik zou ook heeeeeeeeeel hart weg lopen haha

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja hahahah maar ik vind het wel een leuk iets haha toch wel maar voor die man niet die zal echt wel geschrokken zijn ,en die vrouw denk ik ook wel hahahahaha

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heey meiden!
    Ben ongi geworden :( had een tempdaling van 0.6c.. :(

19. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Tummetje, dikke knuffel... Vind het echt klote je kaartje zag er zooo mooi uit :( baal hier echt van..

Ik vind dat we hier binnenkort wel goed nieuws mogen krijgen, wat jullie?

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Huh :( Sjesus wat k.u.t. zeg :(

Deel Deze Pagina