Heey Cin! We zijn alweer terug, lekker gegeten, maar geen toetje en dat is echt vreemd voor mij! Eerst nam manlief carpaccio en ik champignons vooraf en ik nam een hapje carpaccio, maar vond het niet lekker. Ook dat is niets voor mij!! Dus hier begint de hoop toch wel weer te groeien...
@cindy: haha, ben nog aan de cola bezig Rest is op. Heeft goed gesmaakt. Had een quather pounder. @minnie: knuffel meid. @anja: jij ook een knuffel. Doe het rustig aan. (ook voor minnie) @hier: vanavond weer naar uri geller kijken Ben benieuwd. Hebben jullie trouwens het nieuws gehoord van dat gezin in Beaxem? Echt verschrikkelijk.
ik ga er weer vandoor. hubbie komt net thuis.....morgen de 1e FM weer. daarna kom ik natuurlijk even vertellen hoe het was en dan heb ik ook weer heel veel tijd dus kan dan weer lekker meekletsen en reageren. knuffels voor alle meiden! minniemouse
hshahaha ja ik heb dat nu dus met koffie terwijl ik elke dag 3 kopjes dronk en vandaag bij de mc kwam die geur zo naar me toe gewaaid en dat stonk hahahaha maar is een goed teken meisss.... beebjes kom maar op wij zijner klaar voor en nu innestelen aub!!!!hahahahha
@gezin in beaxem: OMG.........hoorde het net maar vind zoiets echt heel erg! vraag me dan altijd af wat zo iemand bezielt om zo met zijn kinderen dat te doen...... nu ben ik er echt vandoor.
Hij vond het vreemd, maar heeft nog steeds goede hoop, net als ik. Ik heb steeds kleine dingetjes waardoor wij denken"zou het dan toch"....
jaja uri geiler komt vandaag weer hahahah maar weer zo`n rare she mask he...vorig jaar hayashi wist ik al de eerste keer dat die kwam hahahah minnie knuffel....en heel veel succes morgen meis... ja ik heb wel iets ervan gehoord van die fam in belgie maar niet precies..
ja deb en dat heb ik dus ook hahahaha deze week na de pijn van de boobs had ik zoiets van zou wel niet maar dan komen die ienie mienie dingetjes en denk ik ja dus echt wel hahahahah
Het gebeuren dat je sommige dingen ineens niet meer lust of vindt stinken en andere dingen ineens wel lekker vindt is wel een goed teken. Mijn duimpjes gaan draaien voor jullie.
ja benzine stinkt in een keer koffie stinkt.. we kwamen weer thuis en ik rook echt voor de eerste keer in mijn hele leven nicotine bah
Normaal ben ik echt een lekkere snoeper. Vanmiddag zat ik chocoladeeitjes te eten, maar na 2 was ik er helemaal klaar mee. Dat heb ik dus NOOIT!!!
ja en ik dan die chocolade reep en daarna ging me maag door het dolle hahahahaha deb onze gezegde gaat uitkomen hahahahaha ok nu heb ik weer genoeg gehoopt hahahaha nog 5 daagjes en nog 11 daagjes hahahah
hey meiden even wat van me laten horen... hier is nog steeds alles het zelfde.. geen ongi baal baal. als ik niet beter zou weten zou ik toch echt zeggen dat ik zwanegr ben... ruik de kattenbak die op zolder staat zelfs als ik voor de voordeur sta (aan de buitenkant wel te verstaan), en ruik het theezakje van vanmorgeh die nog opgedroogd op de aanrecht stond. ben misselijk, moest net bijna overgeven, buikpijn en zoooo moe... maar heb alles eens na gekeken maar er kan echt nergens een eisprongetje gemist zijn, al zou ik dat nog zo graag hopen natuurlijk. uiteraard voor de zekerheid ook al een testje gedaan maar niet.. dus denk dat ik gewoon OF ziek aan het worden ben OF mijn lichaam is zo van slag van al de hormonen troep..... ik heb helaas niet alles bijgelezen vandaag.. ga het weekend proberen een beetje rust te houden. maar maandag meld ik me zekers weer als ik in het zk ben geweest... doeg !
@Anja, dikke knuf voor jou! Als je wilt praten, weet je ons te vinden he?! Heeft het te maken met de MMM? @Duchess, gelukkig bij jou nog niets aan de hand! Had ook wel verwacht dat je mij dan zou sms'en, dus mijn mobiel gaat overal mee naar toe . Rustig aan meis en anders toch meer plat liggen als je zo snel harde buiken krijgt?! En over gordijnen, kan manlief niet wat stoffen meenemen, als hij even uitlegt wat er aan de hand is? @Mc Donald's, ik ben DOL op Mac, maar nu moet ik er niet aan denken...
ohhh heidi ik hoop echt dat je of zwanger bent en of je ongi word van het weekend doe je een beetje rustig aan....
@Heidi, jeetje meis, als ik zo je verhala lees, zou ik ook denken dat je zwanger was, maar ja...een test geeft toch duidelijkheid en als die negatief is . Hopelijk word je snel ongesteld en kan je weer verder!! Dikke knuf.