Mijn temp is gezakt.... dus ik verwacht mijn ongie Hoe is het verder met iedereen? Zethu al een ongie gespot?
@vliegje kom op meid nog even positief blijven mijn temp wisselt ook hoor,,vandaag was die 36.8 dus kan ook zijn omdat het een beetje is afgekoeld he..... verder gaat het nu wel met de buikpijn het is al minder maar ik voel het nog wel een beetje,vooral als ik nies of hoest hihi.. xxx cindy
@ vliegje: nog steeds geen ongi, ook geen lagere temp. Wel heel veel kenmerken zoals rugpijn (enorme rugpijn), joekels van puisten, maar geen ongikrampen en geen bloed. Maar het kan nog tot donderdag duren. Ik wil alleen zo graag verder! Ik heb alleen enorme steken links onder in mijn buik die ik niet kan verklaren.
hallo meiden. hoe is het met iedereen? vliegje: nee niet ongi worden of zijn!! zethu: hoop voor je dat het opschiet. des te eerder kunnen jullie lekker beginnen. @all: hier nog even geduld. nog 5 weken en dan mogen wij ook. heb er zin in alhoewel ik ook best nadenk over de reactie van de gyn op mijn gewicht. ben nu niet echt veel afgevallen namelijk omdat het een beetje verkeerd was hoe ik het deed. maarja we zien het allemaal wel. nu nog niet al te druk maken natuurlijk. liefs suus
@ suusje: je gaat nu toch wel goed met afvallen? voor je uberhaupt aan de clomid zit ben je toch weer iets verder en dan kun je nog wel wat kilootjes kwijt zien te raken. @ mijn gewicht: er is deze week niet veel af. Lijkt me toch dat er een ongi aan moet komen nu, waar blijft ie?
ja idd. woensdag nog 4 weken en dan mogen we weer. ik vermoed dat we dan een datum voor een samenlevingstest krijgen eerst. en dat we te horen krijgen wanneer we mogen beginnen. afgezien van de samenlevingstest hebben we alle onderzoeken al gehad dus dat hoeft niet meer. dat scheelt weer haha. liefs suus
heb ff zitten denken. ik heb nu steeds cyclussen van ongeveer 60 dagen dus als we naar de gyn mogen zit de kans erin dat of ongi ben of het bijna ga worden.
Das misschien wel goed suus...kan hij je direct laten starten met clomid!! Hihi positief denken he...
mgwc: ik dacht dus ook mooi hetzelfde. hopen dat het dan ook idd zo is. alhoewel de ongi dan niet zolang meer op zich kan laten wachten. dus ben echt benieuwd of we dan ook meteen kunnen starten. heb alleen nog een beetje spotting. heb nog wel steeds een mini tampon in voor de zekerheid want soms is het wel weer ineens wat meer. gggrrrrr rot pco. haha. mja. vooral met dit warme weer heb ik altijd al meer last gehad van de ongi en meer bloed. mgwc: hoe is het met jou??? ik ga zo werken. weer terug bij het callcentre. achja het is werk he denken we dan maar. en dan vanuit daar weer verder kijken. liefs suus
hoe het met mij gaat...goed hoor! ONgi is weg...vrijdag echo om te kijken of er iets groeit! En zit vandaag aan me 4e pilletje clomid 50 mg! Hopelijk zet het vandaag door...want dat spotting idd is niet zo prettig vooral niet met dit weer! Groetjes, Miranda
@ suus: het zou fijn zijn dat je dan net ongi bent. Kan je beginnen. En samenlevingstest kan alleen als er een ei op springen staat, dus ze zullen je wel moeten laten starten @ miranda: 4 de pilletje al weer! Ben benieuwd wat er vrijdag te zien is.
Ben nog niet ongesteld... wel krampen, dus het zal morgen wel doorzetten denk ik. Miranda, spannend vrijdag!! Dan zit je dus op dag 10? Ben heeeel benieuwd! Suus, het zou inderdaad juist fijn zijn, kan er gelijk actie ondernomen worden! Als eerst je ongie opgewekt moet worden, ben je ook weer 2 weken verder voor je met Clomid kan starten.
@ Vliegje, nee hé ... @ Suus, wat gaat de tijd hard voorbij als je erbij nadenkt dat het nog maar een kleine 5 weken duurd hé! Ik hoop dat je gelijk Clomid gaat krijgen hoor. @ Miran, aah spannend hopelijk krijg je vrijdag gewoon goed nieuws! Bleeeh ik zei gisteren ook tegen mijn vriend dat ik er zo van baal dat ik geen FM krijg! En toen wilde hij al overstappen naar een ander, beter ziekenhuis. De schat. Maar daar komt toch ook weer een wachttijd bij? En weer een echo en bloedprikken zeker? Dan speel je ook maanden weg denk ik dan weer. Vrijdag moeten we weer naar de gyn dus dan horen we hoe we verder gaan. Waarschijnlijk wordt het nog 3 maanden zelf proberen met Clomid zonder controles. Ben benieuwd.
@ Vliegje, ik duim voor je hoor!!! Er is nog hoop! @ Zethu, wanneer heb je nu je laatste provera genomen? Bij mij duurt het altijd twee dagen na primolut. @Suusje, gaat snel zeg, 5 weken zijn zo voorbij!!!! Misschien idd goed dat je bijna ongesteld moet worden, kun je meteen beginnen!! @Miranda, jaa vrijdag hoop ik op goed nieuws van jou kant! Ik mag donderdag.. pff vind het zo spannend!!! @MP, kun je niet eens aan je gyn vragen of je FM's mag? Heeft hij wel eens uitgelegd waarom je dat niet krijgt? Of er een wachttijd zit bij een ander ziekenhuis dat weet ik niet.. Bij ons was er helemaal geen wachttijd.. Nou vandaag laatste dag clomid. Tis toch wel wat 3 pilletjes per dag pff. Vergat er ook regelmatig eentje, vooral smiddags als ik druk was. Maargoed vanavond de laatste en dan is het wachten op donderdag, en hopen op goed nieuws!!!
@ vliegje: jij ook nog geen ongi? hier ook nog altijd niet. @ mp: of er op staan dat je wel controles krijgt. Trouwens ander zkh lijkt me wachttijd ja, alle onderzoeken opnieuw nee. @ duchess: Zover ik weet staat er bij primoluut op de bijsluiter dat het max 3 dagen duurt en bij provera staat 3-7 dagen. ook zou je van primoluut een heviger ongi krijgen en bij provera staat een minder hevige. Dus er zijn zowiezo verschillen. @ hier: kreeg me net toch weer steken thv mijn linker eierstok. Echt pijnlijk. Ik hoop dat dit snel over is. Ze zijn zelfs pijnlijker als in mijn tweede cyclus, en toen deden ze al behoorlijk pijn
Duchess, spannend! Eindelijk kan je er weer voor gaan he, duurt altijd lang vanaf je ongie tot je weer echo's krijgt vind ik. Zethu, nee nog steeds niet ongie. Wel rug-, buik- en (.)(.) pijn.... dus het volgt vanacht of morgen denk ik. MP ik zou gewoon vragen om FM's hoor!
@ Zethu, vervelend die pijn! ff vraagje, hoe weet je zeker dat dat je eierstokken zijn? Dat vraag ik me altijd af, ik heb de laatste dagen telkens pijntjes in mijn onderbuik aan de rechterkant die ik nog nooit eerder gevoelt heb, maar of dat dan mijn eierstok is???? Ik hoop voor je dat je snel ongesteld bent! @ Vliegje, idd, dat wachten is echt verschrikkelijk. Al valt het nu wel mee! Eerst kreeg ik altijd 10 dagen 5 mg primolut, vorige cyclus 5 dagen 10mg primolut en deze keer 5 dagen 15mg primolut. Dat scheelt toch weer 5 dagen en dat is voor mijn gevoel heel veel haha! Voordat ik het weet is het weer donderdag, en dan begint het weer van vooraf aan, zon beetje elke 2 a 3 dagen naar het ziekenhuis... bah. Maar tis voor een heeel goed doel he! Nu nog hopen dat we dan ook EINDELIJK eens goed nieuws krijgen... Ik hoop toch stiekem nog dat je niet ongesteld wordt Vliegje..!
@vliegje nee toch meid!!!! duim duim duim.. hier gaat het wl lekker,, geen last meer van buikpijn ik moet alleen heel veel plassen sinds gister,,volgende week woensdag mag ik testen maar ik heb niet echt het gevoel dat ik ga testen...ik wacht wel af tot volgende week... xxx cindy