Genieten helpt vaak wel mee en je niet te druk maken. Gewoon denken dat jullie tijd wel komt jullie krijgen alle hulp die er is en het komt echt goed. Ik geloof er echt in hoor dat iedereen hier zwanger wordt!!!
@Tummetje; Hier is de zon net weg haha. Kom terug met die zon... Er ligt trouwens wel een dik pak sneeuw weer hier, bah. Waar blijft die lente...?!
nee tumm hier sneeuwde het net en nu is het weg!!!! hahaha kwam de zon maar dan broeide er mischien iets wat harder hahaha
@Anja, met mij gaat het vandaag weer heel goed. Maar morgen kan het ineens weer anders zijn...het is met bergen en dalen. Maar goed, ik geef aan mijn buien toe en dat geeft me ook rust. Als ik me niet lekker voel, trek ik me even terug. En als ik blij ben, probeer dat ik over te brengen aan iedereen! En verder wacht ik rustig af...wij hebben genoeg geklust, dus daar kan het niet aan liggen .
@Deb; Ja hier ligt serieus zeker 5 centimeter. En zo ver zitten we nou ook niet bij elkaar vandaan. Vreemd he. Fijn dat je je vandaag goed voelt, ik hoop echt dat het zo blijft. En als je je rot voelt; wij zijn hier!
@debby gelukkig heb je zeker goed geklust meiss... ik heb nu elke avond voor alle dames hier kaarsjes aan haha en elke keer als ik een kaarsje aansteek zeg ik... kom op kaarsjes blaas goed geluk naar iedereen ahhahaha
Ja he Deb... Wat vinden jullie mannetjes er eigenlijk van, dat klussen op commando? Krijg bij die van mij af en toe de indruk dat ie het niet zo heel leuk vindt.
Die van mij vindt het ook niet leuk, maar het lukt hem gelukkig wel! Ik zou denk ik niet kunnen presteren onder zo'n druk...maar wij maken er wel altijd iets leuks van (althans proberen we ).
oh nee die van mij heeft niet het gevoel van moet... en ik eerlijk gezegd ook niet het was altijd heel raar als we dan de pregnyl hadden gezet of wisten dat we die moesten zetten.kregen we bewust meer zin hahaha