meiden ik ga ff ibuprofen halen! man ligt uitgerekend vandaag op bed met zware hoofdpijn.... hopelijk is dat vanavond wel over! fijne avond iedereen!!! xx
@debby: heel veel plezier vanavond en probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten. @ella: ik ben niet zo van de tapas....
@cindy; Hoef er niks voor te hebben hoor.. heb het ook maar gekregen.. Maar de babyuitzet is bijna compleet.. dus die rompertjes ga ik toch niet halen Als je ff je adres pbt, dan stuur ik de bon naar je op
@ella: dat duurt nog even hoor, mannetje is om half 6 klaar met werken, dan moet ie de hond halen en dan heel snel deze kant op komen en dan gaan we naar de mac. dus ik ga er vanuit dat het nog zeker een uurtje duurt.....en ik heb nu al honger
ohh wil ook maccen.. maar die zit hier zo ver weg Ik eet chocopops met melk en daarnaast aardbeiyoghurt... ik weet het, het is een waardeloze maaltijd.. maar heb geen honger.. dus als ik dit niet eet, eet ik helemaal niet.. triest he @cindy; doe het morgen op de bus voor je!
neee wij zijn al geweest hahahaha en heb de big tasty hier nog staan zat al vol van de chicken wrap hahaha en nicky die chicken sensation is lekker zegt dinis hahahaha
@tummetje: ik heb ook van die dagen dat ik helemaal geen honger heb. Dan moet ik mezelf verplichten tot iets te eten, al is het maar een kommetje met pudding, als je maar iets binnen krijgt. Ik ga hier even een rijstwafel met stroop pakken...
rijstwafel met stroop???? hahahaha ik lust al geen rijstwafels en ook geen stroop maar dan samen ookniet denk ik hahaha
Ohh.. i love chocopops.. ik kan zo een hele doos leegeten in één keer aaaaah ik ga snel.. mn man wil gaan koken (slecht idee) moet het ff overnemen
Haha Cindy, kreeg dinis er ook 3 dames met een viool bij? Ik zal eens op de site kijken wat ik wil hebben.