pco deel 3..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyhope, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    en anders he dan die andere die ik er laatst op had gezet?

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Grappig Cin, vindt het jammer dat je zo ver weg woont!

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja he dat vind ik nou ook...ik weet niet eens waar ursum ligt heb het ook al aan me moeder gevraagd maar zij wist het ook niet...hahaha

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    babyhope, wat kijk je boos! Lachen meis....dat hoort voor een foto hihi

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahaha miran vind je!!!!
    volgens mij lijkt dat maar hoor hahaha
    nee ik dacht dat hij gewoon aan het kijken was door zijn tel wist ik veel dat hij een foto ging maken hahahaha..
    en ja ik heb een hele donkere kijk(hahamet fel blauwe ogen) hahaha

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ursem ligt tussen Alkmaar en Hoorn Cindy.

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    is dat ver weg??? ik denk een anderhalf uur of niet hahaha
    ohh ik ben eindelijk een beetje rustig aan het worden zeg!!

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ehm...ik zal eens even kijken :).

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    2 uur rijden!

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ok het gaat nog wel toch!!!

maar deb was er helemaal niets te zien bij je ook geen begin van een groei ofzo???

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nope, helemaal niets :(. En mijn baarmoederslijmvlies was rond de 7mm, net als de vorige keer....

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik weet eigenlijk ook niet wat het maximale is dat je kan/mag spuiten. Weet iemand dat?

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    het hoogste wat ik kan spuiten van deze pen is 450ui!!!
    maar dat doen ze meestal bij ivf haha

ik denk zelf dat je de volgende cyclus al bij de 50 mag beginnen ik weet het niet zeker he,maar dat denk ik..

bms bij mij was ook 7mm geloof ik... ik weet ook niet of het goed is hoor..

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ladies ik ga lekker bij me schatje zitten en even rustig worden enzo...
    kom strakkies weer....

xxxxcindy

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hoi lieve meiden! Even bijlezen. :D

MP ik ben het met je eens!! Sommige moeten zoveel meer doen en dan voel ik me ook wel eens rot.
    Hier ook 4 rondes, welis waar 2 met 50mg, 1 met 100 en 1 met 150.. Maar het we waren zwanger net voor we zouden gaan spuiten, dus al die rotzooi is ons gespaard gebleven..
    En als ik dit dan allemaal soms lees.. dan kan ik me ook wel eens schuldig voelen hoor.
    Maar aan de andere kant, het is wel een mooi iets, en ik leef met iedereen mee die nog in de mmm zit. Het is geen makkie en dat weten we allemaal, of je nou maar 3 rondes clomid geslikt hebt of verschillende behandelingen gehad hebt, we weten allemaal hoe het is om telkens een slechte FM te hebben, een nega test, en ga zo maar door!
    Vanaf hier ook een dikke knuffel voor iedereen!!!!

Lima, wat een goed nieuws!!!! Klusze hihi. :D

Cin ik heb een tas van Kalencom gekocht! Zal zo eens kijken of ik een plaatje kan vinden. Ben er nu al gek op. :D

Cin jeetje ik voel me zo verdrietig als ik weer slecht nieuws lees van jou. Het moet nou toch eens een keer jou tijd zijn!!!!! :(
    Ik hoop dat de 112,5 ui toch zijn werk goed gaat doen lieve Cin! Wat zei de gyn daarover, ivm de overstimulatie van de vorige keer?
    En wbt die beebspullen, ik zou ze ook opbergen hoor... ik kon dat ook nooit aan en je moet jezelf niet onnodig pijn doen lieverd. :(
    Ik hoop dat je ze heeeeel snel weer terug kunt zetten écht waar!!

Heidi, ik herken steken alleen van mijn eisprong! Die was bij mij pas op CD28 dus erg laat.
    Ben erg benieuwd wat je morgen te zien krijgt!
    Het verschilt dus ook wel of er wat te zien is op CD10, maar dat je wat voelt is positief toch?
    Bij mij was er niets te zien tot CD24. ;)

Deb, misschien dat de arts vind dat je er geen hoop uit kunt putten, maar ik vind van wel hoor! Het is toch niet voor niets hoger dan de vorige keer?
    *knuffel voor jou meis!*

En niks gekocht tja ik weet niet waarom!!! Elke keer denk ik weer, éérst het kamertje, dan kan ik meteen alles kwijt. Maar heb net mezelf toegesproken dat ik wél ga shoppen vanaf nu haha. Dan moet het maar even in de berging staan of desnoods op onze slaapkamer als het in de weg staat!

Cindy lieverd.. *knuffel* ik vind het zo rot voor je.. :( Maar hee er groeide dus wel wát? Ik ga vrijdag weer voor je duimen hoor echt waar!

Deb goed idee van jou!!!! JIj start met het goede nieuws en Cin volgt!!

Cin ik kan je foto niet zien :(

2 uur rijden is niet veel. :D Nederland is een klein land!! :p

7mm baarmoederslijmvlies is niet slecht hoor lieverds!!! De mijne was 8 en beebje is goed ingenesteld dus dat lijkt me gewoon goed!!

Net belde mijn MAN (whiehoo) dat een klant een bijna nieuwe thermobadset heeft staan, alles erop en dr aan. Badje, badstandaart, luieremmer, waskom, borsteltje+nagelschaartje, slang om t badje leeg te laten lopen. Mochten we hebben voor 40 euro. Dus morgen avond gaan we ff kijken maar denk wel dat ik het doe! Alleen het badje en de luieremmer zijn gebruikt zei ze, verder niets, en die ook maar een keer of 10. Ben benieuwd. :D
    Heb dus toen ook maar meteen met mezelf afgesproken dat ik gewoon lekker ga kopen vanaf nu!! ;)
    Donderdag ff weer naar de babydump, moet wat dingen voor de kinderwagen en die moeten besteld worden.. Er is een knop kapot, en wil nieuwe binnenbekleding bestellen want die zit er helemaal niet bij zag ik dus vandaag. :D (die fleecebekleding die standaart bij de quinny dreami zit..)
    Ga zo ff de fotos die ik al heb van de bruiloft op internet zetten, zal dan hier wel de link geven! :D

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey lieve duch...
    haha ik moest wel lachen met je net belde mijn MAN hahaha grappig om dat nu zo te lezen...
    ja er groeide wel iets maar ik was gewoon niet blij toen hij zei ophogen..
    ja over het ophogen zei die we gaan uitteraard voorzichtig doen dus wil je vrijdag zo vroeg mogelijk zien.(en niet na het weekend zei die er nog achteraan met knipoog) dus hij doelde op die andere gyn...

en meid ik zou het niet doen van die badset hoor..
    bij de babydump heb je een nieuwe voor 39.95 met alles erop en eraan ok ja de badstandaard zit er dan niet bij en die was 24.99..haha gister nog voor gekeken toevallig op de site..

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Waar blijven de foto's nou Duchess???

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahaha deb zit jij ook al te wachten haha ben ook zo nieuwsgierig..

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Manlief is eten aan het maken, dus dan ga ik zo eten. Maar ben wel nieuwsgierig!!!

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duchess, had je mijn sms vanochtend nog gekregen?

Deel Deze Pagina