pco deel 3..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyhope, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja daar zat ik ook aan te denken mischien kun je een zwenkwiel apart verkrijgen? ik weet het niet ik denk dat ik dat straks doe ja een mail met foto naar de leverancier sturen dankjewel miran...

en ja precies hoe moeilijk is het om hem schoon te maken hahaha

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    jammer duch dat het zo`n rotzooitje was op de kamer je zou zeggen bruidssuite moet perfect zijn toch!!!

en idd een heel oud model ik moest gister echt huilen,en me schatje snapte er niks van hahaha
    hij zei we maken hem gewoon zoals we hem willen hebben haha...
    kijk we kunnen hem gebruiken tot de kleine in de buggy kan,maar ik vind hem gewoon niet mijn smaak haha
    hoe meer ik ernaar kijk hoe meer ik denk neeeeeeee

en de beebkamer is nog als nieuw heeft ze maar 8 maanden in gelegen en toen hadden ze alweer wat anders dus dat komt wel goed haha..

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    zo ik ga even vk praktijk kijken hahaha kom zo weer dames!!!!!!

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    en ik heb de zenuwen voor morgen pfff... heb links de hele tijd een trek gevoel dus denk wel dat er nu een eitje zit...
    ben zo benieuwd

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Cin als je je niet fijn bij die wagen voelt zou ik m gewoon niet gebruiken hoor!!!! Tuurlijk fijn als je wat krijgt maar je wilt straks wel spullen die je ook mooi en fijn vindt.
    Ik heb hier ook een maxi cosi staan die ik niks vindt en ik ga een nieuwe halen. Ik wil gewoon alles perfect naar mijn smaak hebben en álles wat je krijgt is mooi meegenomen, dus de kamer scheelt je toch ook alweer geld. Ik zou niet alles gebruiken omdat het gratis is, zeg maar. Dat heb ik ook meteen gezegd, als ik iets krijg wat ik niet mooi vindt, gebruik ik het gewoon niet!

Ja de bruidssuite moet idd perfect zijn!!! Het was echt wel super mooi hoor, echt waar. Maarja niet zoals het hoort en je betaald er toch dik voor!!

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Deze aflevering is herhaling..zoals al weken lang...iedere 3 weken op retour word het herhaald.........

Duchess, schandalig! Zal ik je even vertellen wat wij (kamermeisjes) allemaal moesten doen als er een bruissuite werd geboekt?

punt 1, de buitenverlichting controleren!! Bruid komt vaak in jurk en die willen we niet vies laten worden...dus ook de stoep (ontgroenen in de winter, en zomer goed aanvegen!!)

punt 2, direct we binnen waren ervoor zorgen dat de bedden eraf werden gehaald. Inclusief sprei die werd iedere keer vervangen!! (is niet overal....)

punt 3, de minibar (indien aanwezig) nakijken en aanvullen! Zoals op een lijst stond (per boeking anders, ivm prijs he ;))

punt 4, stofzuigen en afstoffen!! En dus ook als er een bedomvang was waar een lamp in zit (zo een groot bed vaak hihi) Daaronder stoffen.......

punt 5, de gordijnen open en dicht doen...even uitschudden ivm stof. Controleren of er geen gaten of scheuren in zitten.

punt 6, bed opmaken, alles netjes omvouwen en ervoor zorgen dat het bed uitnodigend is geopend zodat het bruidspaar er bijna in kan glijden!! Er werd ook een chocolaadje op het hoofdkussen achter gelaten...en vaak een dienblad op het bed zelf met daarop (2 champie glazen en een wijnkoeler) De fles moest in de minibar!! Als die niet aanwezig werd, dan moest de hotelklerk (die jullie dan naar de kamer brengt) die afgeven bij aflevering van bruidspaar bij de kamer.......

punt 7, de badkamer goed schoonmaken...bad vol laten lopen!! en kijken of dat goed gaat, kranen controleren dat alles goed werkt en glimt...

punt 8, toilet extra schoonmaken en verzegelen met papieren banden!!! Ivm hygiene.

punt 9, alle lampen controleren dus aanzetten en kijken of er iets vervangen moest worden.

punt 10, alle handdoeken en lakens extra aanvullen en verse erneer leggen ook al zijn ze niet gebruikt!!! Dit ook met naaisetje en die dingen die op de toilet tafel vaak liggen....

zo dat was ff wat ik zo snel kan bedenken...we moesten echt bijna 4 uur met zo een kamer bezig zijn..die moest van boven tot onder compleet schoon... (als er een goedkope versie was geboekt, natuurlijk minder...maar wel alles schoon!!!!)

En buiten is zooo belangrijk....ook het inchecken en dat het koud was....schandalig!!

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Spannend Cindy!! :)

Pff ik wilde de fotos op de pc gaan zetten, kom ik erachter dat de cardreader nog bij mijn ouders ligt... Balen zeg!!!
    Zo eens kijken of er al gasten zijn die de fotos al hebben haha.

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!

@Zethu; Moeilijke stap he, zo aan de pil. Maar je kan het he meis!
    @Duchess; Aaaaah! Wat leuk dat jullie dag geweldige was! Helemaal top! Ben erg benieuwd naar de foto's hoor :)
    Jammer dat het hotel niet helemaal perfect was :(
    @Cindy; ohhh wat balen dat de spulletjes tegen vielen :( Jullie hebben nu toch alles gekregen? Dan kun je altijd nog een nieuwe wagen kopen he :)
    Ik ken het hoor.. haha als iets je smaak niet is.. kijk naar ons.. Babykamer overgekocht.. en nu in de verkoop omdat het toch mn smaak niet is.. Weet precies wat je meemaakt hoor haha :D

@Duchess; ben het verder eens met Miranda hoor, wij hebben dan geen bruidssuite in ons hotel. Maar alles hoort gewoon schoon te zijn, dik betaalde kamer of niet :) (Ben voor de rest niet zo thuis in de housekeeping.. dus hoe ze afstoffen en schoonmaken weet ik niet)

Aaaah.. heb een gave maxi cosi op de kop getikt.. haha even een fotootje googelen hoor :D

haha, issie gaaf of issie gaaf :D

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    leuk!!!

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Miranda,
    Zoals ik het hoorde is het normaal wel heel goed daar. Dus er moet echt ergens wat fout gegaan zijn!
    Ze hadden het bruidsarrangement geboekt, dat is het duurste arrangement dat boekbaar is... dat kost nogal wat!!!
    We zijn zelf naar de kamer gelopen, toen we daar 15 minuten waren werd er op de deur geklopt en werd er champagne af gegeven. 2 glazen en een koeler met de fles erin.
    Maarja we drinken sowieso allebei niet (en nu al helemaal niet natuurlijk) dus daar hebben we niets mee gedaan...
    Nahja de rest heb ik allemaal al verteld.
    Het is écht een mooie kamer want zo lijkt alles heel negatief maar dat was t niet. En er was wel schoongemaakt maar niet goed.
    Ohja er misten ook nog badjassen en slippers. Die horen er ook te zijn (dat is vaak bij een normale kamer al zo!!) maar die waren er niet!!! Dat miste ik ook echt!
    De kamer wads eigenlijk gewoon nog niet klaar gemaakt naar mijn idee!! MIsschien hadden ze verwacht dat we later kwamen ofzo, ik heb geen idee!! Maar het was niet goed en daar gaan ze dus wel werk van maken.
    Maar het rare is dat het normaal daar echt super geregeld is allemaal!! Ze hebben juist dat hotel geboekt omdat verschillende bekenden en familieleden daar ook al geslapen hebben en alles top was!

Tummetje haha die maxicosi heb ik gezien op marktplaats! Die vond ik ook erg gaaf, vooral omdat onze winkel 'Zebra' heet. :D

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @duch ja precies ik denk dat we gewoon een andere kopen hoor!!!!

@tumm ja eigenlijk was het wel alles maar die nieuwe vriendin had gister alles naar de milieustraat gebracht omdat ze het een rommeltje vond op zijn zolder pfff
    dus nu badset eetstoel loopstoel enz.. misgelopen maar ja dat is ook het duurste niet he...
    coole maxicosy,hij is echt leuk en vooral voor een meid...

@miran ja die 10 punten had ik ook bij centreparcs met poetsen hahaha inieder geval moest ik dat ook allemaal doen

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    zo ik ben weer even weg hahahaha!!!!

tot strakkies ladies...

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @duchess; haha grappig een winkel die zebra heet :D Komt dat nog ergens vandaan, of was dat het eerste wat bij jullie op kwam? :D
    @cindy; aaahh vind het zo sneu voor je.. wel lekker handig van die vriendin.. ze wist toch dat jullie het wilde hebben?

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    HEHE, ja schoonmaken is overal zelfde....

Duchess, je hebt gewoon een lekkere avond en nacht gehad in jullie zelfgecreerde warme nestje hihi...

En over een tijdje gewoon nogmaals dunnetjes overdoen nadat je eventjes een gepeperde brief/mail/telefoontje gaat doen naar de eigenaar.....

Misschien hadden ze je wel naar de verkeerde kamer gestuurd, en stond er bij de buren vanalles klaar voor jullie....(is bij ons ook wel eens gebeurd....)

hihi was wel grappig verhaal...wij kwamen om 12 uur om de kamer schoon te maken (altijd later bij een bruidssuite, anders van 8 tot 10)

Maar wij kloppen, word er open gedaan door een man in adamskostuum..........euh...hallo....wij zijn housekeeping...mogen we de kamer voor u wat opruimen zodat u verse handdoeken en alles heeft? Die man zonder te blozen doet de deur open voor ons...(wij een kop als een boei beide, ja altijd met 2) We lopen die kamer binnen en die vrouw (nog in bed!) begint me toch een partij te mopperen en schelden en doen...echt een soort van viswijf gevoel kregen we... Tegen ons dus! En wij wisten nergens van....

Naja kwam hierop neer.....geen badjassen aanwezig.....(neuh dat hadden we gezien) Alles idd ook niet afgestofd...en ergste...geen handdoeken aanwezig!!

Ik dacht ff, waarom belde je dan gisteren de receptie niet.....naja...dat mochten we niet zeggen enkel excuses aanbieden hahaha...en alles nu dus geven wat er ontbrak...

Wij dat meteen gaan melden bij onze chef..die naar de balie...wij zeggen welk nummer kamer het was...zegt die balie...maar die mensen horen in nummer (enkele cottages verder weg) te zitten!!!! Hadden ze dus verkeerde sleutel gekregen...en in een kamer komen te zitten die niet schoon was gemaakt, terwijl in hun kamer alles op hun stond te wachten...welkomstboodschap en gelukwensen op tv enz enz....we moestn wel even lachen..maar ja die mensen natuurlijk niet..

Ze hebben nog een overnachting gekregen trouwens!! Konden zelf kiezen wanneer.....

Maar die man...die vergeet ik nooit meer hahaha..die durfde zeg!!!

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Tummetje ja de winkel heette al zo, we hebben hem zo overgenomen! Maar t komt van een kruising tussen Zeeman en Wibra. :D Haha

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Miran, t was echt deze kamer. :D Andere bruidssuites zijn weer in andere stijlen daar! Dus dat is wel goed gegaan. :p
    Als er geen handdoeken waren hadden we wel gebelt haha. Dan weet ej wel dat er wat fout was gegaan toch!!!
    Fijn dat zij een gratis overnachting gekregen hebben!!!! Geeft mij weer hoop hahaha.

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    tsjah...andere stijlen hihi..ja dat is dan echt jammer...gemiste kans van hun. want als je bruidsnacht goed is...dan zeg je dat voort en er is niets zo goed als mond op mond reclame!!

Je hebt een super dag gehad met een goede afloop, dus daar moet je aan denken hihi...ben zooo benieuwd naar je jurk! Vooral omdat ik hem vooraf gemist heb hihi..

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik ben er weg van...er komt een stinkbroekie voorbij..straks met mijn papa naar oma toe...soep eten daar hihi..kleine meis moet geen soep, maar oma's soep..die is heerlijk!!!

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Fotos komen snel hoor!!! Kan de mijne er nu niet op zetten, maar we hebben net al vrienden aan de telefoon gehad die gingen ze vandaag nog online zetten.. ik ben ook erg benieuwd hahah.. :)
    Veel plezier bij je oma!!!

En ja ik kijk ook zeker wel met een goed gevoel terug!!! Zoals ik al zei we hebben wel echt genoten, en die dingen die mis waren in t hotel hadden we gisteravond pas zoiets van tja dat klopte eigenlijk niet en dit niet blabla... ;) Op t moment zelf hebben we genoten, want wat heb je dan meer nodig dan elkaar?? ;)

20. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wat wordt er lekker veel gekletst voor een zondag!

Hier gaat het wat minder. Zit even niet lekker in mijn vel, al een paar dagen niet. Gisteravond ook effe lekker liggen janken op bed, was even uitgevlogen tegen hubbie. Heb vandaag ook maar gezegd dat ik niet zo lekker in mijn vel zit. Hubbie is nu de kelder aan het poetsen... :( Zodadelijk maar eens even douchen en dan kunnen we voor de box gaan.

@tum: leuke maxicosi meid! Hij ziet er echt super uit, het is alleen niet mijn smaak. Gelukkig maar dat niet iedereen dezelfde smaak heeft, zou zo'n geruzie worden in de wereld. haha.

Deel Deze Pagina