pco deel 3..

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by babyhope, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    met 1 kaartje neem ik genoegen hoor haha

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    nou... hubbie is eindelijk bijna thuis hoor.

3. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Fijn dat je bent opgeknapt van je uiltje knappen!

En dat heeft geen zin...ze gaat dan voor de deur naar buiten staan kijken..ze snapt niet dat dat straf is volgens mij.... Ze gaat dan heel zielig huilen dat ik niet ook de gang op kom en met haar naar buiten ga zoals altijd als ze in de gang komt....... ;) Gang is voor haar naar buiten hihi...

Liever dat ik op mijn knieen ga zitten en haar vastpak en zeg dat ze me aan moet kijken...dan weet ze zeker dat ze iets niet goed doet...... Soms heb ik daar geen zin in en denk ik laat ook maar....

Want weet je wat het is...soms pakt ze alles ook weer zelf op en ruimt het op!! Dus eigenlijk snapt ze gewoon niet wat ze fout doet.....

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    @annie: ik had de vorige cyclus een ei sprong op dag 18 terwijl er op dag 14 nog niks te zien was. dus dat eitje was ineens heel hard gegroeit. helaas niet zwanger maar nu zaterdag wel weer de eerste FM. succes!

5. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    oh ze krijgt van mij ook een klap op haar kont hoor! Ik vind dat straffen mag...mits het niet te hard is natuurlijk.... en er moet echt een reden voor zijn. Ze moet wel snappen waarom.......

(1 keer verloor ik mijn geduld omdat ik last had van hormonsters, doodop was en marco me irriteerde....en toen tikte ik haar zo hard op de vingers dat ik er zelf van schrok...en eigenlijk om niets.....ze keek me echt zo :$ aan...en toen kwam dat lipje dat bijna op haar kin viel! En de traantjes...oke dan zeg ik ook sorry en dat ik het niet zo bedoelde want ze snapte er helemaal niets van...

Maar als ik haar meestal een tik op de vingers geef en haar voor me vastpak en haar me aan laat kijken zoals ik al eerder zei dan snapt ze dat ze iets fout deed....en dan doet ze het ook niet meer (voor even...hahaha)

Ach overal heb ik best een gehoorzaam kindje hoor! Ze komt niet in de kasten...als ik zeg euuhhh....dan houdt ze ergens mee op (niet altijd) en als ik zeg kom hier..............of haar volledige naam......dan kijkt ze me echt heeeeel berouwvol aan hihihi.

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @Miranda: vrienden van mij hebben een "strafstoeltje" voor hun oudste en dat helpt wel.

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    ik ga lekker op de bank hangen met een beker warme choco........morgen weer werken en zal dan wel een keer langskomen. hoop wel dat ik niet weer 100 pagina's hoef bij te lezen haha.

truste voor straks en knuffels voor iedereen!

minniemouse

8. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Hangze minnie en doe mij ook een mok warme choco ;) :D Trusten voor straks en tot morgen.

9. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Even snel..
    Annie, ik vind het echt raar hoe ze op jou FM gereageert hebben!
    Die eitjes zijn ZO klein, die worden hier niet eens genoemd! Pas vanaf 12 mm worden ze gemeten, genoemd én groeien ze door. En dan groeit een eitje gemiddeld 2 mm per dag, maar dat is gemiddeld!!
    Ik vind het een hele rare gang van zaken!
    Hier was geloof ik pas op CD24 een groeiende follikel te zien trouwens, die is gesprongen op CD28 en daar ben ik zwanger van.

Ik kom strakjes nog wel even langs!

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    dames, ik ga afsluiten voor vandaag. Tot morgen.
    Groetjes Nicky

11. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    2,035
    110
    63
    Zuid-Holland
    @Babyhope; donderdag heb ik een afspraak bij mijn eigen gyn, dus zal dan idd vragen of er in mijn dossier gezet kan worden dat ik geen echo meer wil bij haar.

@Dutchess; bedankt voor je reactie! Zie alles nu gelukkig weer positief in; stom k*twijf ook! :x

@Minnimouse; ook jij bedankt voor de positieve berichtgeving:)

Zal jullie topic nu weer met rust laten :D:D

12. heidi76

heidi76 Actief lid

Dec 14, 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden
    nou volgens mij moet ik ongesteld worden haha
    daarstraks een grote aanvaarding gehad met manlief, eigenlijk om niks, om het bed verschonen wat me niet wilde lukken :x
    maar was wel even lekker uitrasen.
    ben daarna maar lekker in bed gekropen met chocolade en chips hihi
    en nu nog even met lappie in bed, manlief zit ook boven te computeren.
    hoop dat de duiveltjes snel komen dan kunnen we gaan beginnen.
    voor nu... slaap lekker en tot morgen

13. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames.

@heidi: fijn dat je dadelijk weer verder kunt met de volgende ronde.

@de rest: er is gister niet meer veel getypt dus hoef ik ook niet zoveel te reageren. Wel iedereen een digi-knuf :)

@hier: een beroerde nacht achter de rug. Elke keer als ik aan het draaien was werd ik wakker en toen begon tot overmaat van ramp om 6.15 ook nog de haan van de buren te kraaien :x Lig je daarna eindelijk te slapen gaat de stomme wekker van hubbie af en maakt die vervolgens weer een hoop herrie :x:x
    Ik hoop dat ik vanmiddag nog wat kan slapen.

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Zie mijn foto album.

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Naja, dan zet ik hem hier maar even neer in de hoop dat er dan iemand wakker wordt.... :p;) haha
    Na, daar komt de buikfoto die gisteravond is gemaakt :D

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaaaaa ik droomde over een beginnend buikje van Nicky en tadaaa, daar staat een foto :D. Mooi buikje Nicky!!!

@Hier, ik werd vanochtend nog moeier wakker dan ik me ooit heb gevoeld. Maar het mag de pret niet drukken, ik ga lekker rusten vandaag en morgen en vrijdag en en en

17. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @debby: meen je dat nou dat je daarover gedroomd hebt? das wel toevallig. Balen dat je zo moe bent opgestaan, doe maar lekker rustig aan de komende dagen.

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha nee hoor, was een grapje omdat we wakker moesten worden van jou ;).

Vandaag nog plannen of lekker een relaxdagje?

19. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Vanmiddag een keer even naar pap en mam, pap is pas om 2 uur ofzo thuis van zijn werk. kan ik het dagboek ophalen :D En nog even snel iets bij de Aldi halen wat vandaag in de reclame kwam. Verder lekker relaxed.

Ik had eigenlijk vanmorgen urine op moeten vangen en naar de huisarts bellen. Zit ik op de wc ben ik bijna klaar.....*** had urine op moeten vangen....helemaal vergeten. Morgen poging 2 :D

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Je moest urine opvangen en naar de huisarts bellen :D. Ik denk naar de huisarts brengen ;)

Share This Page