meiden ik ga zo ff naar de juwelier! dochter van onze vriendin is jarig... (ze wordt 7) en ik ga oorbelletjes voor haar halen! vanmiddag maar ff op kinderfeestje! en dan vanavond mn eigen feestje pffff druk! maar wel gezellig! weet niet of ik vandaag nog langs kom hoor!!! debby sterkte meid en toch een hele fijne avond vanavond!!
***REACTIE VAN DE ARTS*** Beste Mevr Roge, inderdaad een vrij grote bloedprop. Het wil nog niet meteen zegen dat het mis is. Wij noemen dat ook een ovulatie bloeding. In principe houdt het nu op. Na het zetten van de pregnyl minimaal 14 dagen afwachten, dan kunnen we een uitspraak doen.
Ik denk dat je uiteindelijk nergens iets mee kunt. Ik ga ervan uit dat mijn lichaam aan het "opruimen" is. Ervan uitgaande dat ik na de geboorte van Ryan al geen eisprong meer heb gehad, moet dat lichaam daaraan wennen. Het is goed zo, we wachten het af en gaan waarschijnlijk voor ronde 2.
ja precies.. je lichaam zal ineens wel moeten wennen! hoop dat je het mis hebt hoor!!! en dat je niet voor ronde 2 hoeft!
Ik hoop het ook, maar we zullen het over 2 weken weten . Ik ga even lekker rusten, heb ik wel nodig denk ik
zucht...(diepe zucht).... (hihi, kleine meis zit zappelin te kijken en daar is een dolfijn op tv...ze zit met open mond te staren...hmmmz...toch eens naar het dolfinarium gaan weer....)
ik kom even heel snel gedag zeggen.........heb wel even bijgelezen maar heb geen tijd om te reageren. ben aan het werk en het is echt een gekkenhuis ivm carnaval volgende week en collega's die dan vrij zijn..........misschien heb ik vanavond nog even tijd. minniemouse
minnie succes!!!!!!!!! met al je werkzaamheden!!! klinkt lekker druk zeg... nou ja lekker.... werkze!!
hey meiden deb dat is toch wel wat ik zei dan van je eisprong???? nou ik hoop dat je echt niet naar ronde 2 hoeft hoor... ik ben hard voor je aan het duimen meis.. ja miran waarom een diepe zucht....
gewoon had even zin om te zuchten hihi.. Voel me gewoon ff niet goed....nog 10 dagen....en nog wat extra om zeker te zijn...al denk ik het niet nodig te hebben..