ik zie net dat ik verschrikkelijk veel geluk heb gehad. Bij de boekhandel waar ik dat dagboek heb gereserveerd hadden ze er blijkbaar nog maar 1 liggen. Ze hebben hem nu ook daar niet meer op voorraad Geluk is met de domme zeggen ze wel eens maar dan zou ik wel erg dom moeten zijn haha
heidi was het toevallig van tara???? want ik heb hem vandaag ook gekregen enook 11 maart een bijzondere dag terwijl hij zaterdag op 9 maart stond... en als je de link kopieert en opent in een nieuw scherm kan je zien dat het een brief is waar ze alleen je naam bij aan hoeven te vullen
oh en heidi toets is op google in tara helderziende ik was geselcteerd voor de cheque van 300 euro maar wat ik nu op google lees
Tara Helderziende - Home het is een en al oplichters gedoe... zie ik nu wel weer. hahahaha daar gaan me voorspellingen hahaha
ja hahaha ik heel blij want die datum, was echt gepast haha maar nu stuurde ze vandaag weer een mail met 11 maart ik dacht uh het was toch 9 maart?? ik die link gekopieerd in een ander venster geopent en je zag gewoon dat ze alleen de naam en zo in hoefde te vullen het is dus gewoon kant en klare onzin...
mopper mopper.....kleine meis wil niet slapen..ze breekt haar bed af!! En ik heb zo ff rust nodig...kan ik de babyfoon wel zachter zetten, maar dan hoor ik niet meer of ze iets uitspookt zoals eruit klimmen (nog nooit gedaan, maar je weet maar nooit...) Ach het is nu al 2 minuten sinds ik begon met typen stil...hopelijk slaapt ze toch nog even een uurtje hoor.....ff lekker laptoppen en muziekje aan! Ik mag namelijk van haar geen muziekje aanzetten haha, dan gaat ze ervoor staan met de afstandbediening en doet net alsof ze hem uitzet....met haar andere hand over haar oor! (nu zet ik hem dan wel zachter, maar als er leuke muziek op is wil ik ff ietsjes harder horen hahaha) En dat vind ze dus niet leuk, hardere muziek...gek kind! Want de muziek van papa (rock) vind ze wel leuk...bij Rammstein gaat ze staan stampen en de armpjes de lucht in.............naja.... En als ik wat meer dansmuziek opzet....die wil ze niet... Oh het blijft stil...ik moet vaker typen dat ze niet wil slapen hahaha Hoe is het verder hier? Heb alles gelezen vanmorgen vroeg, maar verder niets onthouden...
Ik heb voor de gein eens een vraag ingestuurd waar we het antwoord 8 december al op gekregen hebben Ben benieuwd. Er komen hier trouwens steeds meer dingen die me TE toevallig zijn. Op pap zijn verjaardag hoef ik nog maar 100 dagen voor de bevalling.... bij de boekhandel dat laatste boek.... die droom van afgelopen week.... het geboortekaartje....
hahaha gek he miran de muziekstijl van kleintjes hahaha.. mijn vriend houd ook heel erg van rockmuziek, bah als hij het op heeft staan ga ik boven naar beyonce of usher en van alle reggae enzo luisteren want ja wie had gedacht dat een donkere jongen van rock houdt?? marilyn manson enzo ieeeeeeeekkkkkkk
hahahaha nicky en wat bedoel je dan met toevallige dingen in welk optie?? dat het een jongen/meisje gaat worden of wat??? hahaha
nah ik hou ook wel van rock hoor! Ze is op een rockfestival gemaakt misschien is dat wel de reden..maar mijn muziek die ik graag opzet om me beter te voelen en beetje dansen....die vind ze niets aan! Trouwens, ze is nog steeds stil! En de babyfoon staat gewoon aan hihi, eindelijk!!
wat zal dat fijn zijn jah hahaha je moet het idd vaker zeggen hier op zp?? dat ze niet wil slapen hahaha hoe gaat het met je miran?? je ei is toch al geweest