tsjah...Zethu, helaas zijn die symptomen ook voor aankomende ongi..ik ben tenminste altijd paar dagen ervoor misselijk... En mijn borsten zijn ook gevoeliger..maar ik voel ze niet hangen om het zo te zeggen en ook hoef ik geen bh uit te doen omdat ze zo een pijn doen...dat was alleen toen ik zwanger was..............Maar zoals ik al zei...kan beide kanten op. Ik vermoed dat je gewoon nog ff moet wachten zethu meis...en dan idd misschien een testje doen en meteen de gyn bellen.... (psssss...ik duim wel dat er toch iets mocht groeien....en dat de rest niet meer nodig is.....maar dat is mijn optimisme... KNUFF) Groetjes, Miranda
Mgwc: Ik ben nu aan het kijken naar een kliniek in Duitsland. Het maakt mij eigelijk niet veel meer uit hoever ik moet reizen Na 3 jaar (ondanks mijn jonge leeftijd) willen we gewoon dat het een keer gaat lukken. Groetjes, Sam
@sam kijk eens op www.geertgen.nl daar zit ik is een privekliniek en alles wordt vergoedt als je nu belt sturen ze je formulieren op die je moet invullen die je terugmoet sturen en dan binnen een week kan je op gesprek komen,ze zijn heel soepel ik had binnen een maand al clomid gekregn.. xxx cindy
ik had al zitten teruglezen ik ga morgen even bellen aangezien ik zo de oppaskindjes moet ophalen en daarna gelijk een opvoeddeskundige in huis krijg.... Lekker druk Echt hardstikke bedankt! Groetjes, Sam
Ik ben juist heel bang voor die hoop dat er iets groeit, Want hoe onwaarschijnlijk een zwangerschap ook is in deze situatie, die hoop heb ik toch. En des te pijnlijker is het om een nega test te zien. Daarom wil ik eigenlijk ook geen test doen. Maar ja als ik het vrijdagochtend nog niet ben zal er denk ik niets anders inzitten.
Sam86, welkom hier!!! Wat balen (héél netjes gezegd) dat ze je niet willen helpen zeg.. ongelooflijk!! Misschien is inderdaad zon privékliniek wel wat.. Het klinkt iig erg goed allemaal daar. *knuffel voor Tante Mars & Zethu* Zethu, sorry, maar probeer jezelf niet gek te maken he meis... Wel realistisch blijven.. Snap best dat er hoop is, maar er is toch getest op een zwangerschap voordat je begon met provera? Volgens mij is de kans dat er wat groeit echt minimaal... Maar als ik jou was, zou ik toch een testje doen voor de zekerheid. Een negatieve test is absoluut niet leuk, maar jezelf zo gek zitten maken met dat kleine beetje hoop wat je hebt, is ook niet eerlijk voor jezelf... *knuff* Heb de rest wel gelezen, maar ben het weer vergeten. Mn geheugen is echt niet helemaal lekker vandaag haha. Ben sowieso vanochtend hartstikke misselijk en met vreselijke buikpijn opgestaan... Gisteravond naar de kermis geweest, was leuk & gezellig! Ben toch wel heel blij dat we gegaan zijn, is wel eens leuk, ipv op de bank/achter de laptop hangen & wandelen met de hond.. haha. Wel kwamen we mn vriendin tegen, of iig, ze heeft ons niet gezien en ik haar ook niet, maar mijn vriend zei tegen me dat ze daar liep dus ik moest niet omdraaien. Tja beetje lullig, maar ik zou niet weten hoe ik moet reageren als ze ineens voor mn neus staat... Gelukkig regende het dus met al die paraplu's herken je iemand niet zo makkelijk. En vanochtend werd ik dus wakker met vreselijke buikpijn en ik was zwaar misselijk. Heb wat gegeten om te kijken of t beter werd maar niet dus, dus ben meteen terug in bed gekropen. Vriendlief gaan werken en rond half 11 werd ik weer wakker, in één grote teringzooi. Kan ik soms zo verdrietig van worden he... helemaal als ik me ziek voel! Hij zal nooit denken goh, zal ik mijn tandenborstel eens terugzetten, de dop op de tandpasta doen, mijn bord op het aanrecht zetten, de broodjes terug in de kast leggen en ga zo maar door...! Maarja mannen he! Gelukkig doet ie t wel als ik het vraag, maar ik baal er zo van dat ik het eerst moet vragen. Achja.. Morgen follikelmeting, ik ben errrug benieuwd!! Net had ik echt een fel trekkende pijn aan de linkerkant, heel raar gevoel, hield maar een minuut ofzo aan en toen was het weer weg. Kan dit mijn eierstok zijn? Haha pff morgen zullen we het weten! Maar ik heb echt een heel goed gevoel erover op de 1 of andere manier.... Zo ga nu weer lekker een filmpje kijken in bed. Heb vanochtend beetje opgeruimd, net 1,5 uur ge wii-fit, en nu gegeten dus hup terug naarbed, voel me echt niet helemaal 100%...
@ duchess: er is idd bloedgeprikt voor ik begon, echter doordat het bij mij wat langer uitbleef ben ik eens gaan kijken op inet of je een eisprong kunt krijgen tijdens provera. En dat schijnt te kunnen. En waarschijnlijk heb ik daardoor hoop gekregen. Al zegt mijn verstand mij dat dit gewoon niet kan. Wat mij het meeste frustreerd is dat nu ik eindelijk groen licht voor behandeling heb mijn lichaam niet wil meewerken om snel te beginnen. En over mannen die pas opruimen als je het vraagt: hier nog zo een. Ik heb hem gevraagd de logeerkamer bij te houden zolang dat geen babykamer is. Ik heb hem nog nooit een doekje zien pakken. ook niet als hij weer eens koffiekringen achterliet. Mannen schijnen dat inzicht vaak niet te hebben. Daarbij is die van mij thuis enorm verwent geworden. Hij hoefde niet eens een vinger uit te steken
Hmm zethu...om alle hoop de kop in te drukken is het zo dat je toch een testje moet doen. Maar omdat je aangeeft dat je dat zo moeilijk vind....tsjah...dan is het afwachten en je lichaam vervloeken... Duchess, beterschap meis! En felle steken in eierstokken..oehhh spannend!! Je weet het morgen he Ikke overmorgen... Groetjes, Miranda
Ik ben begonnen met vloeien. Gelijk ziekenhuis gebeld, volgende week vrijdag weer een fm, dan is het dag 10. En as vrijdag beginnen met Clomid Sam, welkom! En heel veel sterkte meis. Wat een ellende en zooo oneerlijk! Toch hoort overgewicht niet altijd bij PCO. Hebben alle meiden in dit topic daar last van? Duchess, spannend!!!!! Ben ook heeeel benieuwd. Enne, ik heb het wat dat betreft getroffen met mijn man, die is heel netjes (heb het met alles getroffen met hem hoor hahaha). Zethu, meis, wat klote. Nog steeds geen ongie. Hoelang geleden ging je Provera slikken? Ik zou zeggen, doe morgen een test en anders bel je met je gyn.
Vliegje ((KNUFFEL)) he bah...had je de duivels niet een deurtje verder kunnen sturen naar zethu......niet leuk..maar op naar een nieuwe ronde idd! Vrijdag al starten, dan heb ik FM...hihi.. Zethu, goed zo! Dan weet je het in ieders geval zeker....
@ vliegje jammer meid maaar op naar de nieuwe ronde op goed geluk.....(dikke knuffel vanuit hellimond) @zethu wat een ellende ja of niet dan ik hoop dat of snel de duivels door komen of positieve test voor je xxxx @duchess steken had ik ook met 50mg raar he maar dan werkt het wel..ik krijg vanaaf een telefoontje van me gyn of ik een goede eisprong heb gehad,,heb wel de hele tijd kleine steekjes in me onderbuik kan van alles zijn toch!! @mgwc spannend fm vrijdag ik ben benieuwd!!!!!!xxx dat komt mij ook beent voor niks opruimen haha ik zal verder geen details geven maar dat is echt bekend ..xxx
@ Tante Mars, jeetje wat een botte gyn zeg!! Maar dat je bmslijm gegroeid is dat is toch wel een goed teken? Dan zou je zeggen dat er toch iets gaande is.. En misschien hebben ze het helemaal mis, krijg je straks toch een eisprong. Temperatuurde jij nou ook? @ Vliegje, nee he .. Nu met goeie hoop een nieuwe ronde tegemoet en knallen. We gaan er voor meid. @ Sam, ik vind het zo oneerlijk, je doet er alles voor en nòg willen ze niet helpen!? Echt hé alsof het alleen maar aan overgewicht zou kunnen liggen dat je pcos hebt. Misschien is een privé kliniek idd een optie voor jullie? @ Duchess, oeeeh ik hoop zo dat je gevoel klopt meid!! Echt waar . We moeten hier nodig zwangere dames krijgen hoor. @ Zethu, hopelijk heb je gewoon snel zekerheid! Nog 2 daagjes dan zit ik weer bij de gyn ben echt benieuwd hoe we verder gaan. Maar stiekum hoop ik dat we niet verder hoeven over enkele weken..
@ Zethu, een eisprong tijdens Provera, hoe groot is die kans? Lijkt me toch niet vaak voor te komen, of wel? Met al die hormonen kun je toch nooit een echt goede eisprong krijgen? Of denk ik nu verkeerd. Kan begrijpen dat dat heel vervelend is.. Je wilt natuurlijk heel erg graag beginnen, en dan schiet het niet op. Is er op het forum niets te vinden over zon late menstruatie na provera? Mijn vriend is ook te verwend. Zijn moeder liep (loopt, als we daar zijn :+) altijd achter zijn kont aan alles op te ruimen. Hij hoefde echt NOOIT wat te doen! Nu hoeft hij ook niet veel te doen, ik werk veel minder dus vind ik het wel zo eerlijk om het huishouden te doen, en ik geniet er ook van... Maarja het zijn die kleine dingetjes, die zo weinig moeite zijn, maar die mij zowat de halve dag bezig houden. Schoenen worden meteen uitgetrapt bij de deur, gisteravond stonden er 4 paar schoenen, terwijl ik ze net die middag opgeruimd had, te idioot!! Kleding wordt zo neergegooit etc..,pff. Hij heeft intussen wel geleerd om de was in de wasmand te doen, dat is iets waar ik al heel blij mee ben haha. Als ik gewoon wakker ben sochtends dan ruimt ie t trouwens wel allemaal op, maar meer omdat ik in 5 minuten al 10 dingen op heb genoemd die hij ff moet doen. Lig ik nog in bed zoals nu, dan heeft ie t gewoon niet door... Achjaa verder is hij heel lief hoor hahaha. @Miranda, spannend he! ook voor jou! Of het de eierstok was weet ik dus niet, maar t was wel een pijn die ik nog nooit eerder gevoelt heb! We zullen het zien morgen! @Vliegje, he balen zeg... op naar de volgende ronde, en hopelijk nu meer succes! Ik heb geen overgewicht trouwens. Fijn een nette man!!! Mijn vriend valt opzich wel mee maar ik ben een hele erge zeikerd, ik vind het heel snel een rotzooi en alles vies etc.. En dat werkt soms niet zo samen. @Miranda, ooh die opvliegers, fijn he!!!! Ik had ze alleen veel sterker toen clomid niet aansloeg dan deze ronde. Deze ronde vallen de bijwerkingen echt mee tegen over de vorige rondes! De gyn had dat al verwacht, ze zei dat je lichaam op een gegeven moment aan clomid went en de bijwerkingen minder worden.. @Babyhope, spannend vanavond!!! Ben erg benieuwd of je een goede eisprong gehad hebt! Zo ik ga nu maar eens opruimen. Net nog ff wat geslapen.. voel me nog steeds niet lekker maarja moet toch gebeuren he!