pco deel 3..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyhope, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ik hoop het ik zal even roepen ja...

DUCHHHHHH WE WILLEN JE FOTO`S ZIEN

2. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Baby hope: Nee ik weet dat overgewicht niet alleen voor PCO staat. Ik heb zelf ook een kralenketting op mijn eierstokken, die gaat echt niet weg als ik afval. Maar volgens de Gyn wordt het wel makkelijker om zwanger te raken. Ik was in januari 2009 was ik over de 100 kilo. Ben vorig jaar 10 kilo afgevallen met Sonja Bakker. De laatste 2 maanden nog es 2 kilo met gezond eten, niet snoepen en veel bewegen. Weeg nu 88 kilo en wil naar 80. Omdat ik nu snel wil afvallen heb ik gekozen voor proteine dieet. Ze zeggen dat je er niet van gaat jo jo-en omdat het dieet je bloedsuikerspiegel hoog houdt.

Debby: Ik heb het via Home page gekocht. Een startpakket voor 14 dagen van 140 euro. Deze site is goedkoper dan de meeste aanbieders. Ik koop enkele losse producten via sanaslank.nl.

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Cin, ik wil graag een thermobadje en die zijn een stuk prijziger dan die complete basets bij de babydump. ;) Ben een zeur hihi.

Fotos komen hoor haha ik moest mijn man :D ophalen van zn werk! En nu gaan we zo eerst even eten...
    Maar mijn internet is echt super sloom dus durf niet met zekerheid te zeggen dat het vanavond gaat lukken..
    Zal zo onder deze post iig één foto zetten!! :p

Debby ik had je sms idd gekregen, zag het pas laat!! Waren de hele ochtend bezig. ;)

Hier geen advies om af te vallen.. maar ik had geen overgewicht.. dat hoeft dus niet altijd met PCO.

Deb er zijn wat leden die onzichtbaar staan! (o.a. ik :p )

Haha jullie zijn zeker erg benieuwd? :p Dan zal ik er wel via de site een paar uploaden voor jullie. :p
    Volgende posten zal ik wat fotos doen!! :p

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja duch thermos badje had ik niet goed gelezen dan moet je het zeker wel doen ja hahaha....

ik wacht op je foto en dan ben ik onm kijken...

5. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @debby: Het is niet mijn smaak stoel maar ik denk dat ie wel heel mooi zal passen op de kamer, ook gezien de kleuren en het behang dat jullie hebben.

@ella: jij ook succes vrijdag. Ik hoop dat je een goede eisprong hebt gehad.

@debby: een opblaaspop??

@lima: ik heb ook weleens dat ik hier kom en dat er dan tig pagina's bij zijn gekomen. Ik lees dan een beetje globaal bij. Meestal zijn dat de algemene (@hier) dingen en de dingen waar mijn nickname bij staat.

@debby: is toch ook normaal dat je hier blijft?! of je nu zwanger bent of niet?! of ligt dat aan mij? Ik denk dat de zwangere juist steun kunnen geven aan de meiden die nog aan de medicatie zitten. Ik denk dat we jullie wel hopen kunnen blijven geven. Maar dat is mijn mening.

@pip: wat een verhaal zeg. Heel veel sterkte en succes! En alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Kom hier maar lekker meekletsen.

@debby: balen meid dat er wéér niets te zien was. Het mag nu bij jullie ook wel eens goed nieuws zijn.

@anja: wat een goed nieuws zeg! Jeetje 24cm!!! Klussen jullie :p En proficiat met je pa.

@lima: ook jullie mooi gaan klussen :p Fijn zo'n goed nieuws meid!

@cindy: Balen meid! Ga anders (als het mogelijk is) eens lekker ontspannen, lekker naar de sauna of thermaalbaden. Even tot jezelf komen.

@MP: Ik kan me wel bij jou aansluiten. Hier maar 1 ronde clomid hoeven te slikken... Ik baal echt als een stekker als er weer "nieuws" binnenkomt hier dat er niets te zien is. Ik vind het ook nog eens extra moeilijk omdat minnie een vriendin is, zij wist het eerder (net als de rest van de dames hier) dan dat ik het wist.

@cindy: die dr. ruis daar komt het volgens mij nooit meer mee goed. Die heeft echt een draadje loszitten ;)

@debby: jeetje zeg, dat is zowat de ander kant van de wereld vanuit hier gezien ;)

@debby: ik zie ook niet altijd alle namen... Vaak zie ik die van duchess niet erbij staan.

@eten/afvallen: Ik eet de laatste weken juist steeds minder (onbewust) Ik heb gewoon niet meer veel honger. Vooral 's avonds heb ik veel minder trek. Overdag kan ik niet eten maar vreten. Ik baalde er ook verschikkelijk van dat ik vandaag mijn fruit was vergeten, ik had gelukkig wel wat komkommer bij.

@duchess: foto's!!!!!!!!! Hoezo wij zijn benieuwd/nieuwschierig. haha.

@hier: vandaag een kaartje binnen gekregen met een bolle buik erop en de felicitaties voor de zwangerschap. Ik moest wel even denken van wie die was er stond alleen op: Fam. Janssen nr. 3. Zijn de buren van hubbies ouders haha.

Verder niet veel te melden vanuit hier.

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Bij mijn ouders thuis,:D

7. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Lekker druk ineens! En jeetje, wat heb ik net een verhaal getypt....

8. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant

wat moooooooooooiiiiii!!!!!!!!!!!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Nicky, een opblaaspop, vanwege het vocht vasthouden :D. Had vanochtend het idee dat mijn hele gezicht opgeblazen was :(.

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    WOWWWWWWWWWWWW Duchess, wat zien jullie er mooi uit!!! En je straalt helemaal, precies zoals een bruid hoort te zijn :D.
    En mooie buik ook!

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @duchh woowwww jullie zien er allebei stralend uit hoor!!!

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    mooi hoor!!

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga maar even lekker op de bank hangen en tv kijken. Zit weer in een dipje. Fijne avond allemaal!

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    #394 Duchess, 25 jan 2010
    Laatst bewerkt: 25 jan 2010
    In t stadhuis. :D
    Rest komt een andere keer, want hij is zooooo sloom!

*ok, die mislukt dus telkens... even opnieuw proberen!!*

15. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo allemaal,

ik zal proberen op iedereen te reageren maar als ik iemand vergeet: sorry!!!!

@cindy: meid volgende week zit er een superei! en dan met een superzaadje wordt dat een hele mooie superbeeb!!!!!!knuffel!

@debby: wat heb je het toch allemaal mooi opgeschreven. kreeg er echt kippenvel van! rot voor je dat er weer niet veel te zien was. heb de blaren op mijn duimen staan omdat ik zo heel erg voor jullie heb geduimt (en voor de rest van de meiden die vandaag moesten)

@duchess: wwwwwwwwooooowwww wat ben je mooi in die jurk! je straalt helemaal!

@nicky: leuk dat je een kaartje hebt gekregen! mooi op de schouw zetten waar iedereen m kan zien!

@all: hier doen mijn boobs steeds meer pijn. aauww. dus hubbie net meteen al de wacht aangezet dat ie het niet moet wagen anders.............gggrrrrrrr haha en zelf had ik het idee straks ineens een beetje misselijk te zijn maar dat lijkt me stug dat dat nu al kan toch? heb woensdag mijn ei gehad dan kun je toch nual niet die klachten hebben? toch?

minniemouse

16. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @minnie: goh, hubbie hier heeft ook de wacht gekregen van mij (aantal weken geleden al) dat ie niet aan mijn (.)(.) mag komen. Ik was ook al behoorlijk snel misselijk. Misschien een teken? Probeer je er alleen niet teveel aan vast te houden ook gezien het verleden. Natuurlijk hoop ik het wel voor je maar ikzelf heb me er toen ook niet aan vast gehouden. Succes met wachten en ik zal voor je duimen. *knuf*

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @debby dikke knuffel meiss!!!!! komt goed hoor....

@nicky is wel leuk ja om zo`n kaartje te krijgen haha..

@minnie je weet niet he alles kan.. sommige vrouwen voelen vanaf de bevruchting al iets dus you never know....ik hoop het wel voor je haha

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Oja, kaartje staat op de schouw :D

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nicky heb jij 2 schouwen????

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    wil je niet ontmoedigen..maar weet je nog deze maand en vorige bij mij? Ik heb ook ongeveer week na eisprong dat mijn borsten pijn gaan doen...en dat ik dan met vlagen misselijk ben....zelfs overgeven soms. Het kan ook de andere kant op gaan natuurlijk.......

Deel Deze Pagina