pco deel 3..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyhope, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En verder klinkt het als een gezellige dag gisteren, hahahaha. Vervelend meis, en vooral dat je man dan even geen begrip kan opbrengen he :(.

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hmmz...nee want toen we thuis waren ben ik maar meteen shoarma klaar gaan maken (die had ie dan wel gehaald vanmorgen dus hoefde niet te koken!) En hij ging op de bank liggen...na het eten is die in slaap gevallen......naja...

Alyssa heeft dus die dag niet geslapen en was nog sjaggie ook...dus die heb ik maar bij hem neergezet en gezegd papa slaapt ga maar lekker bij hem dutje doen...(heeft ze niet gedaan maar wel lekker gehangen en tv gekeken...) Die heb ik dus om 8 uur in bed gegooid...en vanmorgen lekker weer om half 9 wakker.....En dan kijk je uit het raam...bah sneeuw! bah bah bah bah.........stomme sneeuw....hou nu eens op!

Ach gelukkig is ze niet lastig of moeilijk.....want ik ben echt sjaggie merk ik hahaha...Kom hier ff lachen want meestal lukt dat wel jullie gekke kletsers!!

Oh en deb, zwangerschapskwalen...alles kan...er zijn er die alles hebben en er zijn er die niets hebben.....het is echt heel verschillend en geen pijl op te trekken. Maar volgens mij heb ik tot nu toe nog geen vocht vast gehouden...en met ALyssa had ik dat ook heel erg! Al vanaf het begin....

3. babyvis

babyvis Actief lid

21 jul 2009
    284
    0
    16
    Op het water
    jullie hebben het dus ook een paar dagen iedere dag gedaan?? wij vorige ronde ook. Had daar een beter gevoel bij. Meer kansen zegmaar. maar omdat ze om de dag adviseren twijfel ik weer. wil zo graag alle kansen benutten...

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Met Ryan was ik vooral misselijk waardoor ik vermoedde dat ik zwanger was en toen waren we er ook niet mee bezig, dus het kwam ook nogal onverwacht! Dus verder ook niet op andere kwalen gelet...en tja...bloedverlies had ik toen dus ook en nu weer.

5. heidi76

heidi76 Actief lid

14 dec 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    waar heb jij zitten kijken dan ?
    bij mij is er niks op de tv hoor

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    heidi dan denk ik dat je de verkeerde zender had want het was echt opo tv hoor op sbs...

van 10.55 tot 12.55 alleeen het was iets eerder afgelopen geloof ik....

ben even eten..

xxxcindy

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wow, wat is het hier weer rustig! Ik was vanmiddag even op verjaardag en dacht dat er wel weer gekletst zou zijn, maar niet dus :D.

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey deb haha ja ik zit ook al de hele tijd te kijken of er niet iemand iets heeft geschreven hahaha

hoe was het feestje meiss....???

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha het was gezellig, maar we waren de enigen ;). Ze vierden het gisteren, maar toen konden wij niet :). Maar was wel leuk, de jongens konden even lekker samen spelen. Zij hebben een zoontje die dus net 2 is geworden.

Hoe gaat het met jou Cin?

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja goed goed hahaha

we hebben de hele dag films gekeken avatar enzo was wel een coole film hoor

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh lekker toch!!!

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En ben je alweer misselijk :D?

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Het is idd erg rustig vandaag...!

Hier is de babykamer geschildert! Kan nu helemaal niet wachten tot de meubeltjes en de andere dingen komen... :)
    En heb een maxicosi gekocht vandaag via internet. :D

Vind m echt supergaaf!

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja haha en maar wachten en wachten he haha me ongeduldigheid wordt nu echt getest volgens mij....

heb jij nog kwaaltjes meiss!!!

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    duch is dat de pebbles???? hij is echt leuk ja hahhaha ik had hem ook al gezien in dat boekje van de maxicosy haha

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    en ja een klein beetje toen ik dus me schatje wakker had gemaakt... hahahaha maar nu is dat wel weer weggebleven...

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duchess, gave maxicosi! Echt super. Maar willen jullie hierna niet meer kinderen dat je echt voor roze bent gegaan?

@Cindy, ik heb eigenlijk geen kwaaltjes, behalve moe (maar dat was ik al) en af en toe steekjes in mijn buik en natuurlijk het bloedverlies. That's all :D.

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nee dit is een cabriofix limited edition. :) Toen ik m zag wist ik meteen; die wil ik!!!

Ik ga even televisie kijken.. heb echt een rotdag vandaag veel harde buiken en trek t allemaal ff niet al de hele dag..

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dikke knuffel meis!!

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga even eten, ben er misschien vanavond nog en anders morgen weer.

Deel Deze Pagina