ja dan is het gewoon een bloedpropje... ja een besje uhmm hoe moet ik het uitleggen dan zie je een soort vliesje wat blijft liggen en het papiertje zit vol bloed hahahahaha... ik kan het niet goed uitleggen... maar als ik dus ongi ben hangt het ook wel eens aan het wc papier zeg maar en als ik dan een ander stuk wc papier pak en ik duw erop,dan blijft een stukje nog heel en de rest zit als bloed op het wc papiertje hehe wat een uitleg zeg hahaha
haha gelukkig maar want ik snap er zelf niet zoveel van hahahaha en ben vandaag gelukkig weer een beetje happy voor mijn gevoel... mischien door de mcdonalds hahahaha
ja ik moet er altijd langs rijden als ik naar het centrum ga.. kom ik er zowiezo langs af en ik zag mc stopte,zou ik gaan, reed door.. nee toch maar wel hahahahahaha
Heeey meiden! @Debby; Dus een antwoord gehad van de gyn.. beetje bot.. maar je kan nu dus niks anders doen dan wachten.. @Nicky; zooo dus lekker geshopt!! @ikke; hooi! @Debby; Zou het ná het eten laten zien aan je man hahaa @blog; Je kan een berichtje paatsen, maar ik moet je berichtje goedkeuren nadat je hem gestuurd hebt.. In het verleden heb ik nare reacties gehad (tijdens de mmm periode) en dat wil ik niet meer, dus vandaar Zo.. net de etos kadodoos opgehaald.. en die is leuk! Aanrader, zeker nu er straks geen hostess meer komt! Zat een badthermometer in, maar ik heb er al een.. iemand die hem wil hebben? Stuur hem gratis naar je op En een andere tip; als je, je op Babyvoeding, flesvoeding en informatie voor jonge moeders van Nestlé Baby aanmeldt, dan krijg je een voorleesboekje thuis gestuurd Zal zo nog ff kijken welke handige kortingen in met jullie kan delen
haha, zal straks ff kijken debby blog: Mama in opleiding In de doos zit; - Flesje aquarius - Tijdschrift Kinderen - Tijdschrift Ouders van nu - Etos magazine - Veel kortingsbonnen en foldertjes (o.a. centerparcs, miss etam positiekleding) - 2 newborn luiers (pampers) met kortingsbonnen van 10 voor luiers en 5 voor billendoekjes - Een badthermometer - Een nûby fles - Een difrax speentje - Een Nestle tuttlebeertje - Een Lodger speendoekje (ik had er twee in mijn doos, denk een foutje?)
tummeltje , leuk zo'n doos!!!! debby veel plezier vanavond! lekker eten! waar gaan jullie eten!? cindy , en al lekker gedanst vandaag!?
@cindy: je moet die van Mama in opleiding hebben die bij het laatste bericht dat tummetje hier heeft gezet. Ennuh...ik zit op msn maar jij staat offline @deb: knuffel meid. Heb wel alles gelezen maar ben het eventjes kwijt....solly. @hier: net bij de fysio geweest, moet woensdag alweer terugkomen . snap er niks van, zo moet ik 2 weken wachten en zo moet ik binnen een week weer terug komen. Heb wel eerlijk gezegd dat ik niet geoefend heb Vond hij niet zo erg na mijn uitleg en gaf me ook groot gelijk.