hahaha tumm dat zit op mijn lichaam in mijn nek,op een zichtbaar deel sorry hoor daar houdt ikniet van hahahahaha
cin wat vind ik het spannend voor je meid! idd je lichaam kan je voor de gek houden... maar dit zijn toch wel heel erg positieve ''klachten''! hoop zo voor je mee meid!!!
ja cindy vind het ook erg goed bij jouw klinken!!! debby , is het bloeden al gestopt!? en hoe vond je wie is de mol.....
@cindy: ik wordt ineens heel erg blij van jou kwaaltjes Begin ineens een big smile te krijgen. Nog maar 5 dagen meid.
@Ella, ik durf niet meer naar de wc....en ik vond wie is de mol weer erg vaag...nu moeten we 2 weken wachten he .
Ik wordt ook erg blij van Cindy dr kwaaltjes! Vind het allemaal erg goed klinken! @deb; snap dat je niet durft..
debby begrijpelijk toch dat je niet durft.... bah wat een gedoe ook altijd he! hopelijk is het straks over.... en kun je vanavond gezellig uit eten gaan met je man! (julie gaan toch uit eten!? of vergis ik me nou... sorry dan!) vind het erg spannend voor je meid! en wb je werk..... laat je niet opfokken! het werk blijft wel! JIJ en jouw gezondheid gaan nu VOOR!!!! snap dat , dat moeilijk is hoor... want je hebt toch altijd een soort van verantwoordelijkheidsgevoel.... maar echt hoor jij gaat nu voor! jaaa vaaaag was wie is de mol! 4 maart pas de volgende afl.... stomme OS ook!
Net toch maar naar de wc geweest, nog steeds bloed . Nou ja...ik moet maar afwachten denk ik. Stomme arts!
Had mijn werk trouwens ook gebeld en gezegd dat het nog niet veel beter ging. Zal wel iets van de arbo horen denk ik...ze zoeken het maar even uit.
Nou ik wordt niet blij van de plee hoor cindy. Ik weet niet wat voor sticker jij in de pot hebt geplakt nee ik snap je goed hoor.
hahahah ik heb wel een mooie tekst boven de wc keep me well keep me clean i never tell what i have seen hahahahaha
dames ik moet nu eigenlijk echt gaan aankleden.... anders hoef ik niet meer naar de winkel te gaan. Moet om 15.45 alweer thuis aanrijden naar de fysio namelijk..... Ik ga hier vast afsluiten. Msn zal ik nog heel even te vinden zijn. Tot strakkies!
Weet je...als de arts zei dat het inderdaad waarschijnlijk mis zou zijn, zou ik er vrede mee hebben...nu laat ze me zo in onzekerheid zitten .
@debby; vanaaf lekker uit eten, even je gedachten ergens anders! @cindy; haha, dat je straks niet meer blij bent de plee te zien komt nog wel @nickyl succes bij de fysio
ja daarom zei ik gister al ik kreeg gewoon een lachbui en me schatje heeft het in de agenda geschreven van blijdschap hahahahahaha