pco deel 3..

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by babyhope, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    morgen miran hoe is het met jou??????

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
  3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen Miran, hoe gaat het? Al kwaaltjes?

4. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hahaha deb dat wilde ik net vragen!!!

5. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    maar ikben even foetsiee ladies....

heb ook verloskundigenpraktijk opstaan....

elke zondag kijk ik dat hahahaha

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Doeeeiiii Cin!!!

7. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    tot strakkies!!!!!

wow een vrouw met 6 kinderen zwanger van de 7de pfffffff op sbs6

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier staat Nick junior op, Diego komt zo :D

9. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    oh ja dat is het neefje van dora toch???

hahaha hoe verzinnen ze het toch allemaal he

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja dat klopt Cindy, Ryan vindt dat helemaal geweldig!

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    ik ga ook de VKpraktijk kijken :D

12. babyvis

babyvis Actief lid

Jul 21, 2009
    284
    0
    16
    Op het water
    Hallo dames, er is hier vandaag nu al mee te beleven dan gister heel de dag. wat was het rustig zeg.
    Heidi: wat een ontzettened mooi beestje. Dat ras vind ik echt super mooi. en die ogen ook.. zo lief
    Cindy: ik geef je groot gelijk hoor dat je dit gevoel vast wil houden. Maar niet van te voren testen is ook moeilijk haha en dan helemaal als je zo'n ander form leest...
    Duchess: wat leuk dat je bijna alles al besteld heb. Nu hopen dat het zo snel mogelijk binnen komt.
    Debby: vervelend weer bloed verlies. Maar het kan nog alle kanten op dus niet de hoop verliezen.
    Cindy en nicky: jullie ook al van die mooie honden. lief hoor. wij hebben zelf een wat kleiner model. maar dat is ook zo'n lieverd!!. 100% vuilnisbak hahaha
    Tummetje; lief hoor zo'n valantijns verrassing. Vooral als je denk dat hij er toch niet aan denk hahah
    Hier geen valentijn. Hechten we eigenlijk helemaal geen waarde aan. jaren hiervoor deden we wel een kaartje naar elkaar maar dat nu ook niet hahaha

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Miran, ben je er nog?

14. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ja ik ga nu ook echt hahahahaha!!! moet ff iets gaan doen hier..
    en denk dat ik me schatje weer is lekker ga wakker maken hihihi bloos bloos...

toen we gezellig aan het msnen waren was me moeder aan de deur toen ik net msn afsloot dus ze was te vroeg hahahahahaha

15. babyvis

babyvis Actief lid

Jul 21, 2009
    284
    0
    16
    Op het water
    Ik wilde ook de VKpraktij kijken maar om een 1 of andere vage reden doet sbs6 het niet(schotel). balen dus...

16. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Goedemorgen meiden,

Cin kijk ze, ik heb die allemaal al gezien...werden tijdens mijn kraamperiode 2x per week uitgezonden hihihi....

Lekker nostalgie terugdenken iedere keer.....jammer dat er niet meer zijn gemaakt.

Kwaaltjes, nou..ik ben zeer sjaggie gisteren geweest...vent kon niets goed doen.

Maar het was zo, ik had lekker uitgeslapen tot 1 uur...komt vent ineens om half 2 gaan we naar carnaval...terwijl die eerder half 3 had gezegd...bah bah bah...was ik al sjaggie over....Toen wilde Alyssa niet aankleden...vent was foto's aan het maken en die wilde niet opschieten...over dat toestel moest ik ook al mopperen want alle batterijen leeg en ik moest weer zeggen terwijl hij hele dag al op was..... Toen we daar waren kende ik niemand... Was heel druk! En Alyssa wilde niet spelen maar alleen maar hangen...die vond het ook te druk (word snel bang van vreemde dingen) En later kwamen we bekenden tegen..okey...maar die praten over vanalles wat ik niet interesseer...of weet...want ze zijn allemal veel ouder...en ik zit ook maar thuis iedere dag hihi... Toen ging Marco weer met Alyssa wandelen heeft me 1,5 uur alleen gelaten was ik pissed over...en ik was moe....moe moe moe...dus om half 5 wou ik naar huis...heb lopen zeuren tot half 6 toen wou die pas eindelijk gaan...Alyssa aankleden vent aangeschoten en daar kan ik niet goed tegen...moet zelf nuchter blijven en drink eigenlijk ook niet.

Dus op de fiets weer naar huis..oh ja vooraf ik zeg komop in de auto het is koud we moeten gaan het is al half 2...zegt ie nee we gaan met de fiets! Euh wat??? daar had ik niet op gerekend...dus kleine meis weer extra aankleden...mezelf weer omkleden vanwege de kou..........

Maar toen weer naar huis, halverwege...pssssssst....band leeg! Ventiel weg......zucht....

Echt ik kon niet meer! was er zooo sjaggie door..

Hmm warrig verhaal....sorry!

Maar verdere kwaaltjes..euhm buik steken en rugpijn...verlies veel slijm...voel me opgeblazen ballon en hou vocht vast...dikke handen. Heb aften in mijn mond... eigenlijk dingen die ik nog niet heb gehad............

Geen pijn in borsten..zijn wel wat steviger...heb soms misselijkheidsaanvallen maar altijd na eisprong...

Ohhhh.....

17. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    miran ziet er goed uit allemaal hoor!!!!

ik ben ook met momenten heel chaggie hahahahaha en vind het er ook goed uitzien.....

hahahaha ja carnaval heb er helemaal niks vanmeegekregen ahhahahaha...

nou nu ben ik echt foetsie...

ciao dames tot vanmiddag.....

18. babyvis

babyvis Actief lid

Jul 21, 2009
    284
    0
    16
    Op het water
    Nou dat was me een dagje wel miranda, tsjonge kan me voorstellen dat je daar niet vrolijk van word.
    Heb je nog goede hoop deze ronden met je waaltjes?

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik herken je kwalen wel Miran, ik gaf mijn man laatst ook een uitbrander!! Hahaha. En ik heb ook af en toe steken en buik- en rugpijn, maar wist niet dat dit zw.schapskwalen waren?

20. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    nou nee eigenlijk niet...word gewoon ongesteld volgens mij...

Volgende ronde wil ik ovulatie testen gaan gebruiken...al denk ik wel dat we rond de goede tijd klussen..

deze ronde dag 12 dag 15 dag 17/18/19/20 dag 22 dag 25.....zucht...

Share This Page