De arts zei trouwens vanmiddag dat ik minimaal twee weken moet wachten na de Pregnyl, maar ik wacht sowieso langer. Ik heb op dinsdag mijn NOD, maar wil zaterdag daarop pas testen (samen met manlief). Dus dat betekent nog 15 dagen...
Haha wat heb je gegeten Cin dat het weer omhoog komt? Want dan zou je er rekening mee kunnen houden? Bij Ryan werd ik misselijk van vet, snoep, chocola, eigenlijk kon ik alleen maar gezond eten en dan ging het redelijk.
@debby: dat gezin in Beaxem: Een gezin met vader, moeder, dochter (8) en zoon (10).... die moeder is laatst al het huis uit gegaan en nu is het dochtertje dood aangetroffen in het huis, het zoontje is met verwondingen naar het ziekenhuis gebracht. De vader wordt nu verdacht maar heeft niet bekend.
ohhhhhhhh zo lang nog...... maar ja ik begrijp dat je het met hubbie samen wil doen meis... oh ja loop de hele tijd boeren te laten en scheetjes hahahahaha maar dames ik ga gtst kijken en uri geiller hahaha ik zeg altijd geiller why weet ik niet... kom vanaaf nog even bij lezen deb houdt je hoop vast he meiss... niet loslaten....
Ik laat niet los, jij ook niet he?! En veel plezier! Ik ga straks ook Uri kijken en morgen zijn we bij mijn ouders. Dan zondag naar een verjaardag, dus ben er waarschijnlijk maandag pas weer. Maar wacht nog even tot Uri begint
ja de mac haha dus weer vet eten en gister ook... ohja dat was het met dat gezin... maar dames ik ben er even tussenuit..... knuffelssss
neee tuurlijk niet wij zijn veel te erg overtuigd dat het wel eens zou kunnen zijn nu haha maar wanneer niet hahahahahahhaha heel veel plezier bij je ouder morgen dan zie je je kleintje weer meis... geef hem maar een dikke knuffel.. en als er iets is je kan me altijd bellen of smsen meiss... xxxcindy
@cindy: veel kijkplezier. @hier: ik ga ook gtst kijken en daarna uri Ik kom misschien straks nog even bijlezen. Oja, hier ruik ik de hond ineens sinds gister heel sterk En er is niks mis met dat beest, behalve dan dat ie 24/7 aandacht moet hebben.
Debby heel veel plezier dit weekend! Geniet er maar lekker van en zoals cindy zegt bellen of smsen als er iets is, mij mag je ook bellen of smsen. Heel fijn weekend iedereen en doe het allemaal rustig aan! Knuffel. Nicky
auw...heb steken links ter hoogte van mijn eierstokken.. Jullie hebben zoveel kwaaltjes hahaha. Mag ik meedoen.... Heb enorme honger! Heb nu al 2 borden zuurkool op...en flinke ook! Was gisteren sjaggie maar vandaag weer niet. Heb geen puisten, nog niet.... maar wel aften in mijn mond (auw!) Mijn borsten zijn zacht, en doen geen pijn.... Enkel die buikpijn...rugpijn heb ik vandaag nog niet gehad...maar heb ook niet zo heel veel gedaan. (heb trouwens een afspraak bij de HA staan (de nieuwe) voor aankomende maandag 9.30uur. Dan ga ik het over mijn urine verlies hebben en of ze een verwijsbrief wil schrijven...mijn gyn wilde niet helpen moest eerst naar HA toe.... voor dus een verwijsbrief hihi. Of misschien voor bekkenbodemtherapie ofzo...) Knuffels!
Goed nieuws: ging net naar de wc en GEEN bloedverlies meer! Maar dat had ik gisteren ook, 's avonds is het weg...haha.
zie wel hahaha, denk het wel..wacht gewoon nog eventjes langer want had zo een buikpijn op dag 20 tot 23.... en dan 17 dagen erbij...dan kom ik op dag 40...mijn banner staat tot dag 36....