pco deel 3..

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by babyhope, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. heidi76

heidi76 Actief lid

Dec 14, 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hoor ... we hebben meer honden gehad en ik heb zelf vroeger een dierenwinkel gehad en daarvoor ook diverse cursussen moeten volgen dus komt best goed....
    we zijn meteen begonnen met trainen hihi
    wilde vanmiddag naar het bos, maar het SNEEUWT !
    hoelang hebben we dat niet gezien ?

2. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Heidi proficiat met je nieuwe gezinslid!! Erg leuk! :)
    Hier sneeuwt het ook, maar het was nog wit van de sneeuw van de dag dat ik met ontslag ging. (woensdag? geloof ik) Toen heeft het hier heel hard gesneeuwd en was alles wit. Dat was nu sinds gister aan het smelten en nu is het helemaal weer wit en het sneeuwt nog steeds!
    Ik vind het nu wel leuk, heb wat om naar te kijken!!

Ik heb gister lekker online gewinkelt hihi.. Zon beetje de hele uitzet bij elkaar geshopt, die komen ze dinsdag bezorgen in onze winkel en dan komt mijn moeder het naar hier brengen samen met manlief. Heb er zin in!!
    De box heeft mams gister gekocht en wat een geluk, t was de laatste. :D Gisteravond opgebouwd, zo leuk! Hij staat nu helemaal klaar, met kleed en knuffels erin, en dinsdag komt er nog een boxspiraal. :D
    Vind het ook een erg mooie box.
    Het enigste wat ik nu nog moet (wil) kopen is nieuwe binnenbekleding voor de kinderwagen, maar die gaat mams volgende week halen geloof ik, en nog een maxicosi en de bloom stoel.. En dan zijn we helemaal klaar.
    Maxicosi wilde ik gister ook bestellen bij de babydump maar die werd pas geleverd in week 17!! Dat is véélste laat, helaas. En heb hem nog niet ergens anders kunnen vinden voor een betaalbare prijs (soms scheelt het zo 60 euro) dus ik vrees dat ik voor een andere moet gaan... (wilde de cabriofix botanic luxury... maar denk dat ik nu misschien voor de pebbles ga :D )
    Maar ik houd marktplaats ook zeker in de gaten want daar staan soms zowat nieuwe bij heb ik wel gezien.
    Morgen komt de kraamzorg voor de intake, trouwens.

Vanmiddag gaat manlief dus schilderen en zon sierrand tegen het plafond plakken. En ik hoop dat mijn broer (die heeft een bus) dan snel de meubeltjes hierheen kan brengen want nu kriebelt het heel erg en wil het ook gewoon klaar hebben met al dat gerommel daar beneden.
    Maargoed we zijn weer een dag verder, 30+6 wie had dat gedacht.

Ben weer veelste veel aan het lullen, haha...
    Gaan jullie nog wat speciaals doen voor valentijnsdag?

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Moet nog even lezen, maar heb weeeer licht bloedverlies :(

4. heidi76

heidi76 Actief lid

Dec 14, 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    @deb.... wat balen weer ! doe maar lekker rustig aan... misschien te druk gemaakt met iets ?

@ duchess... gaaf dat je alles al bij me kaar hebt geshopt... alles bij 1 winkel of allemaal verschillend... ben erg benieuwd.. laat je foto's zien als het kamertje geschilderd is en zo ?

@hier... nog steeds geen ongi dus en geloof er ook niet meer in. vandaag 6de dag na de orgametril en had dus al na 2 a 3 dagen moeten komen. zo ging het ook met de provera en toen ik in het zkh kwam mocht ik gelukkig meteen met de clomid beginnen.
    morgen naar het zkh en hoop dus dat ik nu ook weer gewoon mag beginnen.......

we gaan zo even wandelen met de doggies... tot later

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Heidi, ooh wat een schatje zeg! En een leuke naam ook!!! Balen dat je nog steeds niet ongesteld bent zeg :(. Hopelijk mag je morgen gewoon starten met Clomid!

@Cindy, oooh ook al zo'n lieve hond!

@Duchess, haha, lekker aan het shoppen geweest! Dat is wel fijn dat je dat online kunt doen, lekker vanuit je bed :D. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat, wel even foto's maken he ;).

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Heidi, ik heb eigenlijk niets gedaan, gisteren ging het de hele tijd goed, tot ik naar de wc moest voor een grote boodschap. Toen begon het weer van voren af aan. Dat heb ik wel vaker gehad, maar meestal is dat dan daarna alweer over en nu blijft het dus weer licht bloeden...

7. heidi76

heidi76 Actief lid

Dec 14, 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    @deb... ik hoef gelukkig niet meer aan de clomid, mag de Puregon (remember?) hihi

toen ik zwanger was en het dus nog helemaal niet wist bloedde ik ook regelmatig... en ik dacht steeds maar waarom komt die ongi nou niet door... nou omdat ik dus zwanger was haha.. dus wie weet kan ook iets goeds zijn he...
    volhouden tot het tegendeel is bewezen he !

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik herken het ook van mijn zw.schap met Ryan, toen had ik de eerste 10 weken ook steeds dit soort licht bloedverlies en uiteindelijk bleek ik toen een blaasontsteking te hebben...dus ik probeer moed te houden, maar het wordt me niet makkelijk gemaakt....
    En oh ja, Puregon, gelukkig!!!

9. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @heidi: wat een schatje zeg!!! zoooooooo lief.

@debby: balen meid dat je weer wat ligt bloedverlies hebt. Ik hoop echt dat het snel over is.

@tummetje: fijne gesprekken hebben jullie op de vroege ochtend als je net wakker bent :( Ik ben blij dat mijn hubbie dat niet doet.

@cindy: duim, duim, duim

@minnie: eigenlijk dus best goed nieuws. Sms je mij woensdag even als je de fm hebt gehad? ben wel benieuwd (of gewoon nieuwschierig)

@hier: gister lekker naar de optocht in Boxmeer geweest, waren rond half 1 een keer thuis dus vanmorgen lekker uitgeslapen. Het is hier trouwens weer verschrikkelijk wit :( Baal er echt van. Hubbie moet maar elke keer sneeuwschuiven en ik moet maar elke keer voorzichtig doen. Voor morgen op het werk zie ik de bui ook al hangen want er wordt echt nooit gestrooid of geschoven...
    Straks nog naar pap en mam en ons hondje ophalen... Ik zal ook even een foto van ons kereltje plaatsen.... Eerst als pup en daarna hoe die nu is.

10. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Heidi wat raar zeg. Ben benieuwd wat ze morgen zeggen in het ziekenhuis.

Deb, weeer bloedverlies... wat vaag... misschien nu toch een innestelingsbloeding????

Heidi, heb gister eigenlijk bijna alles bij de babydump besteld! Die zijn toch het goedkoopste. Heb nog wel wat andere dingen die ik nog graag wil hebben van andere winkels maar dat zijn allemaal extra dingen dus die komen vanzelf wel. Wilde voor nu iig alles wat je MOET hebben compleet hebben haha. Wil bijv nog een extra boxkleed en aankleedkussenhoes maar dat boxkleed kost 65 euro en de hoes 40 euro, dus dat komt nog wel een andere keer....haha.

Deb bloedverlies na de grote boodschap dat komt veel voor tijdens de zwangerschap he.. omdat het beter doorbloed is daar beneden.. Hopelijk is dat het!!!
    En dat je het met de zwangerschap van Ryan ook had is ook een goed teken toch

11. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Hier onze scooby al wat groter, samen met zijn vriendinnetje Mukkie...

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Nicky, wat een schatje!

@Duchess, ja, het kan inderdaad zijn doordat het beter doorbloed is en het geeft mij ook wel hoop dat ik het met Ryan ook had...

13. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Dames, ik ga weer afsluiten, niet zo heel veel te melden vandaag en ben nog niet helemaal wakker. Zodadelijk even wat eten dan aankleden en dan een keer richting pap en mam.
    Fijne zondag/valentijnsdag en ik kom morgenweer bijlezen.

Liefs Nicky

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Doei Nicky!

@Hier, we zijn gisteravond al naar huis gegaan. Ik was een beetje misselijk en had vreselijke drang om lekker thuis te hangen op de bank en lekker in mijn eigen bed te slapen. Dus dat hebben we dan ook gedaan.

15. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hallo ladies...

@heidi nou nog niet ongi?? ja das gek

@duchess lekker geshopt is leuk he hahaha
    en de box heeft al zijn plaatsje zie ik..

@deb weer bloedverlies...
    ik hoop dat het komt doordat het goed doorbloed is beneden,,maar heb bij jou hele goede hoop meiss...

@nicky wat een droopy hahahahaha

@hier ik voel me wel goed haha niet meer overgegeven gister,en me temp was vanochten 36.6 dus weer wat lager dus ik denk dat ik gewoon ongi wordt hoor
    haha komt ze weer aan...
    nog 3 daagjes.....

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee hoor Cin, jij bent gewoon zwanger!!! Wel vreemd dat je temp. weer gezakt is :(. Hoe voel je je verder?

17. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ja wel goed eigenlijk,,maar ik heb ook al het idee dat het batterijtje leeg is bijna die zit er al 1.5 jaar in ofzo hahahaha
    mijn wangen gloeien wel..

och ja ik kan niet anders doen dan wachten..
    en het zal wel heel mooi zijn geweest he als de eerste iui meteen gelukt was...
    dus hou me nu maar op de 2de iui haha

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb je niet stiekem al getest?

19. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    nee ik rende vanochtend naar beneden want ik moest echt plassen haha en toen was ik klaar en dacht ja ik had eigenlijk wel kunnen testen
    maar nee ik heb het nog niet gedaan hahahaha

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahah, moeilijk he...ik zou wel gaan testen denk ik in jouw geval..maar ja, ook dat geeft geen zekerheid natuurlijk!

Share This Page