Ik dacht even snel bij te kunnen lezen, maar jullie hebben (teveel) gekletst . Ben nu even aan het koken, ondertussen was ik aan het lezen en heb nog steeds een beetje bloedverlies . ZOu ik de arts anders moeten bellen?
De krampen zijn wel over, mijn darmen zijn leeg, dus dat waren de krampen... Oh ja en mijn ouders zijn nu even lekker naar buiten met Ryan, de schatten! Mijn moeder heeft ALLE was gedaan, mijn vader het huis gezogen en de vaatwasser en ik ben nu lekker aan het koken. En dan heb ik vanavond lekker met manlief alleen en morgen ben ik helemaal alleen, zonder Ryan, een dag voor mezelf! Ga me eerst schandalig uitslapen
Het lijkt me toch nog veel te vroeg voor een ongi Deb. Ik hoop op 'gewoon' een flinke innestelingsbloeding. Lekker hoor dat je morgen de hele dag voor jezelf hebt! Geniet er lekker van.
@Anja, las dat het jou allemaal even teveel wordt meis? Ik herken het heel erg, zit niet voor niets thuis. Misschien voor jou ook even een p as op de plaats doen meis, even rustig aan, het is allemaal niet niets!
@Cindy, hoe gaat het met jou? @Nicky, hoe vordert je site? @Tummetje, Duchess, Heidi, Ella, ehm...en de rest, hoe gaat het met jullie?
heey deb!!!! meis ik heb een heel sterk vermoeden dat het of een innesteling is of het is eibloed of hoe noem je het? Ik heb wel eens gelezen over een meisje die kreeg ook bloedingen na de pregnyl en tijdens het spuiten van provera?? ik weet niet maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken erover.. als je het niet vertrouwd meid zal ik wel even je gyn bellen..en het gewoon even uitleggen
@debby: slaap jij maar eens schandalig uit meis. Is het echt een bloeding wat je hebt of alleen een beetje bloed bij het afvegen? @hier: de site weer een beetje bijgewerkt. Hou jullie trouwens niet in om een berichtje achter te laten he. Er staat al 1 reactie die is zo leuk! Die reactie is ook van 1 van de 2 fotografen (staat een link naar zijn site onder)
Ik denk ook dat het of de innesteling is of door de eisprong of een vaatje of zo. Bij Ryan had ik de eerste paar weken steeds bloedverlies...dus schijnbaar ben ik nogal gevoelig daaronder. @nicky, het is alleen bij het afvegen (vooral) en een heel klein beetje in mijn inlegkruisje.
deb het gaat wel hoor!! ben een beetje op van de zenuwen en heb me hele goede gevoel weer terug.. voornamelijk omdat als ik iets heb gegeten licht misselijk wordt. heb eerst 2 dagen diarree gehad en nu vanaf gister komt er niks meer uit hahahaha.. maar goed was weer even een update kwaaltjes....
@Debby; Ik ga na deze week ook even wat rustiger aan doen inderdaad... Even wat vaker nee zeggen zal ook wel helpen. Ik duim echt voor je dat het een innestelingsbloeding is!!!
jajaja jij 12 dagen meis... en wat wij altijd gezegd hebben gaat gewoon uitkomen geloof me nou maar!!!
En toen was het stil haha.. Ik ga even boodschappen doen voordat ik er helemaal geen zin meer in heb. Moet toch iets eten he.
zo....de link naar de site maar even bij mijn handtekening neergezet zodat jullie niet elke keer terug hoeven te bladeren.
Ik had 'm meteen bij mijn favorieten gezet Nicky haha. Vind het altijd wel leuk om van die sites te volgen.