PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Jup :D
    Ow lekker Duchess dat hebben wij hier dus ook altijd hahaha..
    Ik zeg af en hij roept JEAJJJ :D en gaat vervolgens weg.. Maar goed we weten ondertussen hoe we zuinig moeten doen met geld en kunnen nu tien keer een maan drond komen met dit inkomen.. is ons nog nooit gelukt *schaam* .. Onbewust zijn we de laatste tijd op de kleintjes gaan letten lol..

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja klopt! Wist ik niet hihi. Ik dacht jullie zijn vast heel belangrijk. ;)

Nee ik kan dan niet met die vriendin gaan. Zij wilde morgenmiddag gaan maar dat komt me sowieso al niet goed uit. En twee keer is ook weer té.
    Die vrienden van ons zijn echt familiemensen dus ik hoop stiekem een beetje dat we niet met hun hele familie gaan, dat is al een paar keer voorgekomen en het zijn hele aardige mensen, maar dat zijn echt dingen waar ik me op voor moet bereiden.. Maarja we zien het wel.

Ik ga ook richting bed, welterusten!!

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oh wij ook zeker hoor MP! Eerst ging het geld eruit, dat wil je niet weten. Ik doe eigenlijk alle financiën, hij doet niks met geld, hij krijgt altijd geld van mij hahah. Maarja dat hebben we zo afgesproken omdat hij gewoon een gat in zn hand heeft, of nouja, eigenlijk meer een cultuurverschilletje, leven van dag tot dag... Geld wat je vandaag hebt, kan best op, want je weet nooit wat er morgen gebeurt. AHUM.
    Dus ik doe alle geld zaken mooi! EN we zijn ook lekker zuinig de laatste tijd. Echt veel overhouden doen we niet, maar we kunnen toch 500 euro per maand opzij zetten en daar ben ik errug blij mee. :D

Maar nu met de vakantie was het even slikken. Had nl rekening gehouden met het volgende salaris erbij zeg maar. Maar het moest binnen 24 uur betaald zijn. Dus is er wat extras weg deze maand, ff zuinig doen dus! Gelukkig krijgen we de 15e weer belastingteruggave, altijd handig.

Zo en nu ga ik echt naar bed haha!

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    En ik ben Tante Mars ;) hahah Lekker slapen.

Ow hier ook ik heb geen pinpas meneertje heeft altijd de pin pas in de broekzak ;) .. maar dat merk ik wel, hij geeft geld uit al is het water zo ontzettend zonde.. Ik maak de rekeningen over (die niet auto worden afgeschreven) .. Maar goed elke maand is het bank saldo toch wat hoger dan we wouden gelukkig :D en geloof mij dat is hier echt wel eens andesr geweest dan was het loon net twee dagen binnen en meneer had alles er al door heen gebrast. nou zie dan maar eens rond te komen.. Maar nu w de afgelopen 3 maanden geen inkomen hebben gehad van zijn kant en alleen van mijn studiefinanciering moesten rondkomen, heeft ie eindelijk geleerd wat zuinig doen is.. haha..

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oeps haha Tante Mars bedoelde ik! ;)

Nou gelukkig maar dat hij zuiniger aan is gaan doen dan! Jeetje!
    Mijn ouders klagen altijd dat wij niet zuinig genoeg zijn, maar dat slaat echt nergens op. :D
    Vriendlief koopt eigenlijk nooit wat zonder het te overleggen en ik ook niet. Wij leven al 4 jaar met al ons geld op 1 grote hoop, hebben nooit kosten gedeelt ofzo.. DUs we overleggen ook altijd even als we wat willen kopen. We kopen eigenlijk maar zelden kleding, vriendlief gaat elke maand naar de kapper, das het enigste extra's wat op gaat standaart. Meestal gaat er teveel geld uit naar verjaardagen ed wij zijn allebei een beetje van te dure kados voor de mensen die veel voor ons betekenen, en dat merk je wel. :p
    Maar verder zijn wij erg zuinig! Ik doe elke week voor 50 euro boodschappen en meestal hoef ik dan niets meer bij te halen. :D

He Tante Mars, succes vandaag bij je follikelmeting!!!

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Nou ik ben nog niet ongesteld en mijn temp is ook weer omhoog gegaan.... :confused: Snap er dus helemaal niks van.
    De 1e cyclus was dat ook, toen was ik 3 dagen overtijd en heb ik zelfs gedacht dat ik een vmk heb gehad omdat ik bijna dood ging van de krampen en totaal leegliep, wat een bloedverlies toen.
    Dus ik verwacht nog steeds helemaal niks, maar vind het wel raar dat mijn temp weer omhoog is nu....
    Buik is ook rommelig. Voel van alles, krampen, steken. Soms niks dus het is nog niet de hele dag door.

Duchess, ik zou ook woest zijn hoor! En alsnog met vriendin gaan.
    Ik ben zo blij dat wij nog aparte rekeningen hebben. Ook een gezamelijke, maar ook ieder een aparte. Ideaal!

gister hebben wij de vakantie geboekt!! Centerparcs, in september. Heerlijk, heb er nu al helemaal zin in! Duurt alleen nog even, heb eerst nog 3 huwelijksreportages...... druk druk!

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Lees nu pas al andere reacties.

Duchess, 500 euro sparen!? Dat kunnen wij echt niet! we moeten blij zijn met 100... we hebben een tophypotheek (nu niet handig...) dus het is niet altijd gemakkelijk.
    Nu werk ik natuurlijk ook voor mezelf en ik boek ook vaste kosten (energiekosten b.v.) naar de gezamelijke vanaf MCreations.
    En dat sparen we dan weer. Dus dat is wel lekker.
    Privé kan ik meer sparen, mijn eigen rekening zeg maar. Dus zoveel rekeningen is wel lekker, ik heb er 6... Johan 4 haha.
    Eigen rekening met spaarrekening, MCreations met spaarrekening, gezamelijke met spaarrekening.
    O ik heb er 7! Nog een spaarrekening via kantoor hahahahaha.
    Niet dat er overal veel op staat, maar je hebt wel overal potjes en dat vindt ik een veilig gevoel :D

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @duchess zie je nou jij ziet het ook al dat ik eerder kan testen,,ik heb het nog gevraagd aan die inval gyn,,ik zeg wanneer mag ik testen ze zegt 16 juli want dan zit je op cd 36,aangezien jij een cyclus hebt van 35 dagen,,
    maar nu heb ik toch op het goede moment een eisprong gehad blijft mijn cyclus dan nog 35 dagen met clomid???
    ik wist wel dat er iets niet klopte...

kijk ik heb clomid gekregen omdat ik wel een eisprong had elke maand maar 10 dagen te laat vandaar milde pco...
    maar nu heb ik hem goed gehad op cd 18 dus moet ik ook eerder ongi worden toch (of niet)....ik snap het niet meer??

@vliegje hoe is het vandaag met je ?...

@all ik kwam er gister achter dat mijn tepels vuurrood zijn e ze doen ook pijn nu weet ik dus niet wanneer ik mag testen ik ben er helemaal door in de war,,ik denk dat ik ze maar even bel strx die kliniek en ff goed navragen ....verder geen buikpijn meer gelukkig hihi

en plassen van de clomid ik heb er niet echt opgelet maar ik ging ook iets vaker plassen dan normaal ...

xxx cindy

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hope inderdaad, dan zou je dus over dagen ongie worden. 14 dagen na je ei. Dus nog even wachten met testen.

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    vlieg de gyn had gezegd dat ik 16 juli mag testen,,is dat niet te laat als ik 28 juni eisprong heb gehad? normaal heb ik cyclus van 35 dagen maar nu he ik een goede eisprong gehad deze maand blijft me cyclus dan zo lang

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    2 weken na de 28e is 12 juli ;) dus dit weekend :)

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha is dat altijd 14 dg na je eisprong ?
    maakt dat niet uit dat je nrml 35 dagen hebt blijft da gewoon 14 dagen

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    me temp was vandaag 36.8 die blijft een beetje zo hangen i dat goed,of valt het wel mee..

xxx cindy

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Vaak is je LF 14 dagen, maar bij sommige dames wijkt dit wel af.
    Hoe was je LF normaal? Dus hoeveel dagen na je eisprong werd je ongesteld?
    Meestal is het 14 dagen dus ik zou gewoon mooi testen op de 12e! Behalve natuurlijk als je LF normaal gesproken ook langer dan 14 dagen is.

Vliegje, fijn dat jullie geboekt hebben!!
    Ja ik vind het ook aardig knap van ons dat we 500 euro kunnen sparen. Dit is wel als er echt geen extras zijn. Maar minimaal 400 gaat er elke maand naar de spaarrekening. Wij hebben een hypotheek van 600 euries dus dat valt wel mee gelukkig. Deze is ook alleen op mijn salaris verkregen dus we komen dan sowieso al makkelijk rond! We hebben wel beide een minimumsalarisje maar ik vind dat we het goed doen!

En wat vaag dat je temperatuur weer omhoog gegaan is!!! Misschien dan toch goed nieuws???
    Ik zou niet kunnen wachten met testen denk ik! Brr! Spannend.. :D

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    temperatuur is moeilijk te zeggen! ik weet niet wat je normale lichaamstemperatuur is?
    is hij nu hoger dan aan het begin vd cyclus? en is hij hoog gebleven na je eisprong of naar beneden gegaan? ;)

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @duchess normaal zonder clomid heb ik cyclus van 35 dagen me eisprong viel ook 10 dagen later dus op cd 28 zei de gyn...

me temp is wel sinds deze maand hoog na de eisprong,,vorige maand zonder clomid zit ik op 35.6 of 36.2 dus hij is wel hoger dan normaal...
    verder plas ik veel heb zere tepels en last gehad van die buikpijn maar dat is gelukkig over....
    ik ben een beetje in de war nu hihi..

xxx cindy

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hmm weet je zeker dat je een eisprong had op dag 28 en op dag 35 ongesteld werd?
    Kan natuurlijk dat je een te korte LF had zonder clomid. Heeft je gyn hier nooit iets over gezegd?
    Als ik jou was, zou ik gewoon uitgaan van een LF van 14 dagen... Dus 12 juli testen.

Snap wel dat je een beetje in de war bent maar doe rustig aan. ;) Komt allemaal goed!
    Temperatuur tja.. heb je geen tempkaartje waar we het kunnen bekijken?
    Je kunt niks anders doen dan afwachten, er is 50% kans!:D;)

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Jeetje het lijkt voor mij wel of jullie Chinees praten :)
    Wat is in hemelsnaam LF?? :p

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @sjudith luteale fase..

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    tis ook net af en toe chinees....hoe is het hier??

Deel Deze Pagina