Zo, weer even bijgelezen. Ik ga tussendoor gtst kijken maar zal denk ik wel online blijven. Tum: ik heb een reactie geplaatst Wat leuk zeg dat er zoveel blogs zijn. Minnie ik begrijp het helemaal, als je een keer wil praten dan weet je me te vinden.
veel plezier nicky!!! handig zeg een laptop... tenminste neem aan dat je laptop hebt! omdat je online blijft tijdens tv kijken.... wil ook een laptop!!! is veeeeel handiger!
@ella: ik heb inderdaad een laptop ja anders zat ik niet zoveel online de laatste weken want de gewone computer staat namelijk boven op kantoor. @tummetje: Nicky_NL1@hotmail.com @blog: ik heb de blogs van debby en tummetje bij kruimeltje op de site gezet bij Memories
Heb je toegevoegd hoor.. moest ff kijken hoe je dat deed.. haha is echt lang geleden dat ik dat programma gebruikt heb
Ik heb je ook toegevoegd Nicky . Ik heb dus ook msn Tummetje . debbykoops@hotmail.com En ik zal jullie ook als vriendjes aanmelden op Ryan's blog, leuk!
*inbraak* Afgelopen dinsdag plaatste ik hier nog mijn ongerustheid over de groei van mijn ei wat volgens de vrouw die de echo deed niet goed was en vanmiddag was het ei gegroeid naar 16mm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben zo happy dat ik het jullie nog even wilde laten weten *uitbraak*
yoehoeeeee kletskonten!!!!!!! kwam even melden dat ik net zowat een uurtje boven me nieuwe vriend heb gehangen **de pleepot***
ja en gister ook al en eergister ook al maar ik moest er toch minder aan denken dus ik wilde het niet melden hahaha... maar ik zei vanstrx toch ik ben al de hele dag lichtmisselijk.. ik stond in de keuken en wiewwww ik vlieg naar de wc en ben er niet meer vanaf gekomen hahahaha
Komt het dan naar boven door bepaalde luchtjes of komt het puur door de misselijkheid dat je moet overgeven?
het komt gewoon in een keer... ik zeg oh ik denk dat ik zo moet kitsen en dan moet ik al gaan... ik voel me niet ziek ofzo hahaha het komt gewoon weer en nou heb ik net frietjes gegeten en nu is mijn maag weer aan het twijfelen volgens mij hahaha