PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ tante Mars: wij moeten zowiezo op de kleintjes letten nu een tijdje.

@ duchess: wel jammer voor je vriendin dat je niet meekan. Maar ja gelukkig vanavond dan met die vrienden.
    Wel schrikken als je extraatje weg is als je je vakantie betaald moet worden he.

@ tante: jammer dat het op deze manier moest, maar gelukkig weet hij nu wat beter met geld om te gaan. Ik hoop dat mijn vriend het nu nog beter gaat leren. Sinds hij bij mij woont weet hij pas echt hoe duur alles is.

@ vliegje: lekker dat je je vakantie hebt geboekt. Naar welk Centerparks park gaan jullie?
    Temp dus weer omhoog? Ik ben benieuwd wat dat weer te betekenen heeft.

@ babyhope: om uit te rekenen wanneer je kan testen moet je 14 dagen na je ei tellen voor je NOD. Je hebt je ei op dag 18 gehad, dus dag 32 zou het dan moeten zijn.

Als je je ei normaal 10 dagen later hebt zou je een LF van 7 dagen hebben. Lijkt me veel te kort!

@ miranda: je moet weten wat het idd allemaal betekend ja, maar je rolt er eigenlijk vanzelf in he.

@ hier: temp iets omlaag: 0.2 Maar nog niet onder de 37, wel was mijn buikpijn vanmorgen anders, maar nu is het weer met steken.
    Vw mijn darmen vanmorgen naar de HA geweest en ik moet nu een afspraak maken met de darmendokter. (om het maar gemakkelijk te zeggen)

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @zethu toch had ik voor de clomid op dag 26 of 28 pas eisprong daarom milde pco geconstateerd,ik snap dat jij het vaag vindt,
    hoe denk je dat ik er over denk..
    zondag dag 32 ja zou wel kunnen eigelijk toch... is maar verschil van 3 dagen.

xxx cindy

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Heb je het er met hen dan wel eens over gehad dat je dan zo'n korte LF had babyhope?

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nou ik zal zeggen we zijn naar die kliniek gegaan,en we hebben een ofo onderzoek gehad,en hun wisten niet zeker of ik pco had dus vandaar milde..

maar over lf nooit over gehad..
    ik was jong en kreeg gewoon clomid mee,ze zijn daar heel soepel binnen 1 maandelijkse controle zeggen ze wat hun plan is..

maar nee nooit over gehad ik heb wel gewoon elke maand eisprong gehad maar nooit op tijd altijd heel laat,nu viel hij goed het zag er goed uit nu morgen bellen ze me om 20.00 om te zeggen of het goed ei was,dan zal ik wel eens vragen..
    en trouwens ik kreeg geen eisprong op cd 28 ik heb 10 dgn bij deze maand geteld ..fout ik kreeg eisprong op dag 24 of 23 9 of 10 dagen later dn normaal dus normaal is 14 dagen toch....

xxx cindy

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    dag 14 is normaal ja, maar de kans dat je dat met Clomid op dag 14 krijgt is klein heb ik begrepen. De LF hoort ook in het beste geval 14 te zijn. Maar dit mag varieren tussen 10 en 15 heb ik gelezen.

Ik zou idd vragen hoe dat zit als ze je morgen toch bellen.

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Babyhope, ik snap het ff niet. Je hebt dus vroeger een ei gekregen op dag 28 en werd op dag 35 ongesteld? 7 dagen tussen je ei en ongie?
    Das niet goed nee.

Nu heb je met CLomid 10 dagen eerder je ei gehad he? Dag 18. Je zit nu op dag 27? Dus je LF is al langer nu??
    Dit weekend kan je dan dus inderdaad testen.
    Dan zit je op 32 dagen cyclus. Scheelt inderdaad niet veel. Ik begrijp eerlijk gezegd zowieso niet waarom je aan de Clomid moet. Want ik zou tekenen voor een cyclus van 35 dagen als ze me die kunnen garanderen ;)
    Ik heb nu gemiddeld 40 waar ik al heel blij mee ben. Jouw 35 dagen is namelijk helemaal niet abnormaal. Zijn heel veel vrouwen met een goede cyclus maar toch een iets langere cyclus van 5 weken. Dat is geen probleem.
    Zolang je maar een ei krijgt en je LF minimaal 12 dagen volgens mij is. Anders krijgt het eitje geen tijd om in te nestelen.
    Maar om die LF te verlengen moet je weer andere medicatie gebruiken volgens mij??

Nou ja,lekker dit weekend testje wagen :)

Hier nog geen ongie...

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    vliegje...jij bent gewoon zwanger! Dat moet wel met zo een kaartje.....

Enneuh meteen clomid...wow...en korte LF...dat hadden ze toch uit moeten zoeken...bah...gyn die je niet willen helpen okey...maar gyn die zomaar wat doen...brrrrr...

Groetjes,
    Miranda

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ miranda: dat heb ik nu dus ook.

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    ik was vandaag toch maar eens de bijsluiter van Clomid aan het lezen, ik wil ook zo graag beginnen, maar je antwoordt staat bij de bijwerkingen Duchess:

toegenomen drang om te plassen.

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi, ja hier ook meer piesen...maar kan ook zijn omdat het minder warm is en ik merk dat ik nu zeg maar leegloop....hield heeeel veeeel vocht vast...en nu is het beetje weg.

Iemand zin om gewoon lekker te kletsen...heb me ziel onder me arm...weet niet wat er is..maar voel me niet zo goed....

Misschien omdat ik net een pendel binnen heb gehad..geloof ze niet echt maar toch...maart volgend jaar zwanger...brrr...das de 2e al...tijd terug toen we begonnen heb ik ook van iemand anders gehad...(iemand die ook tarot legde) dat ik februari maart 2010 zwanger zou worden...maar begint er steeds dichter bij te komen..

Ik hoop natuurlijk op bevallingsdatum en dat deze eerste ronde raak is..........maja blijf wel nuchter hoor!

Groetjes,
    Miranda

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    als je iemand nodig hebt om tegenaan te kletsen ben ik er wel hoor!

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi Zethu, ja ik weet...zit gewoon beetje met mezelf in me maag...komt door de clomid...herken het van vorige keren...maar dacht dat het met 50 mg niet zo erg zou zijn...misschine ligt het aan het weer hihi..

Waar wil je over babbelen...heb zin in smalltalk...

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    smalltalk.euh, tja. Ik weet niet?
    Is wel handig als hier vrijwel altijd iemand aanwezig is he

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi ja....je hoeft maar langs te komen en er is meestal wel iemand die kan reageren...of je vraag beantwoorden...of wat dan ook!

Regent het bij jouw ook zo? Pfft het is hier een uur terug begonnen en het houdt niet meer op!!

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    hier schijnt volop de zon. Vanmorgen was het wel bewolkt hier

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh..ruilen? whahahaha dit bevorderd ook niet echt de zin om de badkamer op te gaan ruimen...

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    haha, ik heb zowiezo niet veel zin. Ik wil ongi worden :s
    Maar ben tussendoor de was aan het vouwen.

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    tsjah...heb ze gisteren al weggestuurd bij mij en aan jouw gezonden...maar ze zijn nog niet aangekomen dus...brrr. hopelijk doet de post er niet te lang over en komen ze voor donderdag!

Wat nu als ze niet komen...heeft je gyn dat ook gezegd?

Groetjes,
    miranda

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Nee dat heeft de gyn niet gezegd. Dus ik heb me voorgenomen dat als het er vrijdag niet is dat ik dan ga bellen. Ik kan alleen pas na 14.00 bellen

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ja moet je zeker doen...want op de bijsluiter staat 3 tot 7 dagen toch....en dan zou het er al lang moeten zijn!!

Deel Deze Pagina