Heeey meiden!! @Cindy; Glitters in je ondergoed.. wat hebben ze bij je ingespoten dan? Sperma toch? @Debby; Hier liep ook altijd wat terug hoor, niet alles blijft zitten @Duchess; Misschien de slijmprop verloren.. hoeft niet altijd wat te zeggen he. Het kan nu nog weken duren Fijn dat de boel aan het rommelen is.. is dat gore spul toch nog ergens goed voor. @Cindy; haha, grappig gedichtje! Die moet je onthouden!! Ik ben nu voor ons een gedichtje aan het zoeken.. maar dat is nog lastig hoor.. Heb een erg moeilijke smaak @Debby; Dikke knuf voor jou.. je zit niet zo lekker in je vel he @Nicky; Wie weet was het een "voorspellende' droom @Duchess; Haha, gaat lekker daarzo! Beter dat nu alles eruit komt.. Haha, hoe blij kun je zijn met een wc-visite @Anja; Ohh nee..wat balen zeg @Heidi; Hihi, dat 'belonen' deed ik ook.. haha @Ella; Gefeliciteerd met je verjaardag!!! @Debby; wat een lieve foto! Zo, net de belastingaangifte gedaan. Als het goed is krijgen we een smak geld terug. Heb door de MMM veel ziektekosten gemaakt, dus dat mot ik wel terug hebben En ik had nog een rare droom.. Ik was bevallen van mn dochter, en ze wilde niet aan de borst. Even sabbelen en dan liet ze weer los. Dus helemaal in paniek, productie liep terug dus ik moest om kunstvoeding.. was het overal uitverkocht.. ieder merk! Werd er gewoon gefrustreerd van wakker haha En nu ga ik even vaart zetten achter de geboortekaartjes. Wilde ze eerst zelf maken, maar kon niets leuks vinden. Toen hadden we besloten ze te laten drukken, was te duur voor het aantal kaartjes. En gisteren was ik niet eens bezig met de geboortekaartjes.. kom ik een super chique kaartje tegen. Die ook nog eens zelf te maken is! Dus die gaat hem waarschijnlijk worden.
stom he... de een werkt beter als de ander. maar kan op internet alleen vinden binnen 2 a 3 dagen maar de assistente zegt weer hooguit 7 dagen en anders moet ik bellen. weet je het zijn maar een paar dagen maar je word zo moe van het wachten.. je wilt gewoon verder... als je de ongi hebt kun je ook je eerste echo weer plannen... er gebeurt wat... snap best dat jij ook door wilt anja ! woensdag is al wel lekker snel he....
Dat is het nadeel he Heidi, dat je eerst weer tabletten moet slikken voor een menstruatie . @Tummetje, lekker dat jullie veel geld terug krijgen waarschijnlijk! Wij ook, altijd leuk . En hoe gaat het met het uitzoeken van alle babyspulletjes/
@Debby; Alles is nu gesorteerd op speelgoed, verzorging en kleertjes.. Dus nu wachten tot het kamertje er is en dan kan ik alles inrichten.. dan is alles écht opgeruimd @Miranda; Sommige medicatie of consulten kun je terug krijgen als blijkt dat je deze echt nodig hebt gehad en daar zelf voor hebt moeten betalen. VB NIET terugkrijgen; - DBC-nota 350 - Eigen risico 155 De verzekering betaald de rest Als de rest van de nota NIET betaald wordt door je verzekering, kun je dat in sommige gevallen terug krijgen van de belasting. Geloof dat het met bevallingen-kraamzorg ook zo is als je te laag verzekerd bent, maar dat weet ik niet zeker.. heb mn verzekering dit jaar opgehoogd, dus volgend jaar zal ik wel geen kosten terug kunnen krijgen. (Is dan ook niet nodig, ik heb zelf niets hoeven te betalen) Via het programma aangifte 2009 kun je alles invullen
@Tummetje; Wat leuk dat je de geboortekaartjes zelf gaat maken! Ben erg benieuwd! @Heidi; Vervelend he dat je dan eerst weer een kuur medicijnen moet slikken om ongi te worden. Ik kan me precies voorstellen hoe je je voelt meid. Hoop dat jullie snel verder kunnen! Meiden, dikke *knuff* voor wie er een kan gebruiken. @Hier; Mannetje kwam ineens eerder thuis uit zijn werk, had hem een sms-je gestuurd met het nieuws zodat hij zich er even op voor kon bereiden. En toen was -ie zomaar 2 uur eerder thuis gekomen uit zijn werk.. Dat vond ik zo ontzettend lief. We hebben afgesproken dat hij deze ronde (voor zover mogelijk met werk etc.) meegaat naar de afspraken in het ZH. Nu al 3 keer een poging gedaan om het ZH te bellen maar ze zijn nog steeds in gesprek... Erg irritant want dan moet ik straks weer terugbellen en ik hou al niet zo van bellen.
@tumm ideaal he dat je alles terug krijgt van de belasting... en wat een rare droom he haha dat betekent volgens mij gewoon dat ze borstvoeding gaat krijgen omdat alle flesvoeding op was hahahaha @miran je kunt zelfs de kilometers die je rijdt naar het ziekenhuis heen en terug terugvragen... nou dat is bij ons al 31 x 40 kilometer dus dat wordt ook een leuk bedragje haha... dames hebben jullie het ook zo koud????
@Cindy; Misschien de kachel hoger zetten? Warme trui aan? Ik heb het iig niet koud. Schijnt buiten wel heel koud te zijn volgens mijn mannetje.
nou ik heb een fleecevest aan en een deken om me heen maar ik zit gewoon te klappertanden hahaha.. me schatje zegt je bent gek` het is hier 28 graden binnen hahahaha... och ja mischien wordt ik zo wel warmer..
@cin ka je echt die kosten declareren ? ik moet dan wel zteeds met de bus op en neer maar het loopt hier al lekker in de papieren. steeds 4 strippen heen en 4 terug, oftewel 2 daagjes ziekenhuis = kaartje weer vol...
nee hoor ik word niet ziek voel me helemaal op en top fit... ik voel me echt ubergoed haha is lang geleden dat ik me zo fit voelde...
ja wij moeten alles meenemen naar de belasting man en die vult het voor ons in.. heel veel mensen weten dat niet dat het kan. maar dat is wel degelijk zo!!! medische rijskosten ofzo heet het..
Ik wist ook niet dat je dat soort dingen terug kan krijgen. Betaal me hier ook scheel aan strippenkaarten. Kreeg laatst een rekening van het zilveren kruis voor de eigen bijdragen, 80 euro ongeveer. Kan je dat dan ook terugvragen?
ik ga eens goed alles naspitten we staan natuurlijk aan het begin maar als ik dan hoor dat je met puregon om de dag terug moet komen dan gaat dat lekker aantikken (denk zo'n 40 euries per maand)
ja volgens mij kun je bijna alles terugvragen hoor!!! dat weet ik niet zeker maar van de kilometers dat weet ik dus wel zeker... ook treinkaartjes naar bijvoorbeeld je werk krijg je terug
Hm toch eens uitzoeken hoe dat zit dan. Alles wat je kunt terugkrijgen is mooi meegenomen. Nou meiden ik ga even boodschappen doen met mijn mannetje en naar de apotheek om mijn nieuwe lading Puregon en Pregnyl op te halen.. Kom straks nog wel even kijken. Fijne middag meiden!