ja en tegen mij hebben ze dus gezegd dat de meerderheid in de been prikt is ook minder gevoelig... ja iedereen doet wat ze zelf het fijnste vinden toch!!! maar ik zou het voor die paar dagen proberen echt
Huh..waarom is het oude topic gesloten dan? :S Staat ook helemaal geen berichtje van een mod o.i.d. in waarom??? :S
tumm alles met meer dan 1000 berichten is gesloten omdat zp er traag van werd.. deb uhmm zoals je nu zit he achter de comp.. en je legt je hand op je been,op het zachtste stuk daar moet je prikken zo`n 15 cent. boven je knie...
en dan een beetje naar de binnenkant toe als ik mijn linkerbeen heb zit links in je been toch je spieren dan moet je meer naar rechts gaan..echt waar het zacht is je voelt dan helemaal niks.. en ik ga dan rustig relax hangen op de bank en me schatje staat links van me en zet dan de spuit
Ik kan ook geen zacht plekje vinden in mijn bovenbeen haha. Ik denk trouwens niet dat de hormonen blijven hangen in je buik. Maar kan me best voorstellen dat je je er beter bij voelt om in je been te spuiten. AAAAAAAAH het begint ineens te sneeuwen....... En net belde mijn moeder dat mijn zus doodziek is.... leuk... dadelijk is ze doodziek op mijn bruiloft...
sneeuw??? haha ja je voelt toch wel een plekje waar het zachter is dan de rest...hahaha ik heb gewoon kussentjes hahahaha
Aha.. vandaar dus.. nja, het moet maar he @Lima 84; hoi meis, je mag ook mee kletsen hoor! Zie je regelmatig meelezen
nou dames ik ga nu echt even weg ja.. haha ik zei toch dan blijf ik hangen hahaha tot zooooo!!!!!!! deb**knuffel***
Haha heb geprobeert maar alles is hard in mijn bovenbeen. Misschien ligt dat aan mij hoor. Wat dat betreft lijkt in je buik me weer prettiger omdat daar (bij mij iig voor de zwangerschap ) toch meer vetjes zitten? In een spier lijkt me pijnlijker? Sneeuw is alweer gestopt gelukkig...
Haha ik denk dat ik het maar op mijn buik houd, want ik heb niet echt een heel zacht stukje in mijn been en voor mijn gevoel doet dat straks meer pijn, omdat je dan net in een spier spuit of zo....
nee dat naaldje haalt je spier niet eens hahaha en het is echt pijnloos hoor + je voelt wanneer je in een adertje prikt...
Haha ja ik heb mezelf nog nooit moeten spuiten maar kan me zo voorstellen dat het prettiger is in een vetlaagje dan in een harde spier? *volgens mij regent het nu* Ik hoop dat het morgen wel mooi weer is..!
Ik houd het maar op mijn buik, vetjes genoeg en dan moeten die hormonen maar extra hun best doen hoor .