Sinds ik spuit, heb ik ook aanzienlijk minder trek. Wij eten gebakken aardappeltjes met appelmoes en een hamburger. Lekker makkelijk .
we gaan zo lasagna eten. nog over van gisteren dus ook lekker makkelijk ! ik ben erg benieuwd wat we morgen te zien krijgen, althans ik. want manlief moet toch weer werken smorgens. de steken zijn nu weer weg en ik heb vanmiddag een ovutest gedaan maar negatief. lijkt me ook nog een beetje te vroeg, vroeger had ik hem een ovulatie pas rond 16 a 18. maar we zullen het zien dat er wat gebeurt binnen is duidelijk... heb al 2 dagen last van wat slijm @babyhope Leuke foto ! leuk om te zien wie er hier steeds zo veel neer pent hahaha
heidi ja op pco deel 2 stonden ook foto`s maar ik ie er op elke foto anders uit haha en dat wou ik even laten zien hahahaha.. ja ik denk dat je gewoon het trekkerige gevoel van je eierstokken hebt gevoeld,dus dat er iets begint.. je slikt nu clomid toch dus ja je gaat van alles voelen hahaha
Ik heb vandaag een proteine omelet gehad met spercieboontjes en champignons. Niet echt lekker als ik eerlijk ben, maar goed alles om die 8 kilo af te vallen en makkelijker zwanger te worden. Hebben jullie ook van je gyn advies gekregen om bij PCO zo licht mogelijk te zijn en dus af te vallen?
ja ik heb deze maand weer voor de eerste keer clomid. wel meteen 100 mg dus misschien reageer ik wel te heftig, weet ik veel. het is over het algemeen een zeurderig gevoel, net als een menstruatie pijn, maar dan links van mijn buik tot rug... ach we zien wel weet wel op dag 14 dat ik toen altijd een beetje een ei van 14 mm had, maar geen idee wat het dan met 10 dagen zou moeten zijn...
ja mischien reageer je nu veel heftiger.. het kan wel hoor!!! is goed dat je hebt gebeld en morgen al mag komen... zekere voor het onzekere nemen toch!!
nou absoluut ! ach en hebben we weer wat te doen he... zal van de week wel nog een keertje moeten komen.
ja of niet je weet niet hoe hard het nu gaat he!! komt goed!! alles komt goed haha ik heb net een peptalk van me schatje gekregen,en ik voel me nu weer goed hoor..
Vandaag met Delta Lloyd gebeld, wordt gelukkig vergoed, tenminste, dat zij de medewerker die het voor me heeft nagevraagd. Happy!!! Ben met Provera begonnen en nu maar wachten op de ongie
Ik eet de laatste tijd weer heel gezond, maar word alleen maar zwaarder of val nauwelijks af . Volgens mij komt het door het vocht vasthouden . Tja...dan heeft afvallen ook geen nut, althans dan lukt het toch niet... Duchesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
deb ik ben niet aan de lijn hoor!!!!! bij de c1000 was sinds 3 weken eloof ik sommige fruit voor 1 euro dus had extra ingeslagen en wel alleen wat ik lekker vind hoor.. ananas,nashi peren,sinaasappels,druiven en ook een meloen hahahaha.. nee ik snoep nog net zo veel haha ik ga het ook echt niet laten liggen hoor want zoveel doe ik dat niet... en ja door de spuiten houdt je veel vocht vast hier nog eentje !!