pco deel 3..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyhope, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Even snel, want manlief heeft de verbouwingskriebels en wil het kastje, dat we gisteren hebben gekocht bij de Ikea, direct in elkaar zetten. En ik wil eigenlijk alleen maar even rusten :(. Nou ja...hopelijk straks nog even tijd daarvoor!

@Duchess, jaaa wat gaaf dat jullie een leuke dag hebben gehad (behalve de overnachting dan, maar rdat gaan jullie gewoon lekker dunnetjes over doen :D).

@Cindy, hoe gaat het vandaag met jou? Balen zeg dat de spullen niet jullie smaak waren :(. Ik zou ook voor een kinderwagen MET zwenkwiel dat 360 graden kan draaien gaan, dat is zoo ideaal! Gelukkig was het kinderkamertje wel heel mooi.

@Nicky, dikke knuf!

@Tummetje, leuke maxicosi, ziet er echt mooi uit! Ook niet mijn smaak, maar smaken verschillen gelukkig.

@Miranda, haha kan me voorstellen dat jullie wel even vreemd opkeken dat een naakte man zo de deur open doet!

Nou ja...ik ga maar achter manlief aan....tot later!

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hallo allemaal,

wat is er alweer veel gekletst vandaag!

@duchess: wat rot dat het zo is gelopen in het hotel! niet leuk zoiets. wel leuk dat jullie misschien nog een keer terug mogen en dat dan alles perfect is!

@debby: ik hoop voor je dat je zo nog even kan rusten. mannen ook altijd he met hun verbouwkluswoede haha.

@cindy: kinderwagen is ook niet echt mijn smaak. ik zou ook voor een andere gaan. als de beebkamer al wel goed is dan is dat natuurlijk super!

@tummetje: leuke maxi cosi! zebraprint is altijd wel leuk. Heb je er ook nog accesoires bij of is het alleen het stoeltje?

@nicky: knuffel!

@allemaal: zoiets raars vannacht. werd wakker van het brandende gevoel van mijn tepels. nu na de eisprong doen ze al meer zeer en dat was de vorige keer ook. het deed zon zeer dat brandende gevoel. heb dus een handdoek gepakt en onder de koude kraan gedaan en erop gelegd. het verkoelde gelukkig wel goed dus ben toen ook weer in slaap gevallen. en nog wat vaags: heb helemaal niet zon gevoel van dat het misschien raak is ofzo. heb meer het gevoel van nee deze ronde niet en we moeten weer verder. hadden jullie dat ook weleens zwangere dames?

minniemouse

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Duchess, fijn dat het de mooiste dag van je even geworden is :D zo hoort het ook! En geweldig dat die man er zo'n verhaal van had gemaakt en zo zijn moeite had gedaan in die laatste 3 dagen zeg. Dat verwacht je dan idd niet. Jammer dat in het hotel niet alles was zoals het moest zijn zeg. Hopelijk kunnen jullie dat snel overdoen :D . Gefeliciteerd meid!!

@ Cindy, jammer dat de kinderwagen zo tegenvalt zeg.. Ik zou zelf voor een andere gaan ik zou geen vies spul willen of iets wat kapot er aan is.. Beetje jammer. Commode is wel heel mooi!!

@ Tummetje, aah lieve maxi cosi zeg :D hihi.

@ Nicky, knuffel!!

@ Minnie, ik had elke x hoop behalve de laatste x wanneer ik zwanger werd. Toen had ik zoiets van het zal wel weer niet zo zijn. Echt zelfbescherming. Natuurlijk hoop je wel maar geloven dat het nu ineens raak zou zijn dat gaat op laatst niet zo makkelijk meer. Gek van je tepels zeg.

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ja en deed zoooooon pijn. Nu nog wel hoor maar het scherpe is er vanaf. Voel wel steeds vanaf mijn ei wat steekjes of krampjes of weet ik wat allemaal. typisch want dat had ik de vorige keer allemaal niet. ja had wel dat brandende gevoel in de tepels na mijn ei. en ben zo voorzichtig met alles. raar dat ik denk dat ik zo voorzichtig moet zijn van mezelf. niks zwaars tillen en geen onverwachte bewegingen maken. ben echt weer raar bezig hoor de laatste dagen......schaam me dood zowat.

minniemouse

5. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Mini-appeltaart in de oven :D JUMJUM

Zodadelijk alvast koken zodat we vanavond niet meer hoeven te koken. Lekker shoarma met frietjes. Nog meer JUMJUM :D

6. MyPrecious

@ Minnie, je wilt gewoon het beste stel dat je nu zwanger bent.. Daar is toch niks vreemds aan?? Ga voor je duimen hoor ;) spannend dat je op het wachtbankje zit.

@ Nicky, haha jum jum :D heerlijk zeg appeltaart hmmm :) !!

7. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Oja, net een box gekocht haha.

8. MyPrecious

Leuk zeg! Wat voor box hebben jullie gekocht? :D

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    is het de box geworden van het plaatje?

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @minnie: jups

@MP hij staat niet meer op marktplaats :( en heb het plaatje niet op de pc gezet.

11. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik weet niet of je hem duidelijk kunt zien maar dit is ie.

Groter krijg ik hem niet.

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    haha nicky wat ken ik jou toch weer goed haha, wist wel dat het deze zou worden. kun je die andere van jullie mooi naar opa en oma.

13. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Juppie!!!!!!!! hebben ons nachtlampje van zwitsal weer gevonden!!!!

14. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    was je die kwijt dan? lag zeker in de kelder? haha

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend hoor Minnie, mijn duimen draaien ook volop voor jou!

16. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Aaah wat een veel mensen in dit topic :D

@weet niet meer wie het vroeg; het is alleen de maxi cosi, met stoelverkleiner. :D

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @tummetje: ik vroeg dat. haha. zit er wel een zonnekap op?

@heel veel mensen nu op het topic: GEZELLIG!!!!!

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel veel mensen, maar niemand die iets zegt :).

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij zijn net even naar Haarlem naar de Karwei geweest. We hadden gisteren een nieuwe verwarming voor onze zolderkamer (onze nieuwe slaapkamer, hij wordt zoooo mooi!) gekocht, maar de kachel kon niet opgehangen worden, manlief was de bevestigingen van de oude kachel kwijt....nu hangt hij de kachel op (hopelijk gaat dat lukken), zodat we daar in ieder geval in de warmte kunnen klussen :D. We hebben gisteren bij de Ikea een nieuwe kastje gekocht en llijsten voor foto's van Ryan. Staat zo gaaf, we hebben de foto's al in de lijsten gedaan en we wilden vandaag het kastje in elkaar gaan zetten, maar omdat het zo koud is, wilden we eerst de verwarming hebben (ik dan....).

20. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @Minnie; uh.. geeeeeen idee :D Aan het model te zien is het de Citi, heeft die wel een zonnekap?

@debby; zoo lekker aan de klus.. heerlijk he, een nieuw nestje :D ben nog steeds erg blij met onze opgeknapte slaapkamer!

Deel Deze Pagina