@anja: balen meid maar ook jullie tijd komt nog. @ella: GeFeLiCiTeErD met je 28ste verjaardag. Maak er een gezellige dag van meid. @hier: ik ga zo eens aankleden. Moet nog wat drinken halen (heb niks meer in huis) bij de super in ons dorpje. Ik ga er dus even vandoor. Spreek jullie straks misschien nog.
Haha Debby geweldig! Wat een heerlijk kind is dat zeg als ik dat allemaal zo van jou hoor en zie op de foto's.
nou ik mag dus niet eerder komen baal baal ik zal waarschijnlijk vrijdag ongi worden en dan moet ik meteen bellen. mocht het smorgens al zo zijn dan kan ik wellicht dezelfde dag nog komen, anders pas maandag en kan ik dus ook pas op maandag beginnen met spuiten. wel balen want ik vond zondag, valentijnsdag, zo een mooie dag. afijn..... maar ben nu even aan het zoeken over de orgametril. hoelang het duurt voor je ongi word. lees overal 2 a 3 dagen maar in het zkh zeiden ze net kan ook wel week tot 10 dagen duren... moet ik nog langer met die pijntjes lopen GRRRRR
Ik ben ook zooo blij met hem . Deze foto is door de fotograaf gemaakt op de psz vorige week, is 'ie lief of niet .
@Heidi, jeetje, wat ontzettend balen zeg . Maar ja...even geduld en maar hopen dat je na 2 dagen ongesteld bent!
@Heidi; Balen dat je niet eerder mag komen meid! Hoop dat je snel ongi word want dat is niks om zo met die pijntjes te blijven lopen. Met Duphaston en Primolut werd ik na 3 dagen ongi, neem aan dat het voor Orgametril hetzelfde is? Even moeders aan de telefoon hier, ben zo terug.
wat ontzettend balen meis! het duurt ook allemaal zoooo lang he.... hoop voor je dat je niet altijd te lang met al die pijntjes hoeft rond te lopen! heel veel sterkte meis!
Hihi lieve Ryan, Debby hier kijkt Alyssa altijd zandkasteel en dan doen ze dat dansje vooraf he...met dat kriebelende neus en niezen.... Whaha dan gaat ze staan...doet neus naar voren en buigt diep! En dan whieeeehhhiee zegt zeg....staat echt alles na te doen zover ze het kan!! Lief zijn ze he die kids van ons!
debby zn haar zit prima hoor! erg leuk! nou meiden ik ga er ff vandoor! fijne dag allemaal! en lekker rustig aan he! xx
dank je wel meiden, heb echt een beetje de balen erin. hoop maar dat die ongi snel komt. zou zowat de laatste pil van morgen ook al vanavond er bij innemen hhahhaha als ik inderdaad binnen 2 dagen ongi word dan mag ik misschien zaterdag al de eerste spuit zetten... ik wil zo graaaaaaaaaaaaaaaaaaag ik heb in het verleden primolut gehad en dat ging altijd prima, maar begin van de maand kreeg ik provera en toen gebeurde er dus niks. maar ja op de echo bleek ook bijna geen slijm te zien, dus dat was wel logisch
hallo ladies!!! @anja oh nee balenn zeg!!! ik dacht echt van ja het is raak.. en nee je hoeft niet weer te komen voor een uitgangsecho gewoon op cd 3 weer beginnen met puregon... in ieder geval ik hoef dan niet te komen.... @ella happy birthdayyy meidd 28 ohhh is nog steeds jong hoor... @debby ryan is echt een schatje en zonder gel is ie ook een schatje hahaha @heidi ik werd op dag 10 na de provera ongi!!!! @hier het is kouddddddd!!!
anja mijn eerste cyclus met spuiten was op cd 15 een eisprong en dag 29 ongi,en daarna ging het helemaal anders..... ik hoop dat dat bij jou niet zo is//.......
Hahaha ik zie het al helemaal voor me! Zooo lief!!! Ik vind het wel fijn, hij houdt me ook op de been, zorgt ervoor dat ik lach, troost me als ik huil.
Kan me voorstellen dat je héél graag wil beginnen Heidi! Ik kan woensdag weer gaan prikken en kan nu al niet wachten, ik wil door... Ik vond de Primolut waardeloos, het werkte wel maar ik had daarmee heel veel last van de bijwerkingen. Toen kreeg ik ineens Duphaston en daar had ik helemaal geen last van. Gek eigenlijk dat er zoveel van die middelen zijn maar dat ze allemaal ongeveer hetzelfde doen.