yeps, heb 'm al in huis en hij zit echt superlekker!!! En ja, ik ken bonaparte ook, maar daar kan ik voor broeken eigenlijk nooit slagen. Ik heb een dikke maag/buik, maar normale benen zeg maar, dus dat is altijd erg lastig.
leuk zeg! dat je je broek al in huis hebt! ja idd , dan wordt het soms wat lastig shoppen... ik bestel wel regelmatig bij bonaparte. esprit ook wel vaak. maar idd nooit broeken! die moet ik toch echt eerst aanpassen.... rokjes wel altijd!
@miran; haha ik vrees van niet @debby; leuke broek! Ik ga even stoeien met de geboortekaartjes.. Kreeg vannacht ineens een geniale ingeving.. (ja..waar je al niet mee bezig kunt zijn he.. )
ben zooooooo benieuwd naar de post!!!! hopelijk komt de postbode snel! maar met dit weer.... kan het wel weer wat langer duren
tummeltje , LEUK!!!! die geniale ingevingen heb ik snachts ook wel es... maar meestal ben ik ze dan smorgens alweer vergeten veel plezier!!
ik ben moe.....vind het niet leuk...meestal na ei deden mijn borsten pijn..nu weer niet..dus is ei nog niet gewweest??? Heb nog steeds buikpijnen, soort van spierpijn bij eierstok links en dan weer rechts...
Misschien is je ei wel geweest maar is er nu wat anders aan de gang in je lichaam Miranda? Dat je je daarom nu anders voelt dan andere rondes. Waar is Cindy eigenlijk! Die is normaal nu toch wel al geweest! Hopelijk niets aan de hand ofzo. Tummetje 2 miljoen halloooo haha. Klinkt wel erg gaaf trouwens, een watervilla! Heb net mijn spulletjes ingepakt.. kom maar mams.
duchess hoop dat je mams snel komt!! heerlijk naar huis!! miranda , pfff wat vervelend zeg al die kwaaltjes! kan idd zo zijn dat je lichaam nu ineens helemaal anders reageert! je kunt er ook zo moeilijk op aan he... succes!!
hmmz...was het waar duchess...als ik op dag 14 toen ik ook zo een buikpijn had links....dan zit ik al op 10dpo hahaha... Maar op dag 19 ook buipijnen gehad rechts!! En die waren dag 20 bijna weer weg.........dan klopt mijn banner.. ZOwiezo blijf ik er van uit gaan dat mijn LF langer is dan 14 dagen dus ik neem hem altijd ruim...hihi
duchess fijn dat je naar huis mag ! geniet er maar lekker van... weer naast je mannetje in bed heerlijk, beter dan alleen toch ? deb... gave broek zeg ! was ie duur ? ik heb ook altijd zo'n probleem met broeken