pco deel 3..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyhope, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    goedemorgen allemaal!

hoe is het met iedereen?niet veel meer getypt dus inderdaad niet veel bij te lezen haha.

nicky ik pb je zo even........

minniemouse

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    waarom pb je Nicky Minnie :p

3. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    en wat ga jij vandaag nog doen behalve lekker uitrusten?

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Helemaal niets :D. Lekker tv kijken, filmpje kijken, slapen, rusten, jullie lastig vallen :D.

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Volgens mij slaapt iedereen nog....

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    haha, idd debby naar de huisarts brengen. Jeetje wat heb ik toch de laatste dagen. lijkt wel of ik stomdronken achter de pc zit, het typen lukt me de laatste dagen bijna niet....
    En mij verveel je niet zo snel hoor. En trouwens.... ik ga jullie ook vervelen als ik niks te doen heb ;)

7. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Kom maar op minnie met die PB. ben benieuwd

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Je begint volgende week toch weer met werken? Hoeveel dagen werk je nu? En hoeveel dagen ga je werken na de bevalling? En heb je al opvang geregeld?

Ben wel nieuwsgierig ;)

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ook!

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik werk nu 32 uur in de week debby en ga 1 dag naar school. Na de bevalling zit ik nog thuis totdat ik weer wil gaan werken, contract loopt namelijk af zodra ik met verlof ga. Zit er net aan te denken dat ik dus eigenlijk wel 16 weken vantevoren kan gaan :D *mean* Na de bevalling weet ik nog niet hoeveel uur ik wil gaan werken. Opvang is ook al grotendeels geregeld. De pa van hubbie wil wel oppassen en de weduwe van ome bert heeft zich al aangeboden. De dagen dat ik naar school ga moet ik even kijken want bij ons zit kinderopvang in school.

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden,

Ik kan helaas geen fotos zien Nicky.. balen.

Debby hopelijk kun je vanmiddag wat bijslapen!

Ik heb vanochtend te horen gekregen dat ik om 11 uur een echo krijg en cervixmeting en als die goed zijn, mag ik naar huis.
    Ik probeer me er niet teveel op te verheugen maar dat is moeilijk!!! Ergens ga ik er vanuit dat ik vandaag naar huis mag en krijg dat gevoel niet weg. Voor mijn gevoel is alles goed namelijk!
    Hopelijk valt het niet tegen, maar denk het niet. :) :)

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    minnie is opgelucht! thanx nicky!

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    jeeeeeeeej duchess misschien naar huis vandaag!

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Maar je contract wordt dus niet verlengd? En dat hoeft ook niet voor school? En krijg je dan wel iets van een WW of zo?

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Duchess, ik hoop zoooo dat je lekker naar huis mag! Zijn je darmen helemaal leeg?

16. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    sorry moet even mij hart luchten.

Hubbie kwam gisteravond thuis en zijn zus was weer bezig geweest over die bloeding die ik laatst heb gehad... Ik ben echt in staat op dit moment om haar nek om te draaien :x:x Ben echt zo boos op haar.
    Ze zei dat zij ook een bloeding had gehad (ze heeft toegegeven dat het van de innesteling was) en dat zij helemaal geen rust hoefde te houden (met andere woorden stel ik me aan volgens haar):x Hubbie nog een keer gezegd dat dit niet hetzelfde was en dat zij geen 2 volle cola glazen bloed is verloren maar dat wil ze niet accepteren :x Ik was echt in staat om haar een smsje te sturen met de vraag waar ze mee bezig was. Heb ik uiteindelijk toch maar niet gedaan. Ik heb ook meteen tegen hubbie gezegd dat er bij hun in de familie niks meer gezegd wordt. Als we controle hebben en er wordt gevraagd hoe het was dan is ons enige antwoord: goed. En meer wordt er niet gezegd. Er wordt daar dus ook niet verteld wanneer we weer op controle moeten of wanneer we de 20 weken echo hebben. Alles wordt daar doorverteld en als je iets hebt wordt er gedaan alsof je jezelf aantelt. Ben echt mega kwaad op het moment!:x:x:x

(sorry moest even mijn hart luchten)

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nicky, kan me echt goed voorstellen dat je pissig bent! Alsof jij je aanstelt en alsof jij zou verzinnen dat de vk ook heeft gezegd dat je rust moet nemen! Wat een #(#($)$) zeg!!! Gewoon inderdaad lekker jullie mond houden en niet uitwijden over allerlei dingen, maar wel vervelend dat het op die manier moet :(.

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    ja voor school moet je eigenlijk minimaal 24 uur werken maar de situatie is nu anders en ik denk dat ze daar niet zo heel moeilijk over doen. Ik kan dan wel in de WW omdat ik in loondienst heb gezeten. Als ik weer klaar ben om te werken dan kan ik naar mijn baas toe en dan gaan ze er alles aan doen om mij terug te plaatsen. Ach, komt allemaal goed.

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Weet je wat ik eigenlijk niet snap, dat jou man dit zo aan jou verteld?
    Kijk dat je het niet kan vinden met je schoonfamilie dat kan maar wat schiet jij er mee op om te weten wat zij gezegd heeft? Als mijn man dat deed zou ik kwaad op hem worden, eerlijk gezegd. :eek: Je wordt er alleen maar boos en verdrietig van...

Debby volgens mij zijn ze zo goed als leeg idd!
    Ik heb nog wel pijn aan de huid en spieren aan de bovenkant van mijn buik maar dat kan ook niet in eens weg zijn denk ik. Die zenuwen zijn kapot en er is waarschijnlijk een spier wat gescheurt door de hoge druk erop. Dat geneest vanzelf wel.

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Vind t wel rot voor je trouwens, vergeten te zeggen. Gewoon geen aandacht aan besteden hoor!! En al was de rust niet nodig, het kan nooit kwaad!!!

Deel Deze Pagina