Cin, ja dat is hetgeen dat me echt vreselijk lijkt.. Haar daar achter moeten laten. Dat is niet iets dat je verwacht van je kraamperiode he? Ik ben zelf trouwens ook met 34,5 week geboren. En heb ook lang in de couveuse moeten liggen.. Maar wel in het normale ziekenhuis en niet op de NICU. Maar ik ben wat de zorg betreft met de rondleiding en gesprekken wel erg gerustgesteld en mijn gevoel zegt dat wij die NICU niet nodig gaan hebben. Maarja je weet t nooit. Ik leef nu zo met de dag (of met het uur zelfs.) en dat valt me best zwaar. Maar ik wéét dat elk moment wat gebeuren kan, je hebt het zelf niet in de hand... Yvy, fijn dat alles goed is!!! Weet je inmiddels het geslacht al?
Hmm, ik ben blij dat jullie naar me gevraagt hebben..!! Toch fijn om wat mee te kletsen hier... Thanks meiden!!
duch volgens mij kreeg yvy een jongetje toch?? en mischien als ze toch geboren is meis mag ze wel over geplaatst worden naar catharina??? maar we gaan ervoor dat ze nog even blijft liggen in je buikje...
@duchess: ik begon me een beetje zorgen te maken omdat we al een paar dagen niets van je gehoord hadden en ook op hyves was bij mij zichtbaar dat je er al een tijdje niet was geweest. En aangezien je laatst al plotseling was opgenomen dat ik dat er nu weer wat aan de hand was.
Ohja was het even vergeten Cin!! Enne als ik weer opgenomen wordt of als er wat gebeurt dan zal ik sowieso Debby weer smsen. Dus zolang jullie niets van Deb gehoort hebben is alles prima hoor. Hihi. En ja Cin vanaf 32 weken of 2 kilo lichaamsgewicht mag ze in het catharina. Als ze verder gewoon gezond en sterk is uiteraard.
ja en dat is ook net prettig maar wel alweer dichterbij he meis... en hoe gaat het verder met de beebkamer???
Manlief is op dit moment verf aan t halen voor de kamer.. Gaat ie zondag verven. En dan volgende week zetten de de meubeltjes neer en hangen we de lamp op.. Alleen de gordijnen is moeilijk, want die wil ik graag in t echt voelen en zien eigenlijk... maarja, dat gaat waarschijnlijk niet. Kan mezelf nu wel voor mijn kop slaan dat ik niet eerder begonnen ben maarja het is nu eenmaal zo. Verder ben ik op dit moment zon beetje de hele dag internet aan t afstruinen voor leuke dingen voor op de kamer. Leuke bezigheid wel.. haha. Maar t is wel erg onhandig nu dat ik niet zelf naar de winkel kan.. Anja eet smakelijk!
ja dat begrijp ik.. en aangezien jij een kleine control ladie bent haha begrijp ik dat je het wil voelen voor je het koopt.. zoiets zou ik dus ook doen.. gelukkig hebben wij een schuin dak en hoeven we alleen maar een rolgordijn hahaha ben ook best kritisch qua de beebkamer.. en we gaan binnenkort ook anderen aankleding voor de huikamer kopen want ik wordt hier een beetje triest van de kleine en goedkope prulletjes ahahahah
Ja weetje als ik wist dat manlief ook zo kieskeurig was had het vast goed gegaan maar dat is hij niet. Dus dan vind ik het moeilijk om het uit handen te geven. Maarja. Dat moet dan maar he, kan er niks aan doen!! Zag wel in de folder van Leen Bakker leuke gordijnen staan.. dus denk dat ik die gewoon kies... Er hangt al een rolgordijn die blijft gewoon hangen (voor de verduistering) maar wil er nog gordijnen bij. Zag ook al leuke lampenkapjes voor bij de lamp in een folder dus stuur manlief ook maar om die te halen. Het lukt vast allemaal wel maar ik had zo graag lekker gaan winkelen... maarja.. jammer. Cin heb jij al ideetjes voor je babykamer als het zo ver mag zijn??
hahaha duch heellll veeel ideetjes hahahah sowiezo komen er nederlandse teksten en portugese teksten op 1 muur.. slaap lekker en goedemorgen... hahaha en laminaat ligt er al in dus hoeft alleen nog maar 1 of 2 vloermatjes erin.. als het een meisje wordt word het zoiezo roze..hahaha in ieder geval 1 muur. en een jongetje lime groen en anders oranje want we willen een beetje bij girafjes blijven want we hadden van die leuke girafjes gekregen voor op het plankje boven de commode... haha ben ondertussen even onm kijken meiss..
hallo allemaal, hoe is het hier? ie dat het gaat over onder andere de mac......ggrrrr krijg er wel zin in haha. toch maar niet want heb net gegeten. gister nog flink uitgehuild bij hubbie. ben toch wel bang dat het ons niet gaat lukken en na al dat vervelende nieuws van gister kwam dat er allemaal uit.......... hubbie is nog werken dus heb nog even een halfuurtje de tijd om mee te kletsen.
*knuffel voor iedereen die het nodig heeft* Ik hou het even kort vandaag, gaat niet helemaal goed hier. Gedoe met mannetje en nog wel meer. Kom later nog wel even kijken. Sorry ben niet echt in de stemming om uitgebreid te reageren.