Oh nee, ik zie het wel als "moeten", want je wilt je eitje dan ook niet missen. En misschien scheelt het omdat wij al een mannetje hebben, dus het ook niet op ieder moment van de dag kunnen doen.
@Debby; Ja wij proberen er ook wel wat leuks van te maken hoor. De laatste keer heb ik gewoon even een nieuw ondergoedsetje aangetrokken, dat werkt meestal wel. @Heidi; Hoe is het met jou? Al tekenen van een komende ongi?
dan zal ik mijn maat maar niet hier neerzetten,dan schrikken jullie haha terwijl je dat juist niet zou zeggen als je me ziet. maar ik zit dus met die afdak te kijken en die geeft me soms moeite met het uitzoeken van een broek die lekker zit.. heb ik 1 maatje te klein of zo dan is het net of ik twee konten heb dan trekt het bij de rits zeg maar naar binnen... en heb ik dan 1 maatje groter gaat ie flubberen en zakt ie af... momenteel zweer ik bij de leggings en rokjes...
Ik wil het wel graag weten Cin! En ik vind het ook lastig om een broek te vinden die mooi aansluit, vooral bij mijn benen zeg maar. Ik lijk qua buik wel zwanger, maar heb wel normale benen en nagenoeg geen kont . Ik draag nu ook vaak een riem.
nou normaal heb ik dus maat 50 maar soms heb ik 52 nodig en bij sommige winkels dus 54 en ik kan er echt om janken als ik merk dat 50 niet goed zit want dan weet ik ik wil die broek hebben,maar dan moet ik al maat 52 hebben... ik vind mijn lichaam echt vreselijk voor de persoon die ik ben zeg maar...
nee nog helemaal niks !! ik word er zelfs een beetje sjachie van. begin januari moest ik prvera slikken voor ik mocht beginnen. toen gebeurde er een heel vervelend iets waardoor ik een paar dagen er niet meer mee bezig was, maar uiteindelijk 8 dagen later nog niks. toen kreeg ik een echo en mocht gewoon met de clomid beginnen. ben zo bang dat alles zich nu herhaald, ondanks dat mijn slijm wel opgebouwd was en ik nu andere (orgametril) heb gekregen. de dagen dat ik slikte had ik buik en rugpijn alsof ik ongi ging worden en nu niks meer ! GRRRRR het is hier trouwesn nog steeds aan het sneeuwen.. voor degene die willen zien hoe het er in mijn achtertuin uit ziet moeten me maar even pb want manlief heeft een weer station, website en camera... ik ga eens op otto kijken, bij mij loopt de maat soms ook naar 50, maar dat zeg ik meestal liever niet hahaha nou ben er weer vandoor meiden knufffff
@Anja, niet lullig over voelen hoor! Alhoewel ik droom van maatje 34 . Maar goed...bij mij is het deels mijn eetpatroon en deels ook aanleg. Mijn moeder heeft ook een "grote" maag en hele dunne benen...
Mja ik eet me helemaal suf om er een paar kilo bij te krijgen maar er komt geen grammetje aan. Koop mijn kleding voornamelijk bij H&M omdat die ook kleine maatjes verkopen.
VRESELIJK Nee hoor meis, ik weet hoe je je voelt! En het is zooo moeiljk om er iets aan te doen, om het te veranderen...
bij mij is het vooral de diabetes en de heerlijke chocolade hahaha en pco geeft ook overgewicht zeggen ze he... als iemand zegt je bent te zwaar zeg ik gewoon altijd "nee hoor heb gewoon zware botten"
haha wij zijn vandaag bij de action geweest en moeders zag weer wat leuks liggen.. 6 slabbetjes die je aan 2 kanten kunt dragen.. met teigerprint en zebra en koetjes en aan de andere kant dan het dier van de print echt die waren zo leuk... dus ook weer meegenomen hahahaha
@Debby; Ja bij H&M hebben ze geweldige kinderkleding inderdaad! @Cindy; Leuke dingen hebben ze af en toe bij de Action he! Wij hebben er hier eentje praktisch om de hoek zitten. Vind wel dat je maar net tegen iets leuks moet aanlopen maar het is een fijne winkel! @Heidi; Balen meid! Ik hoop dat je snel ongi wordt!