pco deel 3..

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by babyhope, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    nou ik ben dweilen..

deb veel plezier met ryan en we spreken elkaar nog meiss..
    duchhh ik hoop dat het nu echt allemaal eruit komt voor je.....
    mag onderhand wel...

minnie en nicky veel thee/koffie plezier...

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    nicky: ik sms straks als ik weet hoe en wat.........tot straks!

meiden nog een fijne middag en ik zal vanavond weer even bijlezen en reageren......

knuffels aan alle meiden!

minniemouse

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    komje ook cindy..........

4. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @werk: ik moet vandaag eigenlijk ook terug bellen maar ze zoeken het maar uit. Morgen moet ik naar de vk en daarna bel ik wel, ik ga toch geen 2 dagen achter elkaar bellen?

@debby: wanneer moet je ook alweer naar de MW? Ik zou persoonlijk nog zeker wachten met werken totdat je daar het gesprek hebt gehad maar dat is mijn mening. En zoals Cindy zegt kun je bij een griep ook geen termijn geven. Denk aan jezelf meid.

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    nou ik ben er nu echt vandoor.............doei doei

6. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Deb probeer je niet te druk te maken hoor lieverd!!!!
    Volgens mij vragen ze sowieso altijd of je denkt te weten wanneer je weer kunt werken... ook het UWV vraagt dat bij controles. EN ja is een rotvraag want dat weet je inderdaad niet!!
    *knuff*

Enne Miran ja elke keer komt er wat. En dan ga ik er vanaf als er ook niets meer komt. Het moet allemaal naar beneden zakken volgens mij. Voel telkens wat zakken en borrelen daar binnen. Heb ook echt darmkrampen en super misselijk maar t interesseert me weinig. Ben zo blij dat er wat op gang gekomen is van dat uberranzige drankje!!

7. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hahahahaha is wel dichtbij ja!!!

maar me moeders komt vandaag weer!!!!!
    we gaan naar de stad toe denk ik....

8. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    nou wat gezellig zeg...jullie gaan bij elkaar op de koffie en ik blijf hier maar hangen....naja... :p

Nee, veel plezier hoor! Debby knuffel meis, trek je er niets van aan. Mijn oude baas vroeg als ik kei ziek en zonder stem belde met de griep...ben je er over 3 dagen weer? Euhm...dat kan ik niet zeggen hoor, en ik moest iedere dag bellen om te briefen hoe het ermee ging.....lekker uitzieken is dat zeg!

oh we hebben hier gisteren nieuw carnavals pakkie gekocht voor de kleine meis....roodkapje outfit hihi..zo lief!! FF kijken of ik een foto kan vinden ervan....

9. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
  10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @cindy: dweilze en veel plezier vanmiddag me je moeder.
    Hier komt mam morgen weer. Ze hoeft niet zo heel veel te doen aangezien er toch bijna geen rotzooi wordt gemaakt.

@Miranda: ik ben er nog wel even. Minnie duurt nog wel effe voordat die hier is.

@werk: bij ons bellen ze zelf wel eens hoe het ermee zit. Als je echt heel veel ziek bent dan kunnen ze wel eens de arbo naar je toe sturen. De griep is volgens mij zo'n "standaard" ding dat ze daar 3 tot 5 dagen voor rekenen, echt belachelijk eigenlijk want bij de ene is zoiets eerder over dan bij de ander.

11. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
  12. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Weet je dat een baas ook heel veel verplicht is om te vragen enzo.. ik wist dat ook nooit, maar nu is officieel mijn moeder mijn baas en die moet dus een heel dossier bijhouden over hoe het met mij en mijn herstel gaat. En ze moet verplicht contact met mij houden en wekelijks vragen hoe het met me gaat en wanneer ik zelf denk mijn werk te kunnen hervatten.
    Zij is dit verplicht anders krijgt zij niets betaald van het UWV.
    Best apart, heb dit eerder nooit geweten!

Miranda wat leuk!! Gaan jullie carnavallen straks? (dat is de 14e toch? oh wacht dat is dus aankomend weekend al?!)

13. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Alyssa gaat naar de kindermiddag op mijn man zijn werk. En we gaan hier in het dorp naar de optocht want dat is een hele mooie s'avonds en verlicht! De mooiste uit de regio zeggen ze wel eens.......

En verder op zondag overdag ook naar de optocht hier in de stad dichtbij...en maandags misschien ook nog ff.

En misschien als ik iemand zover kan krijgen op te passen...(vermoed van niet, mijn moeder is op vakantie helaas en mijn papa moet op maandag om 4 uur op om te werken...) Op zondag avond na de optocht lekker feest vieren in het partycentrum hier dichtbij!

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @miranda: berghem is zeker wel de mooiste verlichte optocht uit de omgeving. Wij zijn er ook een keer geweest. Nu gaan we meestal naar Boxmeer toe, lekker bij mijn ouders daar is ook een verlichte optocht en die komt zowat langs hun huis op dus dat is wel lekker.

15. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Goeiemorgen dames, testen is niet meer nodig.
    Werd wakker en werd meteen ongi. :(

16. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    oh nee anja...wat erg! Had zo een goed gevoel over je...... bah!

Dikke knuffel meis!!

17. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Hee sjit Anja... :( Wat klote zeg!!!!!
    Misschien geld ons goede gevoel voor deze nieuwe ronde... ik heb nog steeds een goed gevoel voor jou...

*dikke knuffel*!!!

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh balen Anja :(. Ik had ook een heel goed gevoel! Ik ga zeker niet eerder testen dan mijn NOD, nu weet ik het zeker!!!

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Werk, er is een last van mijn schouders gevallen dat ik weer even gebeld heb. En donderdag belt mijn baas weer en dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik dan alweer aan het werk "moet".

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Anja, wat voor cyclus had je met Puregon? 50 was genoeg toch bij jou? En op welke dag had je nu je ei?

Share This Page