pco deel 3..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyhope, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    kan het wel laten zien ook, ons resultaat word toch iets anders

http://www.memoriesforlife.nl/kaart2.jpg

dit is het kaartje wat we leuk vinden, alleen dan zonder dat transparante gebeuren, daar heb ik een ander idee voor :)

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Sta even in de bijleesmodus meiden. :$

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    mooie kaart!

anja , jaaa succes!
    dat stond ik net ook ff een hele tijd! haha

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    en anja alweer een beetje bij kunnen lezen!?
    hoe is het nu met je!?

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    post is geweest....
    heeeeeel veel brieven, maar niet dé brief!
    JAMMER!
    hopelijk morgen dan maar... :(

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
  7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja echt ff balen! wil ook zo graag weer verder!!!!!!!!!!!

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    balen ella..heb je al wel gebeld om te informeren of die wel is vestuurd?

9. rodeduivel

rodeduivel Nieuw lid

10 feb 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik zal me ff voorstellen.
    Ik ben monique. Ben 23 jaar en heb sinds vorige week te horen gekregen dat ik pco heb. We willen graag zwanger worden, maar moeten van de gyn nog een half jaar wachten.
    Via een vriendin van mij heb ik me vandaag hier aandemeld. Ik lees al wel een tijd mee.

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hallo ladiesssssss!!!!!

@duchess wiehooeeeeeee naar huis naar huis sjalalalalala naar huis!!!!! oh ik ben zo blij voor jou en je manneke eindelijk weer samen slapen meisss....en nee er is niks ergs hoor was lekker in de stad met moeders....(elke woensdag toch??)

@debby haha jij stuurde een berichtje,, maar dinis had net een berichtje naar mij gestuurd of ik koffiemelk mee wilde nemen hij zei toen ging ik afwassen en meteen bliepbliep berichtje terug met slaap je nog?? hij zei ik dacht huh we zijn toch samen opgestaan dus ik stuurde terug hoezo?
    hij zei en toen kreeg ik dat smsje van debby terug hahahahaha...de gek kijkt niet eens naar welk nummer er bij staat hahahaha...

@nicky nou mooi buikje al hoor!!! en een leuk shirt ook made with love toch!!!!

@minnie ja van die vliegtuig is wel apart he....

@ella weer geen brief sjonge jonge ik zou gewoon vandaag al bellen en niet wachten hoor!!1 het is jou lijf en jou leven meiss!!!

@rodeduivel helaas welkom hier!!! ik weet niet aar je woont maar kijk eens op www.geertgen.nl geen wachtijd meiss en ze sturen je niet naar huis om een half jaar terug te komen...

@schoonzussen hier nog zo`n zeikwijf (vriendin van broer) maar ik heb er ook links laten liggen...
    ik maak me er niet eens druk om ze bekijkt het maar...

@hier bah ik denk dat ik volgende week gewoon ongi wordt hoor heb verrektes pijn aan me boobs bij het opstaan...dus mijn hoop is echt afgelopen nu...ok het kan nog alle kanten op maar ik ga ervan uit dat deze ronde weer verkeken is..
    verder hangt er in helmond een stinklucht en voel me met vlagen echt chaggie....

xxxx

11. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Nicky; Wat gaaf dat je het hartje hebt horen kloppen... Wat zal dat bijzonder zijn zeg!
    Mooi buikje trouwens hoor!

@Cindy; Probeer te wachten tot je NOD meid! Als ik het allemaal zo hoor krijg ik wel een goed gevoel bij jou!

@Heidi; Ik ben vandaag weer begonnen met spuiten en ik zet mijn spuit nu om 13:00.
    Vorige ronde om 14:00 maar ik vond 13 toch even een handigere tijd. En bij mij sloeg het prima aan hoor dus ik denk dat het weinig uitmaakt hoe laat je spuit. Als je maar elke dag rond dezelfde tijd spuit. Had er echt nog nooit van gehoord dat tussen 15:00 en 22:00 het beste is. Dan zou ik mijn spuit moeten meenemen naar het café en daar zit ik echt niet op te wachten, want we gaan om 15:00 open.

@Muzieksmaak; Hahaha mijn vriend luistert naar hardrock/metal etc. Het liefst zo hard mogelijk. Vind het zelf ook wel oke, werk immers in een rockcafé. Heb een hele brede muzieksmaak, vind eigenlijk alles wel leuk behalve van die bling-bling rappers die het alleen maar over sex hebben, daar heb ik niet zoveel mee.

@Zethu; Wauw wat goed dat jullie nu een stel zijn! Ik wens jullie veel geluk meid! En ik hoop dat het snel goedkomt met een nieuwe baan vinden!

@Duchess; Fijn zeg dat je van dat gore drankje af bent. Wel balen dat je nu weer op een 2 persoonskamer ligt.

@Downsyndroom; Ik zou niet echt weten wat ik ermee zou moeten als ik te horen krijg dat wij een kindje met Down zouden krijgen. Ik zou zeker de zwangerschap niet afbreken, dat nooit.
    Maar ik denk dat ik het wel heel erg moeilijk zou vinden...
    Dat betekent niet dat het kind niet welkom zou zijn hoor!

@Annie; Naar mijn weten groeit een eitje vanaf 12mm gewoon door hoor maar ik durf je geen zekerheid te geven.
    Hoop op een positief bericht na de volgende FM!

@Debby; Ik vind het wel als een burn-out klinken eigenlijk. Maar het kan natuurlijk ook de spanning zijn van alles van de laatste tijd, dat moet er ook een keer uit he.
    Denk aan jezelf en aan je gezinnetje en laat je werk maar even je werk. Jullie komen nu echt op de eerste plaats hoor!

Oké dat waren al mijn reacties op gisteren hahaha.

@Duchess; WAUW wat GOED dat je naar huis mag!!!! Super meid!!!! :D

@Nicky; Wat een rotstreek van zijn zus zeg! Kan me voorstellen dat je daar kwaad over bent!
    Fijn zeg zo'n schoonzus. :x
    *Knuffel*

@Minnie; Ik ken het gevoel, hier in de omgeving is ook iedereen plotseling zwanger en het voelt alsof ik dan de enige ben die achterblijft.. *dikke knuffel*

@Heidi; Hoop dat je gauw ongi wordt meid zodat jullie kunnen beginnen met spuiten!!

@Tummetje; Wij wonen ook in een polder waar ze een nieuwbouwwijk hebben gebouwd. Staan hier serieus villa's van een miljoen... en duurder. :$ Wij hebben geen villa van een miljoen hoor, gewoon een eengezins huurwoning haha.
    We zijn nu een beetje aan het rondkijken voor een betaalbaar leuk koophuisje.
    Veel plezier met de geboortekaartjes!

@Debby; Leuke broek!!

@Miranda; Ik zou het wel een beetje raar vinden hoor als je ei nu nóg niet geweest is. Je krijgt zeker ook geen FM's omdat de Clomid goed aanslaat?

@Ella; Jeetje wat balen dat je dé brief nog niet hebt gekregen! Hoop dat je hem snel krijgt!!

@Monique; Welkom hier meid, klets gezellig mee. Waarom moeten jullie nog een half jaar wachten als ik mag vragen?

@Cindy; Het kan nog alle kanten op he meid!!!! Ik blijf duimen voor je!

@Hier; Gisteren een enorme huilbui gehad op mijn werk... :$ Heb me altijd groot kunnen houden op mijn werk en ineens trok ik het echt niet meer.
    De beste vriend van mijn mannetje was in het café en hij weet van de situatie en hij vroeg hoe het was en zo. Dat was de eerste keer dat een buitenstaander ernaar vroeg en het kwam even flink hard aan.
    Heb echt even staan huilen...
    Afijn vandaag gaat het wel weer, net de eerste Puregon van deze ronde gezet dus we gaan weer verder.
    Hopen dat we deze ronde meer geluk hebben.

Ik zie nu dat ik serieus een uur nodig heb gehad om alles bij te lezen, haha. :$

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    wow anja...leesmodus voorbij..hahaha daar sluit ik me heeeelemaal bij aan!

Ja ik krijg geen FM meer omdat de clomid aansloeg...en ik weet het gewoon niet..heb nu weer krampen...en dan echt zo spierpijn achtig op de plaats van mijn linker eierstok...

13. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Dat is wel balen zeg Miran, dat je nu niks anders kunt doen dan afwachten...

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @miran nee volgens mij heb jij je ei wel al gehad hoor!!!!
    ik hoop het wel in ieder geval voor je.....

kom op dames waar blijven de posi testjes nou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oh ikkan elk moment in huilen uitbarsten bah ik voel me zo down...

15. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    *Dikke knuffel voor Cindy!!!!!*

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ach cin ga gewoon ff lekker huilen..misschien lucht dat op!! Dikke knuffel meis.

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    thxx dames!!!

ik weet niet ik heb zo`n goed gevoel over deze ronde en nu liep ik in de stad en loop per ongeluk tegen een rek aan en AUWWW!!!! me boobs net alsof ze kapotgeknepen zijn ofzo..
    vorige ronde heb ik er geen last van gehad maar de rondes ervoor wel dus ik denk echt dat het klaar is het is nu 7 dagen na iui en 7 dagen voor testen ,dus het kan echt nog van alles zijn maar het voelt zo shit....

en gisteravond had ik echt zo iets van ja het kan nu toch een keer wel echt zo zijn!!!

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @anja ja het kan pijnlijk zijn he als ze er zomaar over beginnen
    maar ik vind het al heel wat dat er toch nog iemand belangstelling toont....
    hier leeft iedereen heel erg mee en eerlijk ben ik er ook echt blij om hoor..
    maar soms heb ik zoiets van achhh hou toch stil!!!

19. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Cindy; Ja ik vond het in principe ook heel erg fijn dat hij ernaar vroeg, het deed me echt goed dat iemand geïnteresseerd was, ook omdat hij, op mijn moeder en mijn zus na, de enige is die ervan weet in onze vriendenkring.
    Het kwam alleen even op het verkeerde moment, aangezien ik al bijna 11 uur aan het werk was, moe was en naar huis wilde.
    Had ook nog niet eerder meegemaakt dat iemand er uit zichzelf naar vroeg en dat was best wel even een klap.
    Maar ik waardeerde het wel. :)

@Pijnlijke boobs etc; Er is echt werkelijk geen pijl op te trekken Cin, het kan nog alle kanten op en de afgelopen ronde dacht ik ook 'het zou best raak kunnen zijn', terwijl ik er een dag later van overtuigd was dat ik gewoon ongi zou worden en dat gebeurde dus ook...
    Ik hoop zo ontzettend dat het bij jou raak is meid en dat je over 7 dagen een knalpositieve test in je handen mag houden!!

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dank je anja ik hoop het ook zo erg!!!!
    maar ja ik zou nu gewoon moeten afwachten he...

ik bedoel gisteravond ik was chaggie 2 minuten later lachtte ik en 3 minuten later huilde ik weer...
    als ik opsta wordt ik lichtduizelig..
    misselijk van een stukje chocola terwijl ik daar supergek van ben.. cola geeft me lucht hahaha
    snap je ik weet het eigenlijk bijna zeker (is raar om te zeggen maar het is nou eenmaal zo)
    en dan beginnen me boobs weer ik was meteen tuuutuuutuuuduuu downnn

Deel Deze Pagina