Toen ik terug moest naar de afdeling kwam net een andere gyneacoloog eraan, die ook naar de afdeling moest en die vroeger bij ons in de straat woonde. DUs die zei ik breng je wel terug. Die heeft ook meteen even gekeken en die zei ook het ziet er opzich wel goed uit, wel kort, maar niet te kort, maar hij weet zo uit zijn hoofd niet hoe het de vorige keer was en ik ook niet. Dus dat is even afwachten. Maar volgens mij is het niet verkort na de laatste keer en dan is het goed. En dan hoop ik dat ze zeggen dat ik mag gaan.... hoop het echt zooo!! Ben gewoon nerveus..
De arts loopt tussen 11 en 12 visite dus die zal binnen nu en een uurtje wel langs komen. Minnie in het eftelinghotel heb je echt geweldige kamers... zo gaaf!!!
Oh en deze site heb ik bij mijn favorieten staan: Specialhotels - Bijzondere en Romantische Hotels in Nederland en Belgi Staan ook echt super gave dingen tussen!
goedenmorgen dames .... @nicky.. lekkere buik al meis..... @ schoonzusjes.... ik heb ook zo een schoonzusje... getrouwd met het broertje van mijn man. in eht begin konden we elkaar niet uitstaan, want ze was al langer in de familie en moest ineens de aandacht van schoonouders delen.. maar het is allemaal goed gekomen en vooral nu ze zelf een kleine heeft is ze echt totaal veranderd.... @minnie.. efteling hotel is leuk... en anders heeft van de valk ook nog een paar leuke hotels. ergens richting amsterdam dacht ik hebben ze er eentje met een hele grote whirlpool op de kamer en zelfs eentje met een eigen zwembad op de kamer ! lekker naakt zwemmen hihihi en anders heb je ook ergens richting zwolle geloof ik, althans er is ergens een vuurtoren omgebouwd als hotel, lijkt me ook erg gaaf. of een pipowagen... lekker romantisch hihi krijg zelf ook al zin ! @duchess.... ik hoop zo voor je dat het oke is en je mag gaan ! ik duim voor je... @hier.... nog steeds geen spatje bloed te bekennen... ja weet het normaal wens je dat je niet ongi word en dat zal ik straks ook wel doen, maar nu wil ik BLOEDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD hahhaha we wachten het aar weer af. zit nu op de tweede dag na de tabletjes... maar buik en rugpijn is gezakt dus de ongi klachten zijn weer foetsie. behalve mijn uitbarsting van gisteren dag... mannetlief riep al... last van de hormoontjes ? volgens mij moet je gewoon ongesteld worden hihihi Zou het ?
Balen zeg Heidi, hopelijk ben je snel ongesteld en kun je snel weer verder. Deb heb je geen mogelijkheid om lekker een weekendje weg te gaan? Zal je goed doen denk ik!!! Ik wilde graag samen nog een weekendje weg voor de bevalling, maar dat lijkt me niet meer verstandig.. Vond het al moeilijk ivm de bekkeninstabiliteit maar nu al helemaal haha.. En een weekendje weg waarbij ik de hele dag plat moet liggen lijkt me ook niks.
heb even op die site gekeken van duchess.......ik ga slapen in een vliegtuig..............dat lijkt me leuk en helemaal niet zo duur.........
Jawel, heb wel de mogelijkheid om een weekendje weg te gaan, maar meestal organiseert manlief dat soort dingen...we gaan dit weekend naar mijn ouders, dat is ook lekker.
Haha in een vliegtuig, apart!!! Staan wel leuke dingen tussen he? En de prijzen vallen best mee inderdaad!
ja dat vliegtuig lijkt me wel wat............dat is wel erg romantisch ook. hebben jullie het ook al zien staan toevallig?
moest meteen even kijken maar dat lijkt me ook wel gaaf. financieel lukt nu even niet maar ga het zeker onthouden, manlief is gek van vliegtuigen dus....