het is mis . Ik ben iets verloren, het lijkt een slijmerig propje of zo, ik heb het uit de wc gehaald (beetje ranzig, maar ja...). En heb mijn werk gebeld, hij heeft de arbo nog niet gesproken, maar die hadden hem schijnbaar gebeld. Dus daar zal ik wel iets van horen...denk ik...heb gezegd dat het nog niet beter gaat.
deb mischien is het wel het zakje van je ei!!!!! ik denk echt dat het van je eisprong afkomt hoor..... ik hoop ook eerlijk gezegd dat het dat is
Nicky rent naar Debby toe en geeft haar een knuffel! Heb de tranen letterlijk in mijn ogen staan (na msn verhaaltje)
Ik heb de arts gebeld en het schijnt normaal te zijn?! Het komt door de hormonenwisseling en dat komt weer door de eisprong. de bloeding moest dan nu stoppen. En anders moest ik maar afwachten. Ik hoefde morgen ook niet te bellen als ik blijf bloeden...
slijmerig propje....wat zou dat nu zijn??? vreemd...hopelijk kan je gyn wat zeggen erover... Ik ga nu even met Alyssa op de fiets naar het dorp...moet papieren afgeven bij de Huisarts hier...(jeuhh kan me inschrijven hahaha) En dan misschien meteen een afspraak maken..... Want verlies hier steeds meer urine ongewild...door het hoesten word het erger...kan niet niezen zonder natte broek...en dus ook bijna niet hoesten moet echt mijn benen over elkaar klemmen... Pas zelfs toen ik moest lachen omdat Alyssa mijn neus indrukte we waren aan het spelen...zat ik ineens in een natte broek...naja... Ga meteen ff vragen voor mijn haren in mijn gezicht...en de (wratjes weet ik niet of het dat zijn) in mijn nek...schijnen ook een symptoom te zijn van de PCO.... Zou dan ook een kennismakingsgesprek zijn denk ik...meteen vragen of ik een herhalingsrecept krijg voor de puffer...want blijf benauwd en hoesten......bah! Debby als ik terug kom ga ik meteen lezen wat de gyn hefet gezegd...mocht je zelf bellen? Dikke knuffel voor iedereen! (trouwens....heb rugpijn en buikpijn....en gisteren weer opgevlogen tegen marco....ben ook heel moe....had gisteren weer hoofdpijn...dus einde oefening vermoed ik en zo goed geklust....)
ohh meissie gelukkig maar... maar ik dacht het al wel maar je wilt toch zekerheid hebben he... knuffel lieverd
@miranda; misschien wat bekkenbodemspieren doen? Je hoort wel eens vaker dat die spieren daar onder verslappen door een eerdere bevalling Maar.. al met al een 'gezellig' bezoekje bij je HA dus
miran ik heb vorige week ook zo raar vleesbolletje van me nek af getrokken die zat er in een keer hahahaha en ik heb soms 2 zwarte haartje op me kin die trek ik er in een keer uit..
debby wat schrikken! maar opzich wel goed nieuws van de gyn... spannend hoor!!! cindy , jij zo misselijk.... wat is het toch spannend allemaal voor jullie!!! succes meiden!
ja hij hong een dagje later los te bengelen hahaha en deed een beetje pijn.. en ik kan daar dus niet tegen heb hem er gewoon afgetrokken ja... wel pijnlijk maar hij was niet zo groot hoor nog kleiner dan een speldenknopje hhhahaha
hey ella... ja het is nu wel echt spannend aan het worden.. ik heb echt heel veel hoop ook door het overgeven,maar ook doordat ik zulke wisselende buien heb en daar heb ik nog nooit zo`n last van gehad alsnu.. plus ik zit nu al 3 dagen zo vroeg beneden,ik huil al als me vriend vraagt hoezo????? of schatje alles goed springend e tranen al in me ogen... kennis gemaaktmet de pleepo enzo.. maar ben nu meer bang dat mijn hele lichaam me voor de gek houdt.. terwijl ik me echt echt echt zo voel als hierboven staat beschreven...