Haha betrapt.. ik sta inderdaad op onzichtbaar @Cindy, debby; balen meiden.. geen ei @lima en anja; gefeli, bij jullie dus mooie eitjes te zien! @duchess; ohhh wat zagen jullie er mooi uit!!!
hahaha nicky je had dat al eerder gezegt dat je hem op de schouw had gezegd volgens mij.. dus ik vroeg daarom heb je 2 schouwen hhahahahahaha
ik houd me zeker niet vast aan alles wat ik voel maar vind het gewoon een beetje vaag. de vorige keer dat ik zwanger was had ik precies dezelfde pijn in mijn boobs. maar die pijn kwam pas 3 dagen voor mijn nod. en ook waren mijn boobs toen ineens een stuk groter. en nu ook weer. raar maar waar. ik pin me nergens op vast maar het zet je onbewust wel aan het denken........
@duch het jurkje van je nichtje is ook mooi!!! en ja de schoenen passen er wel onder meid... en jullie zien er leuk uit samen... @tumm haha was je het al opgevallen hahahaha
@nicky: je mag je miljonair gaan voelen als je je kleintje in de armen hebt............dat is zelfs nog beter dan een echte miljonair worden. toch?
@duchess: mooie foto meid! @cindy: dat was denk ik over het geboortekaartje dat we vorige week ofzo gekregen hebben. Ik kon zo snel niks terug vinden over dit kaartje.
@cindy: haha spookjes in je hoofd die dingen vertellen?? Misschien dat het hier standaard is dat kaartjes op de schouw komen te staan. Zodra de houtkachel erin zit is dat denk ik ook afgelopen, voor je het weet staat het in de fik.