gezellie! bah bah ben net weeeeeralnaar het toilet gemoeten om te plassen. heb dat zo altijd als ik ongesteld ben geweest en begin met clomid dat ik een hoop vocht kwijtmoet ofzo en dan tijdens de clomidperiode moet ik altijd dan erg veel plassen. zo om de drie kwartier ofzo.........raar weer he haha
@minnie: beter dat je zo veel naar het toilet moet dan dat je vocht gaat vasthouden. @debby: wat ben je stil meis. Heb je je werk ondertussen al gebeld en zo ja wat zeiden ze?? @anja: waar ben je??? ben wel erg nieuwschierig.
Net mijn baas gesproken. Ik heb hem alles uitgelegd en ik weet niet of hij er begrip voor heeft, maar dan heeft hij pech gehad. Hij belt donderdag weer om te horen hoe het gaat...
@nicky: weet je wat......ik neem de supermarkt wel. dan heb ik alles wat ik lekker vind haha.moet tot ongeveer 1 uur werken dus hoop dat ik dan meteen kan gaan...........
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat hij gezegd heeft. Zoals ik het nu lees heeft hij er niet veel begrip voor maar ik weet natuurlijk niet wat er gezegd is. Denk nu maar eerst aan jezelf en daarna komt het werk wel weer.
Hij zei eigenlijk weinig, ik heb uitgelegd dat het een combinatie is van de bijwerkingen van de hormonen, de spanningen en alle emoties. Maar ik geloof niet dat hij het begreep . Kan wel een potje janken nu, voel me gewoon KUT