pco deel 3..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyhope, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duchess: dan heb ik inderdaad geluk dat ze zo verweg woont. Dat geluk heb ik helaas niet. Ik heb ook in het begin en nu nog af en toe geprobeerd om een normale band met haar op te bouwen. Zelfs toen een oom van hun kant plots kwam te overlijden heb ik haar nog getroost en wat krijg je?? stank voor dank. Ook als ik daar ben en ik zeg iets tegen die ouders en zij zit erbij zit ze altijd zo stom te zuchten, alsof ik niks mag zeggen en zij alle aandacht moet hebben en iemand anders niet. Dat is trouwens ook de reden dat ik haar absoluut NIET als peettante wil hebben van mijn kinderen en dan weet hubbie ook. Ik heb ook al een keer tegen die moeder gezegd dat als haar dochter niet normaal gaat doen tegen mij dat ze dan echt geen peettante wordt. Ze is zelfs zo erg dat wil je echt niet weten.... ze heeft een tijdje terug toen wij het nog niet verteld hadden tegen haar vader gezegd: Ik weet wel waarom jij elke keer buikpijn en hoofdpijn hebt, dat komt omdat jij een slecht geweten hebt want jij weet veel meer over hun (doelde ze op hubbie en mij). Ze heeft ook al een aantal keren die moeder aan het huilen gemaakt en die moeder is al niet zo iemand dat ze snel iets terug zegt.... Die pa heeft al een keer gezegd dat als ze niet heel snel gaat veranderen dat ze dan met haar paarden buiten staat (niet dat ie dat waar maakt maar oké) Naja, het komt er op neer dat iedereen naar haar pijpen moet dansen.

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Kijk ze!
    Er is niks leuks op TV, vind ik. :D
    Ik zit naar gekko's te kijken......

3. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Nicky huppelt even naar minnie toe en knuffelt haar zo veel dat ze zich weer wat beter voelt.

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Vervelend zeg Nicky.
    Maar het is dus hun dochter??? Ik snap niet dat ze daar dan niets tegen doen..?!

Mijn schoonzusje is echt een vreselijk mens. Ik heb slaande ruzie met haar gehad en heb opmerkingen naar mijn hoofd gekregen dat wil je niet weten. Ze heeft zelfs eens gezegd dat het maar goed was dat ik niet zwanger werd, want ik zou toch maar een slechte mama worden.
    Ik heb in 2006 een miskraam gehad en op dat zelfde moment was zij zwanger, en wij gingen toen een paar weken bij mijn schoonfamilie op bezoek in de winter (we woonden toen nog in turkije) en zij woonde daar met haar man (mijn man's tweelingbroer) en ze ging me elke dag vertellen wat ze voelde en plaatjes laten zien op internet hoe haar kindje eruit zag enzo... en met 24 weken kwam ze ineens vertellen dat ze misschien toch abortus wilde...
    Echt wat een mens!!!! En weet je, dit is zij allemaal alweer vergeten! Enkel die vreselijke ruzie die we gehad hebben, omdat wij 50 euro van hun geleend hadden en ze dat ineens in 1 dag terug moest hebben en ik dat niet had op dat moment, hebben we vreselijke slaande ruzie gekregen met de meest hatelijke opmerkingen.
    En inmiddels wonen zij dus in Rusland en wij in Nederland, en wij hebben in totaal al zon 1000 euro naar ze gestuurd omdat ze telkens geldproblemen hebben. Dan zijn we wel goed genoeg. :) Ze heeft haar excuses aangeboden maar het zit mij allemaal niet lekker en dat zal ook nooit veranderen. Ik houd het nu rustig voor mijn man, omdat die het heel erg vind als het mis gaat, want zijn tweelingbroer en hij zijn echt 2 handen op één buik... Maar anders?? Pff. Van de zomer gaan we ze weer zien, na drie jaar, ik ben erg benieuwd!!

5. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Er is inderdaad niks nuttigs op tv op het moment... :( Zodadelijk maar eens bedenken wat ik ga doen. Toch weer een beetje inkomen om de deur uit te gaan.

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Duchess: Ja het is echt verschikkelijk dat ze hun eigen dochter niet een keer aanspreken op haar gedrag. Ze heeft blijkbaar jaren geleden een zwaar ongeluk gehad en daar wordt maar alles op gegooid. Dan wordt er weer gezegd: ja dat komt door dat ongeluk. Bullshit! er kan wel iets van de ongeluk over zijn gebleven maar echt niet alles.
    Na die schoonzus van jou is ook een lekker dan. Eerst zoiets zeggen en dan jullie ook nog lekker lopen maken dat zij wel zwanger is. Ze heeft die abortus toch niet doorgezet of wel? Ze zeggen wel eens: je partner zoek je uit en je schoonfamilie krijg je erbij. Het ergste vindt ik trouwens nog dat ze poeslief tegen de rest van de familie doet want zodra er ooms en tantes of neven en nichten bij zijn is het allemaal koek en ei... Ik heb al vaker dan 1x gezegd tegen die moeder dat ze een beetje voor zichzelf op moeten komen dat ze niet over zich heen hoeft te laten lopen maar ze durft het gewoon echt niet en dat is wel jammer.

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Watvoor ongeluk heeft ze gehad dan?

De mijne heeft ook naar andere mensen de raarste dingen gedaan dus heel mijn schoonfamilie mag haar niet! Ook ooms en tantes en kennissen vinden haar vaak raar.. Dat scheelt wel veel, moet ik zeggen.

Zij heeft geen abortus laten plegen nee. Ze was wel ongeplant zwanger en dat vond ik heel erg moeilijk. Nog steeds trouwens hoor. Zij is ook een mama die haar kind gemakkelijk voor een paar maanden bij haar moeder dumpt. (cultuurverschil denk ik) En dat vind ik ook moeilijk, zulke dingen! Maarja, het is nou eenmaal zo en idd, wat je zegt, je krijgt ze erbij he?
    Ik ben allang blij dat we nu zo ver van elkaar wonen, haha.

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik ga even voor de echo en meting. :D Tot zo!

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ja wat voor ongeluk heeft ze dan gehad? is er een paard op dr kop gaan zitten ofzo?

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ze is aangereden door een auto. Blijkbaar met haar hoofd op de motorkap terecht gekomen. Is volgens de verhalen best heftig geweest. En je hoort mij niet zeggen dat ze er niks aan overgehouden kan hebben dat zal heus wel maar niet alles en je kunt er ook aan werken om je gedrag te veranderen.

11. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    succes duchess en tot straks!

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld

oei.........maar ze zou er inderdaad aan kunnen werken ja

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    duchess succes!

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Waar is cindy trouwens? die is er meestal ook wel vroeg.

Cindy!!!!???? waar ben je???

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik ga straks denk ik even naar bakker bart in boxmeer :D krijg ineens zin in een lekker broodje. kan ik meteen even het dorp in en kijken of ik nog iets voor de beeb kan vinden bij de hema ofzo.

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    duchess succes!!

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ggggrrrrr wil een weekendje weg plannen maar vind het zow moeilijk een geschikt weekend te vinden want denk dan steeds van: stel dat we naar het ziekenhuismoeten of weet ik wat..........

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zou gewoon iets plannen Minnie, je kunt altijd toch op vrijdag of maandag naar het zkh?

@Duchess, succes!

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @debby: ja dat is waar.wil er wel wat apparts van maken dus als iemand van jullienog tips heeft voor een leuk hotel met bubbelbad en lekker luxe dan hoor ik het graag..........

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Gewoon plannen Minnie! Een keer een FM overslaan ofzo is ook niet heel erg... en ontspanning is wel goed he!!

Net de meting gehad, nu wachten tot de arts komt!! ;) Maar volgens mij was het goed!!

Deel Deze Pagina