pco deel 3..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyhope, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben er stiekem ook nog steeds... Mijn taxi is er nog niet.
    Normaal fiets ik hoor maar ik heb nu geen zin om door de sneeuw heen te fietsen met een fiets die maar 1 rem heeft...
    Zit te wachten kan ieder moment komen.

Leuk Debby, lekker dansen! Veel plezier. :D

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Deb ik hoop dat je gelijk hebt! :D

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha ik denk het niet hoor, maar manlief en ik zeiden het tegelijk, het viel ons allebei op ;)

4. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Zou toch wel mooi zijn he, het eerste het beste ei meteen raak..!

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat zou zeker mooi zijn, maar ik dacht dat het bij jou ook raak was (zeker gezien je testen) en jij werd ook ongesteld :(

6. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Maar dat wil niet zeggen dat bij jou hetzelfde gebeurt he. ;)
    Het is afwachten he...
    Ik ga in ieder geval niet zeggen of ik een goed of slecht gevoel bij je heb want dat weet ik niet, heb daar totaal geen kijk op hehehe.
    Het enige wat ik voor je kan doen is duimen en dat doe ik vol overgave. ;)

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha dat is voldoende hoor! We wachten rustig af, nee heb je, ja kun je krijgen ;)

8. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Taxi is hier, ik ben weg!

Fijne avond!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
  10. shenoby

shenoby Niet meer actief

hallo dames,
    ik kom me hier ook aansluiten.
    sinds gisteren is bij mij officieel pco vastgesteld.
    daarnaast heb ik ook endo.
    de gyn kon op de echo niet goed zien of ik een cyste had of dat er een eitje op springen stond.
    dus we moesten aan de klus en morgen kan ik bellen voor de bloed uitslagen.
    hij verwachte overigens niet dat het een eisprong was.
    dus waarschijnlijk morgen starten met provera.
    dan 2 maart weer een afspraak en dan kan we bekijken of we gaan beginnen met clomid.

over mij zelf nog even
    Ik ben 24 ben bijn a7 jaar samen met mijn vriend.
    Onze dochter heet Nikki en word 3 maart 1 jaar oud.
    van haar ben ik via de natuurlijke weg zwanger geraakt,zij het wel dat het lang heeft geduurd.

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heey meiden!!

Vind het zo naar voor jullie dat jullie allemaal zo vechten met al die emoties, weet heel goed hoe ze voelen hoor.. des te meer begrijp ik het. Wil alleen niet dat anderen dat ook hoeven meemaken :( Dikke knuf voor jullie hoor, en gewoon af en toe een lekkere huilbui tegenaan gooien. Mag best.. het moet er toch een keer uit :)
    En ook voor jullie gaat de zon een keer schijnen he.. weet het zeker! Hou moed dames, jullie wondertje komt eraan!

@Ella; Het voorbeeldkaartje is af en goedgekeurd door mn mannetje, dus van de week wat spul bestellen en dan kan ik ze gaan maken :) Heb dr zin an!
    @minnie; Hebben je ouders geen creditcard die je ffies kunt lenen? Zou zonde zijn als je zoiets niet zou doen vanwege een CC
    @Miranda; Huh.. wat apart.. op 5dpo.. Weet je zeker dat je, je ei al hebt gehad?
    @Debby; Nou, gefeliciteerd dan meis :p Hoop dat jullie het goed hebben hoor!!!
    @Shenoby; Helaas welkom hier.. PCO én endometriose :( Die hebben we nog niet in dit topic ;)

@Duchess; Hoe is het met jou meis? Weer een beetje opgelucht met alles?

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nou meiden zo erg is het niet, heb dit altijd gehad voordat ik clomid slikte...dagelijks...van ongesteldheid tot ongesteldheid...die gaf me verlichting want dan had ik ff 4 dagen minder pijn in mijn buik raar genoeg....

Gyn zei dat dit komt omdat mijn eierstokken zo vol zitten dat ze minstens 3 keer zo groot zijn als normaal...en mijn baarmoederslijmvlies ook heel dik word en snel...hier doet de clomid geen afbreuk aan, mijn slijmvlies is altijd al dik op dag 10... Dit zouden allemaal redenen kunnen zijn.

Maar ik vermoed dat ik of een vroeg ei heb gehad......en nu dus gewoon kwaaltjes om over paar dagen ongesteld te worden...of dat mijn ei idd nog niet is geweest (al voelt het anders als met ei...meer krampen onderin nu)

offf....en dat lijkt me nu ff het logischste, ik heb last van mijn darmen en dat speelt zich uit op mijn onderbuik...moet namelijk heel veel grote scheten laten...dus mijn buik zit vol met lucht! (waarvan weet ik niet, maar kan er bijna een fanfare mee beginnen.....)

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik zit er echt helemaal doorheen.... :( Ging al niet lekker vandaag, en nu krijg ik net het nieuws dat een afdeling-genootje (die hier op t forum) vanmiddag bevallen is van haar zoontje, die een uur later is overleden...
    Dat was echt de druppel en kan nu niet meer stoppen met janken.

Het is niet alleen een wonder om zwanger te worden, maar het is ook een vreselijk groot wonder om een gezond kind op de wereld te mogen zetten...... echt waar.......
    Ik weet even niet goed wat ik met mijn gevoelens aan moet op dit moment...... Van de week was er ook al een kindje overleden op de afdeling, en nu is het helemaal zo dichtbij omdat ik best veel contact met haar had via het forum. Bah wat is de wereld hard.... :( :(

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh duchess.

Wat erg! Kan me indenken dat je je daardoor verdrietig voelt.

Huil gewoon alle spanningen er maar even uit meis...het is niet niks wat je mee hebt gemaakt en gehoord en gezien.

Dikke knuffel!!

15. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohh wat vreselijk voor dat meisje (nou ja..zag dat ze 34 was..meisje..). Dit zet je ff keihard met beide benen op de grond :( Zo oneerlijk.. :(

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hallo ladies...

ik kom even snel duchess een knuffel geven het is natuurlijk niet niks om dat te horen meiss!!!!

@miranda of je bent gewoon zwanger!!!!

@deb haha dat weet je al snel dan meiss!!! ik hoop dat je gevoelens echt uit komen ik gun het je zo erg!!!
    trouwens alle meiden hier...

@tumm ja het is ook best moeilijk allemaal om er mee te dealen ,maar we zullen wel moeten als we een wondertje willen..

@hier nou ik ben echt een bitchy aan het worden reageer op de kleinste dingen superfel..

we hebben net dus ook een beetje ruzie gehad en hebben een heel goed gesprek gehad over hoe ik me voel enzo..
    eindelijk maar dan ook eindelijk begrijpt hij me nu..
    dat het me echt pijn doet dat het zo lang duurt.. en ik niet goed met mijn gevoelens overweg kan..
    hij heeft nu ook toegegeven dat hij ook heel de mmm een moeilijke weg vind maar we gaan er gewoon voor!!!!

dit is graag wat we willen en al moet ik er een been voor afstaan voor mijn eerste beeb zou ik dit echt allemaal gewoon door blijven ondergaan...

@shenoby ja je bent de eerste met endo hier!!!!!
    en je dochtertje bijna 1 mooi hoor!!!

xxxcindy

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dames even tussendoor een vraagje???

het lijkt wel alsof ik hier iets kom melden er niemand meer meld??
    is er iets wat ik niet weet over mezelf???
    hahahahaha

xxxxcindy

18. heidi76

heidi76 Actief lid

14 dec 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik snap heel geod al die emoties... komende maand is het alweer 10 jaar geleden dat ik naar het zkh stapte voor de eerste behandeling...
    en oh wat zou ik graag willen dat het nu snel gaat lukken
    maar helaas nog geen ongi te bekennen dus ook nog geen start
    ben vandaag al ik weet niet hoevaak naar de wc gerend.. steeds met het idee.. mogen we ?
    maar nee hoor.....
    pff al die dingen waar je geen grip op hebt... het is zoals deb al zei, we moeten het gewoon los laten....

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik ga weer op de bank ladies!!!!

heidi ik duim voor je dat je morgen je ongi hebt...

xxxcindy

20. heidi76

heidi76 Actief lid

14 dec 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hoop het cindy... mannetje is nu vrij van werk, kan ie mooi mee naar het zkh als het vrijdag nog kan.
    maar ben bang dat het weer maandag word

Deel Deze Pagina