pco deel 3..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyhope, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duchess: dat is een tegenvalles zeg. Denk je eindelijk van die troep af te zijn en dan moet je nog meer gaan drinken :( dat is echt niet leuk hoor meis.

@debby: het klinkt inderdaad als overspannen/burn-out maar ik hoop dat het toch meevalt met alles. Naja, maar even de arbo en MW afwachten. Knuffel en sterkte meis.

2. babyvis

babyvis Actief lid

21 jul 2009
    284
    0
    16
    Op het water
    ahh duchess.. bah weer dat vieze spul. Ik zou denken dat je na een hele nacht op het toilet wel leeg zou moeten zijn. Maar ja als je buik nog steeds opgezet is. ze zullen het wel weten he. succes in ieder geval

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh nee Duchess, niet nog meer :( :(. Geniet even van je glas cola!!!!

4. babyvis

babyvis Actief lid

21 jul 2009
    284
    0
    16
    Op het water
    @ afscheiding: ik merk eigenlijk ook niets tijdens het gebruik van clomid

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ik ga toch even wat ergs doen..........ik ga lekker in mijn warme bedje een dvd kijken. en dat midden op de dag haha. maar ben zo moe dus ga dat toch even doen........ik kom af en toe wel even bijlezen hoor!

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Eerlijk gezegd hoop ik dat ik eerder naar de mw (maatschappelijk werker) moet dan naar de arbo. Ik denk dat daar een hoop duidelijk kan worden.

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @minnie, dat is toch niet erg! Ik lig ook vaak even lekker op de bank, filmpje kijken! Lekker doen meis, er even aan toegeven.

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Waarom zouden ze dit niet vergoeden Miranda? Ik lig hier op medische indicatie? Ik neem aan dat het gewoon vergoed wordt. Ik ben ook wel heel goed verzekerd trouwens. Ligt het aan de 1 persoons kamer, bedoel je dat"/ Want heb in 2008 bijna 12 weken op een 1 persoons kamer gelegen en die opname kostte 550 euro per dág en dat is volledig vergoed. :D

Deb ik vind ook dat het klinkt als een burn out.. :( Heb je ook lichamelijke klachten?

Hier lekker aan t genieten van mn colaatje... Bleeeeh ik baal er goed van. Maar ga nu niet zo door drinken hoor!! Gewoon rustig aan.. deed het nu toch snel omdat ik aan die 4 liter wilde zitten, maar nu moet ik dus toch oneindig doorgaan.. pfff.

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Lekker toch Minnie!!! Deed ik dagelijks! ;) Geniet ervan!!

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben vreselijk moe, last van mijn schouders en hoofdpijn. Meer niet :D.

11. babyvis

babyvis Actief lid

21 jul 2009
    284
    0
    16
    Op het water
    groot gelijk hoor minnie. Geniet ervan!

12. babyvis

babyvis Actief lid

21 jul 2009
    284
    0
    16
    Op het water
    Ja inderdaad duchess. Als ze zodra je klaar bent weer een nieuwe neer zetten zou ik ook lekker rustig aan doen

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Niet fijn Debby! :( Wanneer heb je rpecies die afspraak met de maatschappelijk werker? Ik denk zo dat jij beter even een hele tijd niet aan het werk kan... heb je het eigenlijk verder wel naar je zin op je werk?

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb volgende week woensdag een afspraak (om 9.15 uur), eerder kon helaas niet :(. En ik heb het altijd heel erg naar mijn zin gehad op mijn werk, maar de laatste tijd/paar maanden of iets langer niet meer. Ik heb het gevoel dat ik iets anders moet gaan doen, maar eigenlijk is het niet verstandig om nu te gaan solliciteren. Ik kreeg steeds meer taken erbij en dat vond ik wel leuk, maar er werd niets "weeggenomen", dus ik kreeg het heel druk!

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Heb je het daar wel eens over gehad op je werk? Is dat niet het hele probleem, dat je teveel taken hebt? Niet gek dat je dan een burnout krijgt of overspannen wordt, toch? Als je het allemaal niet kan handelen...
    Hopelijk kunnen ze je goed helpen bij de MW. Maar is dat wel de juiste persoon? Is een psycholoog niet beter?

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb het inderdaad met mijn functioneringsgesprek aan gegeven. Toen hebben ze ook gezegd dat ik die nieuwe taken tijdelijk maar even moet laten vallen, maar dat kan ik niet. Want er komt dan toch iemand vragen over zo'n nieuwe taak en dan wil ik alles weer klaar hebben. En tja...tijdelijk is niet eeuwig zeg maar en dat werk moet ook gebeuren. Mijn man schrijft net een hele lieve mail en daarin staat overduidelijk dat ik de lat voor mezelf te hoog leg. Ik heb eerder bij een psycholoog gelopen, maar dat vond ik niet fijn. Ik ben ook eerder bij een MW geweest en daar had ik voor mezelf veel meer aan. Ga dus eerst dit proberen...

17. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @debby; ik vind het raar dat ze er dan niks aan gaan doen als je het hebt aangegeven. Ze kunnen dan toch wel sommige taken bij andere personen neerleggen? Je zit daar toch niet als enige!
    Laatst ook bij mij op het werk geweest dat ik alleen maar werk erbij kreeg maar er ging niks af. Ik heb dit toen ook aangegeven en er is gelukkig werk van gemaakt, het lugt wel op hoor! Denk aan jezel meid, ik kan het niet vaak genoeg zeggen.

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is het vervelend Nicky, ik zat daar alleen op het secretariaat :(. Mijn ene baas deed de administratie op zijn papa-dag en dat zou ik dus overnemen. Sinds 1 jan. heb ik een nieuwe collega en delen we dus een baan, zij werkt net als ik 3 dagen, maar ze moet het allemaal nog leren. En het werk blijft maar komen....

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hallo ladiessss

@deb een hele dike knuffel meisss ik heb je net al gsmst...
    ik heb eerlijk gezegd niet het idee dat je een burn-out of overspannen bent..
    het is in mijn ogen meer een combi van het niet op je plaats voelen op het werk,het niet aanslaan van de clomid,overgaan op spuiten wat je eerst over moest slaan vanwege die cyste..
    het niet aanslaan van de puregon en nu in een keer een ei!!! prgenyl klussen,de onzekerheid of het wel raak gaat zijn je hebt zoveel gemengde gevoelens dat je het even allemaal moet laten bezinken.. ik herken het heel erg hoor!!!!!
    daarom nu nog een vele dikkere knuffel voor jou meiss!!!!

@duchess oh nu was je blij dat je het drankje op had en moet je er weer aan!! bah..
    het eerste wat ik dacht toen je typte een opgeblazen buik was ja hallo dokter ze is ZWANGER!!!!
    maar idd ze zullen wel weten wat ze doen en moeten doen....

@minnie idd ga maar eens lekker hangen met een dvdtje...
    @nicky ohh wat moet jij je gelukkig hebben gevoeld na het horen van het hartje!!! en ja je zou vanaf vandaag buikfoto`s maken jah...

@tumm ohhh heeft ze je nu alweer wakker gemaakt....
    hahaha

@de hik wat lijkt me dat geweldig om te mogen maken...
    ik hoop dat ik dat ook meemaak...

@hier nou ik had gisteravond weer iets...
    na de felle steek kreeg ik het alleen maar kouder en kouder.. we zaten lekker op de bank..was net klaar met msn met deb. en in een keer voel ik zo mijn maag omdraaien en ik moest meteen rennen naar de wc het kwam er allemaal uit..
    voor het eerst dat ik heb overgegeven in de mmm..
    de andere keren was omdat ik grieperig was...
    vanochtend wakker geworden en ik had in een keer zin in s..!!!
    dus ik me schatje wakker gemaakt..
    (even een genante vraag) kan heftig klaarkomen kwaad voor de innesteling of zo?? zo nee 4x ook niet schaamschaam!!!!

xxxxcindy

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha Cindy, 4x klaarkomen :D. Dat herken ik wel van mijn zw.schap (niet 4x klaar komen), maar de behoefte aan s...! Ik kreeg er geen genoeg van :D. Ik hoop zoooo voor je dat het nu echt raak is! En nee, het kan geen kwaad voor de innesteling.
    En wat jij schrijft kan ook heel goed hoor, een combinatie van alle spanningen en zo.

Deel Deze Pagina