hey junkies onder ons (Je weet wel de hormoon spuitertjes haha) even een misschien rare vraag. maar WANNEER spuiten jullie ? de fert.arts vertelde mij dat het belangrijk was elke dag op het zelfde tijdstip en dat het beste kon tussen 15 uur en 22 uur, want dit zou de normale hormoonwisseling het meeste nabootsen... maar lees op internet ook verhalen van mensen die smorgens of zo spuiten
@heidi ik spuit meestal rond half 2.. en het beste is binnen dat uur te spuiten zeg maar... dus om half 1 kan en om half 3 kan het ook nog de dagen erna zeg maar.... @duch ik was net ook aan het kijken maar deb mag idd 6 dagen na mij testen.....
Zo, mamsie is naar huis dus weer rust in huis... Ik hoop maar dat hubbie vandaag niet over hoeft te werken. Vanavond in ieder geval weer lekker eten. Kipschnitzel, aardappels en bietjes en een jus met verse champignons. Nu maar hopen dat e daar wat van overhouden voor overmorgen Verder alles rustig hier. Boodschappen zijn weer gedaan, de bussen van MvM zijn ingeleverd (vrouwtje heeft nog terug gebeld vandaag) en het huis is weer van kant door ons moeder. Morgen even naar paps en mams toe om het boek op te halen. Kan niet wachten om erin te gaan schrijven. @cindy: die tekens gaat er meer over dat ik nu voor mezelf een steeds beter gevoel heb dat het goed blijft gaan. Soms maak ik me toch nog zorgen vanwege het bruinverlies wat ik nog heb maar dat kan nog weken duren voordat dat een keer over is. Ik kwam gister trouwens ook nog een voorbeeld van een geboortekaartje tegen op internet met de naam erop die wij hebben voor een meisje (jongen hebben we nog steeds niet) en ook zoals ik het zou willen hebben als het een meisje is. Maar het is toch typisch dat het allemaal zo loopt?!
Hey meiden, ik had het nog niet gemeld hier, maar ik ben afgewezen voor de sollicitatie waar ik donderdag heen ben geweest. Er was (weer eens) iemand die precies de ervaring had waar ze naar zochten. Maar dan weer het goede nieuws... Mr. Utrecht en ik zijn nu officiëel een stelletje! En ik heb komende maandag al weer een sollicitatie (nu in Hilversum als polikliniek-assistente)
@zethu: wat goed om te horen dat jullie nu officieel bij elkaar zijn. Het is jullie ook wel gegund hoor! Jammer dat je afgewezen bent voor de vacature waar je op hebt gesolliciteerd maar binnenkort zul je denk ik wel een sollicitatie hebben die super gaat en waar je aangenomen wordt. Heel veel succes maandag. Groetjes Nicky
@ nicky ik geloof wel in die voortekens hoor!!! wat zegt je gevoel nu wat het wordt??? @zethu balen meiss van die baan... maar geweldig officieel een stelletje mischien kan je wens dan toch nog doorgaan meiss..
ohhh volgens mij hebben wij de laatste tijd zoveel gesproken hier dat er gewoon niks meer valt te vertellen hahahaha
Haha cindy dat zou best kunnen dat we teveel gekletst hebben maar achja we verzinnen wel weer iets om over te babbelen Ik heb toch nog steeds het idee dat het hier roze muisjes gaan worden maar blauwe zou ik ook niet erg vinden hoor, alles is hier welkom zelfs al zou de kleine het downsyndroom hebben (wat niemand hoopt natuurlijk). Maar als ik zo naar mijn huid en haren kijk en naar alle tekenen van de laatste dagen neig ik toch heel erg naar het roze Wat zou dat trouwens gaaf zijn zeg dan hebben we 4 genaraties
ja dat zou wel leuk zijn ja.... onze voorkeur gaat natuurlijk ook uit naar een meisje.. vooral omdat bijna allemaal jongens zijn hier bij mij familie en bij zijn familie.. maar het zou me niks uitmaken als het dan toch een jongen zou zijn als het maar gezond is... down syndroom wil ik niks over loslaten want ik weet van mezelf dat ik daar best moeite mee heb ik zou dat niet aankunnen zeg maar... maar daar gaan we natuurlijk niet van uit meid!!!
Cin, maar gaan ze bij Debby dan uit van een langere LF? Want ze had de pregnyl toch al eerder gezet? *ehh ben ondertussen weer van kamer verhuisd* Even versturen en kijken wat er nog bij gekomen is aan reacties.
uhh deb heeft zondag de pregnyl gezet.... dus maandagavond gesprongen.. nou dan mag ze eigenlijk 22 februarie testen....
maar lig je nu weer niet op een 1 persoonskamer??? wat denken ze ze heeft gepoept ze kan weer terug???
Nee daar gaan we zeker niet van uit maar ik ga het ook niet uit de weg mocht het zo zijn. De ene kan daar wel tegen en de andere niet, ofja tegen ik moet eigenlijk zeggen beter mee overweg kunnen. Dat is voor ieder persoonlijk. Ze kunnen niet voor niks via een nekplooimeting e.d. kijken of je een verhoogde kans hebt. Maar volgens mij (weet het niet zeker) kun je er wel een beetje vanuit gaan dat als het niet in de familie voorkomt dat de kans erg klein is dat je zelf een kindje krijgt die down oid heeft. Gekeken naar het aantal jongens en meiden hier in de families zou ik het ontzettend mooi vinden als we een jongen zouden krijgen. Mijn oma heeft namelijk 9 kleindochters en 3 kleinzonen dus een beetje oneerlijk verdeeld. Aan hubbie zijn kant is de verdeling redelijk gelijk.
ja precies ligt eraan hoevaak het voorkomt en hier dus geen een keer.. maar ik wil ddaar niet aan denken want nu zeg ik wel ik kan dat niet aan maar als ik me beebje eenmaal heb gezien kan ik er toch geen afstand van doen!!! toch ja hier echt meer jongens dan meiden.. ja in angola 3 meisjes maar die zijn niet hier hahahaha
Ik lig nu dus weer op een 2 persoons kamer. Ze hadden van te voren al gezegd dat het kon zijn dat ik weer weg moest daar, omdat die 1 persoons kamers gebruikt worden voor kritieke patiënten.. Of voor mensen die echt niet met iemand anders op een kamer kunnen. Beetje balen. Hoop dat het naar de wc gaan goed blijft gaan hoor.... Mag wel stoppen met dat vieze drankje of had ik dat al gezegd??? Moet nu over op 2 x daags een glas van een ander drankje, maar dat is niks tegenover de rest haha zat bijna aan de 6 liter!! *ga nu even eten!!*
@duchess: balen dat je nu weer op een 2 persoonskamer ligt maar als het goed blijft gaan is het denk ik niet verkeerd dat je wat aanspraak kunt hebben de hele dag door. Had je nog niet verteld dat je mocht stoppen met dat vieze drankje (of ik moet er echt overheen gelezen hebben) maar 6 liter is ook heel wat! Smakelijk! ik hoop dat je een beetje lekker eten krijgt.
@duchess nee dat had je nog niet gezegd.. maar gelukkig ben je van dat smerige drankje af... smakelijk eten meiss!!!!!
@ Zethu, aah wat leuk goed nieuws zeg gefeliciteerd. En dat nog voor 14 februari super zeg. Succes maandag, jammer dat je afgewezen was voor je vorige sollicitatie. @ Duchess, fijn dat je van dat spul af bent!! Helemaal super toch . Downsyndroom, ik zou het kindje wel houden mocht het het downsyndroom hebben.. Het ene kindje is ook weer anders dan het andere kindje met downsyndroom. Sommige krijgen een redelijk normaal leven en daar zou ik dan wel voor willen vechten.
Nee, heb zondagochtend de Pregnyl gezet, maar ga ervan uit dat gisteren mijn ei is gesprongen en dan 14 dagen later testen. Toch?