pco deel 3..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyhope, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ohhh je bedoelt van de reclame hahaha nee gelukkig niet die had ik zo de deur uit gegooit hahaha

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    haha, die bedoelde ik ja :)
    Ga jij zo hardhandig met andere dames om?

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nee normaal niet maar met die violen wel gahahahahaha

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    duch ben je er meisss???????

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
  6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Heeft iemand het telefoonnummer van duchess? Dan kunnen we haar een smsje sturen hoe het met haar gaat...

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nee ikke niet deb heeft wel haar nummer...
    mischien wil deb wel een smsje sturen??

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    heb haar nummer ook, maar ze reageert niet op mn smsjes.. dus wete niet of ik het goede nummer heb

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    als ze maar niet aan het bevallen is of al is bevallen.....
    ik hoop het nog niet in ieder geval

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Lieverds ik lees mee.. ik trek t gewoon even niet om gezellig mee te kletsen. :) Maar ik ben er wel en het gaat wel redelijk met me!
    Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest. Vannacht heb ik weer lichte weeën gehad en mijn baarmoedermond was wel iets verkort maar niet ernstig. Het is daarna weer rustig geworden maar bij een volgende keer willen ze dat ik bel en terug kom voor opname. En de gedachte dat ik misschien dan weer opgenomen word maakt me heel erg verdrietig.
    Gelukkig moeten we nog 1,5 week voordat we in het normale ziekenhuis mogen bevallen. Ik hoop in ieder geval die 1,5 week vol te krijgen maar ik denk dat dat wel gaat lukken, mijn gevoel zegt van wel.
    Maargoed ik ben er dus wel en lees wel met jullie mee, ben gewoon niet in de mood om mee te kletsen, sorry! Komt binnenkort vast wel weer. :)
    Met meisje was trouwens alles goed!! Ze ligt goed op schema dus dat is super.

11. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik hoop het ook niet, het is beter dat die kleine nog even blijft zitten. Ik ben benieuwd. Ik hoop dat we snel iets van haar horen.

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    zie vorige pagina nicky :p

13. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duchess: Goed wat van je te horen meis en fijn dat het goed met de kleine prinses gaat. Ik hoop echt voor jullie dat het nog even duurt voordat de kleine zich meldt en voor jou hoop ik dat je niet terug hoeft naar het ziekenhuis. Doe het rustig aan meis.

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Tummetje ik heb trouwens nooit een smsje van jou gehad?? PB anders even het nummer dat je hebt, dan kan ik zeggen of dat de goede is. ;)

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey duch!!!

gelukkig meiss is alles nog intact en binnen...
    ik was al bang dat je al was bevallen of al aan het bevallen was...
    dat je de volgende keer weer opgenomen wordt.. tuurlijk word je verdrietig van die gedachte meiss,maar jij hebt dit allemaal niet uitgekozen he jij kan er echt niks aan doen meissie dat het zo loopt zoals het gaat...
    ik hoop dat je kleine meis nog eventjes bij je wil blijven.. maar de gedachte dat ze er al weer wat langer inzit zou je denk ik wel geruststellen toch!!!

een hele dikke kus en knuffel voor je en het is te begrijpen dat je niet gezellig mee wil kletsen hoor...
    denk maar eerst aan jezelf en aan je meisje meid...

xxxcindy

16. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Nou.... hubbie mag van mij snel thuis komen zodat we snel naar de mac kunnen :D

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Het is super dat ze er nog in zit hoor, helemaal gelijk in!! :) De zaterdag dat ik overgeplaatst werd naar het andere ziekenhuis dachten ze toch echt dat het begonnen was. En nu zijn we alweer bijna twee weken verder. :) Dus dat is echt top!
    Tis op dit moment heel erg dubbel, ik wil dat ze nog lekker binnen blijft want dat is beter voor haar en het lijkt me vreselijk als ze de NICU op moet en we zonder haar naar huis toe moeten. :( Aan de andere kant ben ik het helemaal zat op dit moment en trek ik het helemaal niet meer. Klinkt misschien stom en raar, maar tis nou eenmaal zo... Ik heb al voorweeën als ik uit bed stap...
    Maar tuurlijk de hoop dat ze nog binnen blijft tot week 35-37 minimaal is het grootst.
    En ja Cin, ik weet dat het niet mijn schuld is, en toch zit ik wel met schuldgevoelens. Met 21 weken heeft de verloskundige me aangeraden mijn urine te laten controleren en dit heb ik niet gedaan. Dit vond ze achteraf wel begrijpelijk trouwens (omdat de harde buiken minder werden met rust) maar nu voel ik me schuldig. Echter zegt iedereen wel dat ik nooit al 7 weken rondliep met een infectie maarja dat is mijn gevoel he?

Pff, ik voel me gewoon zo raar op t moment. Heb t gevoeld at ik wel uren erover wil praten maar ook weer niet. Ik denk dat ik op t moment een beetje in een verwerkings-proces zit ofzo. Huilen doe ik niet echt meer, gelukkig.

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Fijn dat het nog steeds goed met jullie gaat Duchess.. naar omstandigheden dan he :)
    maandag al 31 weken! de vooruitzichten voor jullie meisje worden steeds beter!

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja je bent het denk ik een plaatsje aan het geven meis...
    maar het is moeilijk je hebt gelijk.. tuurlijk heb je er even genoeg van dat begrijpen we denk ik allemaal wel hoor..
    je hebt geluk dat ze al levensvatbaar is meiss.. maar dan het idee dat ze daar moet blijven en jij naar huis is niet prettig nee..
    me moeder vertelde me toevallig hoe dat was toen ik werd geboren(ik heb ook 6 weken in zkh moetenblijven liggen) wegens vroeggeboorte en te licht gewicht..
    sojadieet en al.. en ze zei het was zo moeilijk om je iedere keer achter te laten..
    dus ik denk dat ik het wel snap meiss...
    ik duim ervoor dat ze nog een week of 2 a 3 blijft bij mama veilig in de buik...
    xxx

20. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal,
    hier even een kort berichtje om te melden dat alles OK is hier. Afgelopen dinsdag bij de vk geweest, en gelukkig was alles oke.

@Duchess: fijn te lezen dat je weer thuis bent. Ik hoop dat alles goed blijft gaan, en dat je lekker thuis kunt blijven totdat de kleine meid besluit te komen (en liefst pas als je de 37 weken gepasseerd bent). Ik duim voor je.

@alle anderen: fijn weekend en dikke knuffel en een oppepper voor iedereen die het nodig heeft!

Deel Deze Pagina