@Tante Mars, dan zet je je NOD op morgen... want dat is dan je derde dag....dan zou je eigenlijk ongi moeten worden. Wat doe je als je niet ongi word? Afwachten tot woensdag ofzo? (bij mij werkte primolut niet....)
Hihi Zethu...hmm wij hebben hier voor alles gebroken wit gekozen..maar eigenlijk meer omdat die in de aanbieding was toen.... De muren moeten eigenlijk nog gestuukt worden..maar daar was eht geld niet voor dus maar structuurverf erover heen...pfft heb het hele huis zelf gedaan van de zolder tot de trappenkast...wat een werk...heb er 3 weken over gedaan...was eerst voorstrijk met kwast..dan nog een laag witsel...(muren waren cement en dat scheen erdoor) dan de laat structuur...die uitrollen...dan nog een laag structuur want soms dekte hij nog niet genoeg...of de structuur was niet mooi....pff die weer uitrollen...en dan de randjes enz..met een kwast doen...met een klein rollertje erover heen....en dan vergeeet ik nog te vertellen...eerst alle randen afplakken plafond afplakken...deurkozijnen....bleeeeehhhhh...wat een werk...dat doe ik nooit meer! Tante Mars, ben je pas verhuisd of gewoon aan het opknapklussen? Groetjes, Miranda
We wonen hier overigens al 3 jaar maar we (lees ik) wou een andere kleur had er helemaal me nocht van haha.. We hebben overigens een restauratie project gekocht voor 50 duizend euro en dus ook al drie jaar langzaam aan aan het verbouwen
Heb lang genoeg gewacht dacht ik zo.. En nu is het op haha ik zit hier met een stuk keukenrol in me neus het bloed komt niet uit me muts maar uit me neus
oooh leuk!! (of niet hihi) maar word dan wel lekker helemaal jouw eigen huisje.....of ga je als het klaar is het verkopen? Zolang je erin kunt leven...dan is er niks aan de hand..met kale muren kan je leven...zelfs met alleen peertjes ipv lampen hihi..En een stoel om op te zitten kan ook de tuinstoel zijn...al staat een gewone stoel beter hihi. Hier hebben we nog steeds geen kleerkast.......dus ik heb mooie stapeltjes...eentje voor hem...eentje voor mij...truien....tshirts...blouzen...broeken...en een doos voor de onderbroeken en een doos voor de sokken....whaha gaat hartstikke goed hoor! Je hebt helemaal geen kleerkast nodig.... (totdat de kat besloot om netjes bovenop een stapeltje schone was te gaan piesen.....) kan het haar ook niet kwalijk nemen..ze is al oud 17 jaar...en soms wel eens abuis...zo zat ze pas ook in de douchebak te poepen.....(haar kattebak is gewoon schoon...maar soms kan ze hem niet vinden...) Dan wil je soms wel ene kast hihi..Marktplaats! jahhh...maar ik wil een kast van 3 meter breed...en die zijn er niet zoveel (in mijn smaak) Ik kijk iedere dag eventjes of er iets nieuws op staat.... Groetjes, MIranda
, Haha nee indd dat kan je de kat niet kwalijk nemen. WE hebben het gekocht voor 50 en is nu getacseert op 85 en we hebben alleen de woonkamer echt helemaal af. Dus al mooi wat winst . We hebben 1 slaapkamer op geknapt waar we in het begin in geleefd hebben ( 5 maanden) en dat lukte best. Ff passen en meten en hoppaa we hebben overigens een kledingkast gekocht bij de kringloop haha 25 voldoet best al is het niet mijn smaak maar ja .. We zijn druk aan het sparen voor een nieuw dak dubbele beglazing en een nieuwe badkamer en we willen van 3 slaapkamers 4 of 5 maken maar daar hebben we nog 7 jaar voor. We hebben 10 jaar voor dit huis uitgetrokken en dan verkopen met winst en zo steeds weer .. Pfff wat een verhaal
zo he...nou dat moet je ook willen zeg..maar idd lekkere winst maak je er wel op dan...kan je iedere keer een groter huis kopen als het allemaal goed gaat met de huizenprijzen. Naja...mijn opa heeft zijn land gekocht voor toen 250 gulden...was enkele hectares groot...en zijn huis eigenhandig gebouwd...hij was aan materialen en tijd ongeveer 1 jaar en 100 gulden kwijt.... Hij heeft het verkocht...voor.....600.000 euro.....2 jaar terug.... Helaas is hij 2 weken erna overleden....hij wou het voor zijn dood verkopen zodat mijn oma er niet mee bleef zitten. Had longkanker, darmkanker, huidkanker..... (wat nou werken met kankerverwekkende spullen is niet gevaarlijk....) Groetjes, Miranda
Nou das ook niet prettig...hoe komt dat weet je dat? Ik lees het antwoord morgen! Ik ga nu echt filmpje kijken! Groetjes, Miranda
Zo dan wat een verhaal. Heb hij inderdaad lekker veel winst gemaakt. Wat erg dat het vlak hierna ook al meteen gebeurt was We zijn het huis ook aan het inrichten voor de mensen die hierna er komen te wonen (als je snapt wat ik bedoel)
@ Tante Mars, wat een mooie kleur zeg! Wij hebben echt alles cremé kleur, gewoon neutraal. Ik durf zelf geen kleur aan , zelfs niet op de slaapkamer. Hoe stom. Ik heb trouwens ook wekelijks een bloedneus met het koude weer. Echt irritant. In de zomer heb ik er geen last van. @ Miranda, zo dat is heel wat winst zeg. En erg dat hij 2 weken daarna is overleden zeg . Was het ook heel snel gegaan toen ze wisten dat hij k. had? Zaten jullie voorheen aan de pil? En gaan jullie na het toekomstige kindje weer aan de pil? Want ik ga er vanuit dat we allemaal zwanger worden hier .
@ mp wij durfden zelf ook niet maar het moest van mij , haha . Uhm ik ben al ong. 5 a 6 jaar van de pil af, de vriend die ik toen had was onvruchtbaar en kinderen krijgen zat er dan ook echt niet in, dus heb ik hem aan de kant gegooit (de pil). Door diverse omstandigheden (agresieviteit) is het een maand later als nog over gegaan. Of ik weer aan de pil ga? Denk het niet p.s ik heb altijd zomer nog erger als winter.
AFSPRAKEN: Zethu: 10 maart fertiliteitsarts. Miranda (Mgwc): Eind maart naar HA voor doorverwijzing Gynaecoloog. MyPrecious: 8 april Gynaecoloog. Uitslag zaad- & bloedonderzoek en gesprek. Willemijn: 19 maart telefonische afspraak met gynaecoloog, over bloeduitslagen, uitslag uitstrijkje en chlamydia.vervolgens dosering clomid afspreken. NOD MAART: Miranda (Mgwc): 13/03/2009 Zethu: 26/03/2009 NOD APRIL: Myprecious: 04/04/2009 MEDICIJNEN: Tante Mars: op cd3 starten Clomid (50mg) willemijnp: op 19 maart starten met provera daarna clomid ZWANGER: GEBOREN: Alyssa - 24/03/2008 - eerste kindje van Miranda (Mgwc) JARIG: Zethu - 31/08/1976 - wordt 33 jaar Miranda (Mgwc) - 08/11/1980 - wordt 29 jaar Tante Mars - 9/8/1987 - wordt 22 jaar Willemijnp - 9/5/1986 - wordt 23 jaar _________________
Ik kom van bed hopend op mijn duivels, ik sta op standaart een handdoekje tussen me benen, loop naar beneden naar de wc heb buikpijn ben misseijk me (.)(.) doen pijn au au au! Wat nu? Ik kijk in de wc het is het is BLOED nog wel licht, nu weet ik weer hoe het voelt om ongi te zijn. Wat ben ik blij
zo ik sta er ook bij... oh wat fijn tante mars,hopen dat het doorzet! nog een antwoord op je eerdere vraag..ik ga nooit meer aan de pil!dan ga ik aan de nuvaring ofzo.. maar laat eerst maar eens één mooi wondertje komen! liefs