@cindy: heb jij het ook zo koud?? Ik hier wel ineens.... al een hele tijd geleden dat me dat is overkomen.
nou meiden... hoe gaat het met jullie allemaal??? hier gaat het nu wel goed,maar heb net een stukje chocola gehad en mijn darmen beginnen volgens mij van slag te raken daardoor... dus nu weet ik ook waar ik gisteravond van moest overgeven denk ik haha
nou vandaag valt het eigenlijk wel mee ik krijg het zo met vlagen.. maar nu gaat het wel,soms een ijskoude riling dat wel haha
Pffffffffffffff meiden ontzettend bedankt voor de positieve mededelingen! Het lood zakte in m'n schoenen toen ik daar lag vanmiddag De vrouw die de echo op dag 9 deed was juist erg positief omdat er toen al eigroei te zien was en die van vandaag zorgde er dus voor dat ik bijna met tranen de echo kamer verliet Vond d'r ook helemaal niet aardig en heb ook meteen besloten dat ik geen echo meer bij haar wil... Ik weet idd dat een eisprong later optreed met Clomid, maar de mededling vanmorgen viel wel even rauw op m'n dak ook omdat ik nergens kan vinden hoeveel een eitje 'gemiddeld genomen' dient te groeien. Maar we klussen dus gewoon vrolijk verder en gaan er gewoon vanuit dat we donderdag beter nieuws krijgen Nogmaals bedankt!
oh annie je kan het in je dossier laten schrijven he,dat je bij haar niet meer wil gecontroleerd worden.. ik heb dat namelijk ook gedaan ,die gyn liet me door de grond zakken met haar opmerking of ik aangekomen was en dat daardoor het eitje niet wilde groeien.. (tuurlijk als ik vol onder de hormonen zit) ze had er zelfs voor gezorgd dat ik overstimulatie kreeg.. nee dank u nooit meer bij haar...
dames ik ga even onm kijken... mischien kom ik erna nog wel terug maar ik weet het niet zeker.. voel me een beetje bleghh weer haha fijne avond.... en een dikke knuffel voor iedereen die er een kan gebruiken... xxxcindy
Heey meiden!! @Debby; Jij en je gezin zijn nu belangrijker he! Je werk staat nu echt op de 2de plaats!! @Duchess; Oh wat balen zeg.. denk je er na 4 liter vanaf te zijn @Cindy; Haha, wilde serieus op je vraag reageren.. tot ik 4x zag staan.. Haha, je hebt in ieder geval niets te klagen dan Kan geen kwaad lijkt me, wij hebben ook nog gesekst na mn ei en de innesteling en dat is nu ook goed gekomen Nu moet ik er alleen niet meer aan denken.. dan heb ik gelijk een uur een harde buik En bovendien.. van dat geschommel gaat er eentje in mn buik mee zitten porren op het ritme.. nou..dan hoeft het van mij niet meer hoor @Nicky; Is leuk hoor zo'n boek. (Die jij nu hebt vind ik ook erg leuk!) Ik heb dan een zwangerblog, en die berichten bind ik straks in tot een echt album Vind het zo'n speciale periode.. dat wil ik me over 10 jaar nog herinneren @Heidi: *knuffel voor jou* @Helderziende gevallen; Een collega van mij zei vorig jaar dat ze gestopt was met de pil en een gevoel had bij de maand mei 2010. Maar ze kon maar niet bedenken wat.. Zij raakte zwanger en is in maart uitgerekend.. en wie in mei 2010? Juist.. ik.. Zo apart, we moeten er nog vaak om lachen @Zethu; Balen van de sollicitatie, maar gefeli met jullie stelletje zijn! Wat leuk! @Nicky; Wij hebben straks ook 4 generaties... zo leuk is dat!! Helaas is de 5de generatie onlangs overleden Anders mogen we koffie komen drinken bij de koningin he @Downsynndroom kindje; Denk niet dat je er vooraf een goede mening over kunt hebben. Wij waren opgelucht dat het kindje het niet heeft. Maar dan meer voor de handicap en de hartproblemen, niet voor het kindje. Pas als je in die situatie komt kan je er denk ik pas een mening over vormen Zo..weer bijgelezen Vandaag drukke dag gehad.. van alles geregeld.. Kadootje voor mn nichtje, wat boodschappen, heb wat spul voor de geboortekaartjes gehaald. Ben gesloopt.. maar dan is wel alles weer gedaan he
haha hou jij maar stil met je kou!! ik heb het nu ook in een keer koud hahahahahaha lekker een dekentje pakken hahahaha en nee ik weet dat het geen verplichting is maar we houden elkaar nu eenmaal goed in de gaten hier hahaha
Was ook nog wel grappig.. gebeurde vanochtend.. Wij hebben maar één auto.. dus als ik hem nodig heb overdag moet ik mn vriend naar zn werk brengen en dan terug naar huis rijden. Kom ik in de straat aangereden, ik parkeer de auto voor de deur.. zie ik een schemerlichtje branden. (Terwijl wij alleen grote lampen hebben) Dus ik denk; shit he.. een inbreker.. Het licht leek op een zaklamp. Dus ik heel voorzichtig naar het raam gelopen met flinke hartkloppingen... Zie ik mn hond op de bank liggen met dr pootje op de afstandsbediening.. Heeft ze gewoon de tv aangedrukt (staat op stand-by)!!! Ben me doodgeschrokken voor niets...maf beest
@cindy: dat klopt. @tummetje: Mams zei vandaag dat ze wel had gedacht dat ik ook zelf de kaartjes zou maken.... ik weet het nog niet, worden er wel heel erg veel en of dat nu zoveel voordeliger is weet ik ook niet. Je bent wel even lekker bezig iig. Veel plezier en succes met het maken van de kaartjes.
Ik had het gelezen op je hyves ja, echt vreemd maar wel lollig haha. Ik ben blij dat dat bij ons nog nooit is voorgekomen (even afkloppen)
@Nicky; Tja.. het ligt er heel erg aan welk kaartje je wilt denk ik. Wij hebben nu dan een kaartje gekozen waarvan ik vrij veel vooraf kan maken, maar waar ook na de geboorte nog wat werk aanzit. Omdat we de kaartjes vrij vlot willen versturen is er geen tijd voor een fotograaf en zal ik zelf mn mini studio in moeten duiken, de foto's ontwikkelen en ze op maat maken. Uiteindelijk is het voor ons wel goedkoper, wij hebben maar 25 kaartjes nodig, dus dat halen we er echt wel uit. Het is alleen flink wat werk. (Waarvan ik gelukkig ook een deel uit handen kan geven mocht ik niet in mobiel zijn na de bevalling) En iedereen 'verwacht' ook een kaartje dat ik gemaakt heb, maak altijd zelf kaarten overal voor.. dus een gedrukt kaartje ligt niet echt in mn aard vrees ik haha
@tummetje: als je er maar zo weinig nodig hebt is het inderdaad voordeliger dat je ze zelf maakt. Wij zitten nu al op een lijst van ruim 60 personen en daar zullen nog wel meer mensen bij komen dus dat is geen doen om ze dan zelf te maken. @hier: net maar even pap en mam gebeld dat hun buren opa en oma zijn geworden vandaag. Haha, is me ook wat dat wij dat eerder weten.