Specialhotels - Vliegtuig Breguet Atlantic 1150 - Bijzonder hotel in Mill (Brabant) - Noord-Brabant en/of Whirlpool
ja vind het superleuk eruitzien........en romantisch ook nog. is wel even rijden maar dan hebben we wat origineels he........
Ik vind Château dUrspelt in Luxemburg wel wat. Maar er staan zoveel leuke dingen tussen! Ook eentje met een zwembad erbij. Heb voor de bruiloft toen zitten kijken.
Specialhotels - Wellness Suites en Gastenkamers De Heide - Bijzonder hotel in Oeffelt - Noord-Brabant Dit is wel wat. Hihi! *oeh zie de arts hier tegenover, hopelijk zijn ze snel hier!!*
ik heb die site even bij mijn favo gezet. misschien een idee om wat later in het jaar te doen aangezien we dit jaar niet op vakantie gaan.
Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in maar ik ga zodadelijk toch maar eens aankleden en dan naar paps en mams en natuurlijk een broodje halen
Whiehoooooooooooooooooooooooooooooooo IK MAG NAAR HUIS!! Ben zooooo blij, moet er bijna van huilen. Mams komt me over een uurtje ongeveer ophalen!!! Ben zoo blij echt waar.. heb het zooo gehad hier! Moet wel platte rust, en zodra ik ook maar lichte contracties krijg of problemen met de stoelgang wordt ik meteen weer opgenomen... Maar voor nu geen reden om te blijven!! Moet volgende week dan weer hier op controle komen maar de bedrust kan ik net zo goed thuis doen, fijner zelfs!! Ben echt blij...!!!!