ik durf het eigenlijk nooit toe te geven maar soms heb ik ook het idee dat ik in een depressie zit.. ik voel me zo alleen met mijn gevoelens ik kan wel met me schatje praten maar hij ten 1ste al geen prater. en ten 2de hij ziet alles heel anders dan ik.. voor hem is het zinnetje alles komt goed!! zo makkelijk gezegd.. al moet ik zeggen dat ik nu net 5 minuten geleden even zat te huilen en dat hij voor het eerst opstond naar me toe kwam en me een dikke knuffwel gaf.. ik kan me niet herrineren wanneer dat is geweest... maar nu vond ik het wel even heel erg fijn
Cindy; Wat het mannetje betreft; dat is hier hetzelfde. Die van mij bekijkt de dingen ook heel anders dan ik ze bekijk. Hij heeft ook met eigenlijk alles een 'het komt wel goed'-instelling, terwijl ik me dan, waar het ook om gaat, me er helemaal suf over pieker. En tja die van mij is ook geen prater en misschien ben ik wat kortzichtig, maar ik heb nog nooit een man meegemaakt die (veel) over zijn gevoelens spreekt. Ik denk dat wij vrouwen gewoon een stuk ingewikkelder in elkaar zitten en de dingen totaal anders zien. Mannen gaan zich pas druk maken als er iets zichtbaars aan de hand is. Tja en of je een depressie hebt dat zou ik zo niet kunnen zeggen... Ik denk toch echt dat er een HA of een psycholoog voor nodig is om dat vast te kunnen stellen. Wil je in ieder geval een dikke knuffel geven en je kunt altijd hier je hart uitstorten he.
dankjewel anja.. maar dat is het hem net ik weet niet waar ik moet beginnen haha.. er zit zoveel in mijn bolleke waar ik eerlijk gezegd niet mee kan leven.. huisarts heeft al eens gezegd dat de druppel de emmer over heeft laten lopen en ik ben er toen ook aan gaan werken,het was een stuk minder maar ik merk soms dat ik er toch best wel moeite mee heb... och ja mischien zijn het gewoon de emoties die ik nu ff door me heen voel lopen want ik heb vandaag echt een depri dag...
Het is ook vaak wel een samenhang van allerlei kleine dingetjes bij elkaar die op een gegeven moment teveel worden. De druppel die de emmer doet overlopen inderdaad. En het is ook allemaal niet niks waar je nu doorheen moet, ik vind het heel logisch dat je het zo nu en dan, of vaker, even helemaal niet meer ziet zitten. Er komt een hoop onzekerheid bij kijken, een hoop spanningen en dat kan behoorlijk nekken. De MMM is niet iets waar je zomaar even zonder morren doorheen gaat, al dacht ik dat wel toen wij eraan begonnen. 'Dat doen we wel even', dacht ik toen, nou binnen no time zag ik in dat het allemaal niet zo simpel ligt. Ik vind de hele MMM psychisch zwaarder dan lichamelijk.
ja anja zoals jij het beschrijft zo dachten wij er dus ook over.. och wat moet dat moet.. en nu ohh ik heb ook al gezegd als we er eentje hebben ik ga nooit meer in de mmm... nee ik wil dat niet meer die spuiten elke keer.. dat was dus ook wat ik vanstraks zei huppa weer een ronde spuiten hij zei hoezo?? omdat ik dus in de stad was en dat zei dacht hij dat ik al ongi was geworden.. ik zei nee ik heb pijn aan me tieten haha en ik word gewoon ongi let maar op wat ik je zeg, niks helpt bij me mijn lichaam wil gewoon niet... weten we wel zeker dat we dit moeten doen ik stortte volgens mij gewoon even iin... maar goed ik heb gezegd dat ik niks meer zou zeggen hahahahha!!!!
Ja dat heb ik ook gezegd Cin, als we er eenmaal eentje hebben ga ik nooit meer de MMM in. Zoals ik er nu tegenover sta wil ik niet nog een keer door dat hele traject heen. Maar misschien dat ik daar over een paar jaar heel anders over denk. Nou ja we zullen wel zien, eerst maar eens zorgen dat de eerste er komt..
nee wat dat betreft ben ik er volgens mij wel zeker over haha... alles wat erna komt is welkom want ik ga ook niet aan de pil of condooms laat allemaal maar komen.. steriliseren nooit vanmijn leven en spiraal ookniet want in mijn ogen hoort er niks plastics of ijzers in je lichaam hahaha
hoi meiden! cindy ik woon in het noorden! vlakbij Groningen... dus dat zal dan wel wat te ver zijn... als de brief er volgende week niet is , dan mag ik bellen! maar ik verwacht wel dat ie komt hoor! maar ja , wanneer... ai wat pijnlijk he die boobs.... maar misschien wel een goed teken!?! Hoop het voor je meid! Anja , wat fijn dat die vriend er naar vroeg! maar idd wel confronterend he... Duchess , gooi het er allemaal maar lekker uit!!! tis ook niet niks allemaal... doe maar rustig aan en goed om jezelf denken meid! sterkte met alles! maar wat heerlijk dat je nu weer thuis bent! debby lekker uitgerust vanmiddag!? tummeltje lukt het allemaal wat met je kaartje!? Liefs Ella
hoi cindy! ja goed!!! wacht alleen maar op de doorverwijzing.... als ie er volgende week niet is dan bel ik op! zo hebben we het ook afgesproken hoor... maar heb ook wel weer zin om verder te gaan! al dit wachten en niks doen is ook niets.... heb ook niet echt het idee dat er iets van een eisprong is geweest... dus zal wel niet dan! xx
ja dat kan je eigenlijk nooit zeggen he er zijn er zoveel die zwanger raken in de rustmaand oftewel wachtperiode??? mischien hoor jij daar wel bij....
ik hoop het! wat zou dat toch mooi zijn.... maar ga er maar niet vanuit want het is zo overduidelijk dat het een medische oorzaak heeft... maar ja , de wonderen zijn de wereld nog niet uit he! zou niet wéten wanneer ik dan zou moeten gaan testen... heb alwel een hele zooi testen in huis.. dus kan er altijd es 1 proberen!
meiden ik ga nu echt ff bezig met eten! mn nichtjes zijn ook net weer weg.. (4 en 6) was errug gezellig! koekjes gebakken mét glazuurlaag uiteraard.... alles plakt en is vies , maar ach... dat maken we wel weer schoon! Verder helemaal opgemaakt... nagellak , oogschaduw en lippenstift... dat willen ze altijd wel he die dametjes! lieffff!! fijne avond iedereen!