@cindy: kun je ook niks op google vinden? @hier: eindelijk gegeten. Nu tv kijken (ingang oost Ned1). Hubbie is nog steeds niet thuis Ben bang dat het weer een avondje alleen is. Gelukkig ben ik niet de hele dag alleen geweest Morgen komt mams weer helpen in het huishouden en 's middags gaan we even boodschapjes doen.
We krijgen geen echo want dan zouden we weer naar Helmond moeten. Morgen alleen naar de VK als het goed is en daar wordt gekeken of we het hartje kunnen horen. Ik hoop het zo. Als we morgen het hartje horen denk ik dat al mijn tranen er in 1x uitkomen, puur van opluchting. Niet vergeten te vragen naar de zwangerschapsverklaring en vragen van het bruinverlies. Cindy winkelze.
sorry meiden ik ga achter de tv zitten tranen staan me nader dan het lachen... we hebben ook wat slechte berichten gehad vanavond dus ik zit er even helemaal doorheen..... mss tot morgen meiden
@heidi: wat vervelend dat jullie slechte berichten hebben gehad. Ga maar lekker op de bank hangen meid. Even voor jezelf kiezen. Als je je hart wilt luchten kan dat hier altijd.
nou dames, jullie zijn niet echt spraakzaam.... het is zo stil (heidi niet voor jou meid) Nouja, en toen was iedereen weg. Fijne avond allemaal en ik spreek jullie morgen weer. Doeidoei
dank je wel nicky maar helaas is het iets wat ik niet vrij op internet kan zetten. maar laten we er maar even op houden dat we opnieuw door een flink rouwproces moeten samen (niet wat betreft zwanger worden hoor)
@heidi sterkte meiss!!!!!! @hier zo me chagerijnigheid is weer weg gelukkig.. ja nog een beetje.. maar shoppen helpt wel gelukkig...
Heeey, ik ben er nog even en iedereen is weg . @Heidi, sterkte meis! ALs je erover wilt praten, je mag me altijd pb'en! @Cindy, geen idee wat die steek kan zijn helaas . Hier nog geen eisprong gevoeld, alleen wat steekjes. Maar het hoeft natuurlijk ook niet zo te zijn dat je de eisprong voelt!
ja gaat nu wel ik ben heel stout geweest hahaha ik heb een hele grote witte chocoladereep gekocht hahahahahahaha nee je hoeft het niet te voelen hoor ik heb het deze keer ook niet gevoeld... ja net of er een elastiek ofzo in mijn buik zat beetje gevoelig maar meer niet...
Meis, ik weet niet wat je allemaal aan het doen bent op msn, maar ik ga maar richting bed. Krijg geen contact met je . Tot morgen!
hahaha hij viel uit er kwam heel groot ERROR te staan hahahaha.... ik heb hem 3x opnieuw moeten opstarten en nu doet ie het weer als de beste.....
maar is goed meiss... ik ga nu as the world kijken..... ik spreek je morgen weer...... xxxxxxxxcindy ps msn staat open....
heidy heel veel sterkte meid! wat rot allemaal... ook dat er nog eens bij! sterkte! voor de rest heb ik niet echt veel bijgelezen! zal het morgen ff doen! heb morgen om 10uur intake gesprek voor nieuwe opleiding!! spannend!!! Liefs Ella