deze link Cindy! Hierboven Dat flesje aquarius is al ingepikt door mn mannetje haha heeft ie ook nog wat he..
tapas mmmm! heerlijk! vind ik ook altijd zo gezellig!!! nee weer geen post vandaag... volgende week denk ik! verjaardag was leuk! maar echt een kids verjaardag he... had hele lieve oorbelletjes gekocht , ze vond ze gelukkig mooi! Liefs Ella
heey tumm wat heb jij een leuke blog zit er helemaal op rond te neuzen hahaha... nicky alweer volgende week terugkomen... deb mm tapas haha ik zeg wel mmm maar heb het nog nooit gehad hahahaha ella nee nog niet gedanst al een paar dagen niet lekker rustig doen nu,want als ik op de bank zit val ik al in slaap laat staan als ik er nog bij ga dansen hahaha
Of iemand nog een kortingsbon voor de prenatal, 4 rompers voor de prijs van 3? Bon is geldig t/m april 2010
@debby: nee niet gevraagd maar zeer waarschijnlijk omdat ik weer meer last heb gekregen na die 2 weken thuis zitten. Het was wel goed dat ik gelopen heb tussendoor al was het binnenshuis. Ach en ik vind het niet erg om weer zo snel terug te komen Als ie nu super lelijk was geweest had ik het wel erg gevonden natuurlijk haha.
@debby: dat was ik ja @badpak: weet iemand een adresje waar je een leuk zw.badpak voor weinig kunt kopen? Heb bij de prenatal gekeken maar die is zo laag uitgesneden dat als ik in het water lig ik zeker weet dat mijn (.)(.) eruit drijven.
cindy nee doe dan maar rustig aan hoor meid! en tapas is echt super gezellig en lekker!!! je kunt het ook makkelijk zelf maken... heel gezellig! nicky hihi nee idd met een knappe fysio is het niet erg om terug te komen!
zijn er ook speciale badpakken voor tijdens de zwangerschap dan!? je kunt dan toch ook bikini aan!? of niet..
@Ella, wij hebben ook een keer zelf tapas gemaakt (geprobeerd met knoflookolie), maar het was niet lekker Oh manlief is thuis, dus ik ben weg!
haha jij had die knappe fysio jah... hahaha ik ga nooit zwemmen en als ik ga zwemmen trek ik een korte broek met t-shirt aan hahaha ik heb denk ik al 9 jaar niet meer gezwommen... tumm die zijn niet duur toch bij prenatal?? als niemand ze wil wil ik het wel hoor hahahahaha
@debby: ik heb nu een gewoon badpak maar die begint wat strak om mijn buik te zitten..... Ik kan natuurlijk van de week even bij de sportzaak kijken voor een "gewoon" badpak die hoog zit en die je met zw aan kan blijven doen. @cindy: waarom ben je nou begonnen over de mac?? Nu krijg ik er ook zin in.... Zat er vanmiddag ook nog aan te denken omdat ik toen in vanray was en zo naar de mac kon rijden, toch maar niet gedaan en nu spijt van....
bleeeeeh vind dat niet echt lekker! alleen de frietjes. maarr debby! veel plezier vanavond hoor en eetze! ik maak zomers wel es tapas: heerlijk! kom je anders maar een keer bij mij tapas eten haha