PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ok dank je wel mgwc!!

ja want ik vond het al raar stel dat die moeder zelf zwanger was toch!!!

maar goed dankkjewellll damesss!!!

xxx cindy

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Nog niks gehoord Cindy?! Ik zou ff bellen!

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee, maar misschien later? Ik denk dat ze nu eerst wil kijken of ik uberhaupt een eisprong heb?

BabyHope, ik hoop dat de gyn morgen op tijd belt, want als je zo'n dag moet wachten, duurt het altijd zo lang!

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @ vliegje jawel morgenavond gaan ze me bellen haahha ze hadden verkeerde nummer...

xxxx cindy

oh die kleine was zo zielig helemaal gespikkeld terwijl ze er gister nog maar 1 had we dachten was een muggenbult maar nee waterpokken...

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja debby dat klopt en vooral zenuwslopend haha..

xxx

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zal aan je denken morgen!!!!

Hebben er hier trouwens al meiden een kindje? Ik heb zelf een zoontje van 20 maanden, Ryan. Ik ben van hem spontaan zwanger geworden, toen bestond wel het vermoeden op PCOS, maar voordat ik de echo had, bleek ik zwanger. Dat was wel een verrassing!

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    :pikzelf nog niet ik ga voor mijn eerste!!!!!!

morgen hopelijk:ja mevrouw u had een goed eitje duimduimerdeduim...:)

8. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Duchess lieverd :( ik vind dit zo verrot voor je, echt :( dit had ik niet verwacht. Lieverd ik hoop dat je nog wel positief kan zijn. Ooit wordt je wachten en harde werken beloond hoor echt waar die dag komt!!!

Doet de Zethu ongie dans :D yeah yeah yeah :D !! Kom maar ongie kom maar :D !!

@ Debby, helaas welkom hier meid :( ..
    En wauw spontaan zwanger geworden van jullie zoontje! Een wondertje :D . Hopelijk krijgt Ryan er snel een brusje bij.

@ Vliegje, ik wil deze ronde ook niet elke dag maar ja dan moet je het nog vol houden hahah echt erg.

@ Miran, wil je alvast veel succes voor morgen toewensen! Je moet gewoon goed nieuws krijgen hoor. Zijn we hier wel aan toe. Duim voor je.
    En ik heb er geen goed gevoel bij dat het gaat lukken als we elke dag sex hebben dus daarom wil ik dat niet. Maarja hou het maar vol haha. Hoe erg.

Ik kreeg zonet wer een pendel binnen nu van Naliey. En je raad het al zeker deze maand zwanger van een jongen. De 2e die dit denkt!! Nou daar gaan we voor hoor. Hoop het echt. Meisje, jongen maakt mij niks uit als er iets zit is het van ons 2 (L) .

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Myprecious, ooooh ik hoop het echt voor je dat de pendels gelijk hebben!!!!

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Debby, welkom! Sorry, had helemaal over je berichtje heen gelezen. Klote dat je PCO hebt :( En nu nog 4 weken wachten joh! Wat een ellende.
    Na de Primolut wordt je ongesteld en die dag, de dag van het roodverlies, is de 1e dag van je cyclus.

Duchess, meisje wat klote! Maar je bent nog zo vroeg in de cyclus. Geef het niet op! Tot wanneer kijken ze naar je?
    Echt, probeer het wat langer. Ik heb nu 2x op dag 28 een ei gehad en een keer op dag 24. En goede eitjes ook.
    De ziekenhuizen geven je lichaam niet altijd genoeg tijd. Ik heb gewoon tegen mijn gyn gezegd vorige keer, ik wil wachten tot dag 30. Daarna wil ik best Primolut slikken en alles gaan afbreken, maar ik wil gewoon die dag 30 afwachten. En ja hoor, ik kreeg weer een ei! Voor hetzelfde geld groeit er eindelijk iets en breek je alles weer af met Primo.
    Ik weet het, het is lang wachten, maar misschien werkt dat bij jou ook wel. We hebben allemaal een langere cyclus en een cyclus van 40 dagen is bij PCO met Clomid heel normaal.
    Hou je taai! Ik weet zo hoe je je voelt :(
    Knuffel voor jou!!

Miranda, succes morgen!! Hopelijk bij jou beter nieuws, we kunnen wel goed nieuws gebruiken hier. Het zijn alleen maar ongie verhalen, wachten en geen groeiende eitjes. Dus een keer goed nieuws hoor!!

Ik had net ook weer een bui, op oorlogspad met manlief. Jankend naar boven. Daar een halfuur gejankt en nu is het weer over.
    pfffff!!
    Maar weet je, vroeger had ik NOOIT last van hormonen, wat ook kan omdat het niet werkte bij me.
    Nu heb ik er ontzettende last van en eigenlijk ben ik er 'blij' mee, het betekent dat mijn lichaam werkt op dit moment!
    (is wel te merken ook, ik loop weer leeg... ongie is dus goed los nu, pak vandaag als dag 1).
    Heb net ook met manlief afgesproken dat ik tegen hem niks meer zeg over de FM's.
    De vorige ronde was zo klote gewoon! Verplicht vrijen werkt gewoon écht niet bij ons! Als we dat 3 maanden doen is ons seksleven naar de maan.
    Dus heb afgesproken niks tegen hem te zeggen, dan voelt de druk ook niet zo hoog.
    Ik wil gewoon vrijen wanneer ik zin heb. Niet omdat het MOET.

Ik heb van de week ook laten pendelen, ook door Nailey, en zij zei augustus van een meisje. Ben heeel benieuwd.
    De rest van de pendels klopte niet.

Cindy, spannend, eindelijk wordt je gebeld, lekker handig dat ze je nummer verkeerd hadden genoteerd.
    Morgenavond dus?! Nog even wachten. Weet je wat ik denk, dat jij gewoon zwanger bent.
    Das een gevoel hoor.

Nou ik ben wel weer bijgekletst.
    Ik duik de bank in, sterf van de buik- en rugpijn :( Zelfs pijnstillers helpen niet meer.

Voor alle meiden een dikke knuffel!

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ miranda: dat weten we dan ook weer dat het geen kwaad kan.
    Ik hoop zo voor jou dat er al actie te zien is. Klinkt als een goed teken dat je al bij een lagere dosering dit soort kwaaltjes hebt

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Vliegje, lief van je berichtje. En inderdaad...het is nog even wachten, maar ik denk dat het het straks allemaal waard is! Als ik zwanger ben en na 9 maanden weer zo'n wondertje in mijn armen houd. Daar houd ik me vooralsnog aan vast...sterkte met je buik- en rugpijn!

Ik duik ook lekker op de bank met een filmpje. Mijn man is naar de bios met mijn broer (Transformers).

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    oops, ik wist dat er nog een pagina was en vergeet hem nog!

@ debby: wat een geluk dat je toen toch uit jezelf zwanger bent geworden.
    Ik heb nog geen kindje. We gaan voor de eerste.

@ mp: volgens mij heb je maar heel ff gedanst. Krampen zijn steeds maar heel kort aanwezig. Ach ja als het maar doorkomt.
    Bij mij pendelde Naliey een meisje in augustus.

@ vliegje: Naliey heeft bij jou dus hetzelfde gependeld! Grappig.

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zethu, wat betekend CD3

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Cyclusdag 3.

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Oja Debby, wij gaan ook voor onze 1e.

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @vliegje thx meid ik hoop het ook maar geloof er niet echt in....
    heb wel hele pijnlijke tepels en veel plassen maar eer niet....
    ik ben benieuwd wat voor ei ik heb gehad...hihi

@miranda succes meid morgen hopelijk is er heeeeeelll goed nieuws!!!!!!

hier een beetje moe ga nu ook liggen heb vanmiddag ook al ggeslapen maar ben zo moe...

xxx cindy

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ babyhope: slaap lekker

@ miranda: heel veel succes morgen!

@ hier: strax beetje bruin met afvegen, en de krampen zijn erger geworden. maar ze komen echt met vlagen.

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Kruipt omhoog, en roept: EI geweest (of in aantocht)!! aan de linkerkant voel ik steken drukken steken drukken steken steken en nogges steken :D . Beetje beurs gevoel ook een hele dag al wat afscheiding e.d. (vaker rond ei gezien (met clomid) ).

Miranda succes morgen..

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Yeah Tante! Je krijgt geen echo's nu??

Hope, vraag wel wat de waarde was he! Dan weet je zeker of het een goed ei was :)
    Boven de 30 is het altijd goed zegt mijn gyn, ook boven 20 wordt vaak nog als goed ei gezien.

Zethu, nog even en dan barst het ook bij jou los.

Deel Deze Pagina